Ukrajinec

1K 85 6
                                    

Andy:

Seděl jsem na sedačce v autobuse a hrál s Jakem FIFU na plazmovce u stropu. Jacky mi hlavou ležela v klíně a ze zčátku sledovala, jak jsme dobří, ale během několika málo minut usnula. My jsme zatím stačili zahrát několik zápasů a celkově strávit touto zábavou dobré tři hodiny. Čas letí tak rychle, že se ani nestačím zorientovat a už je hodina v trapu. 

"Zase jsi prohrál," řekl Jinxx, když vešel dovnitř autobusu.

"Kdo?" zeptali jsme se s Jakem najednou.

"Co já vím?" pokrčil rameny a dřepl vedle Jaka. "Spí?" ukázal na spící Jacky.

"Hraje si na Šípkovou Růženku," oznámil Jake a dal mi gól.

"Už jsem tě skoro měl a ty musíš vyrovnat," postěžoval jsem si.

"Stejně bys nevyhrál," ozvalo se zespoda.

Střetl jsem se s Jackyiným zeleným pohledem. Její oči byly rozespalé, ale usmívaly se na mě.

"Jak se ti spalo?" otázal jsem se a pohladil ji po tváři.

"Dokonale" usmála se.

"Sleduj," uslyšel jsem Jaka a než jsem se stačil nadát, dostal jsem další gól a zápas skončil. "Vyhrál jsem," vyjekl a upil z plechovky piva.

"Měla jsem pravdu," uchechtla se Jacky a rovně se posadila. Protáhla tělo a zvedla se. Došla k malé ledničce a vyndala krabici džusu.

"Budeš muset pít z krabice, protože čistý skleničky se tu nevyskytují," oznámil jí Jinxx. Vzal mi ovládání a hrál s Jakem.

"Na to jsem přišla už včera." Vrátila se na místo vedle mě a napila se. "Ahoj, Andy, jak se máš?"

"Dobře," zasmál jsem se. 

Naklonila se ke mně a přiložila své rty k mým v polibku. "Mám tě ráda."

"Miluju tě," odvětil jsem jí a odhrnul jí pramen vlasů z očí.

"Dívej, teď po sobě skočej," řekl Jake a Jinxx se podíval, jenže tím obdržel gól. Jake je v tomhle pěkná svině.

"Ještě měsíc a budeme doma," usmál jsem se na Jacky.

"Už se těším," opětovala mi úsměv. 


Jacky:

Stála jsem vzadu na pódiu ještě s několika lidmi a poslouchala jsem koncert Black Veil Brides. Koho taky jiného. Hráli už předposlední písničku a já se těšila, jak si lehnu a budu spát. Poslední dobou jsem hrozně unavená. Možná za to může to stresové vypětí kvůli Mattovi. Nebo jsem nemocná. Ale spíš jsem pro tu první možnost, protože se pořád bojím, že ho tu někde potkám. Jsem děsný strašpytel, ale není se čemu divit, když se mě pokusil zabít. Několikrát.

"Promiň," oslovila mě hlasitě nějaká holka, abych jí přes ten hluk slyšela. "Nejsi ty Andyho nová holka?"

"Možná?" pokrčila jsem rameny a čekala, co se stane. Snad všechny holky, co byly poblíž mě, se na mě sesypaly. Vyndaly nějaké zápisníky a chtěly, abych se jim podepsala. Byla jsem v šoku. Tak mě to překvapilo, že jsem na chvíli zapomněla, jak se jmenuji.

"Já mám propisku," ozvala jedna z dívek. Mohlo jich být tak deset a všechny přede mnou držely sešity a papíry.

"Jak se jmenuješ?" zajímala se jedna.

"Jacky," odpověděla jsem a pomalu se začala podepisovat. Sykese jsem měla na vodítku. Každého, kdo se ke mně přiblížil, očichal a když usoudil, že je bezpečný, pustil ho. Nikdy jsem neviděla psa, co by se takhle choval. 

"Děkujeme za podporu," zvolal Andy do mikrofonu a i s kluky přišli dozadu. 

"Andy, podepíšeš se mi?" křikla nějaká holka a všechny, co prvně obklopili mě, se sesypaly na kluky. Jen jedna u mě zůstala a čekala, až jí podepíšu kus papíru a přidala se k ostatním.

"Tak co jsi dělala? Poslouchala si jak jsme váleli?" otázal se Jinxx a objal mě okolo ramen. Vydali jsme se zpátky do autobusu.

"Byli jste vynikající," pochválila jsem je všechny. "A taky jsem rozdala pár autogramů," pochlubila jsem se. 

"Nekecej," vyjekl CC ohromeně. "Proč po tobě chtěli podpis?"

"Protože jsem Andyho nová holka," odvětila jsem a podívala se na Andyho, který se usmál.

"Hustý," ozval se CC a jako první zalezl do autobusu. Rozvalil se na sedačce, takže už tam nezbyl ani malý kousek místa pro ostatní.

"Tak sis to užila, ne?" podíval se na mě Andy a posadil se na druhou sedačku, kam se rozmístil i zbytek kluků a já si neměla kam sednout. Andy mě vzal za ruku a stáhl si mě do klína.

"Celkem jo," přikývla jsem a věnovala jsem mu pusu na tvář.

"Hej lidi!" vletěli do autobusu tři kluci. "Tohle je Denis. Je to náš novej zpěvák, ale musíte na něj mluvit pomalu. V angličtině ještě není tak dobrej. Je to Ukrajinec," volal Jeden s kšiltovkou na hlavě, jako bychom ho neslyšeli. Možná slyšel špatně sám sebe. Vypadal pěkně opile. Oni vlastně všichni tři nevypadali moc střízlivě.

They don't need to understandKde žijí příběhy. Začni objevovat