Strašně moc bych vám chtěla poděkovat za krásné #76 ve Fanfiction. Děkuji Vám :3 Mám vás moc ráda :D
Andy:
"Já ti to zaplatím a žádný odmlouvání. Bude to dárek ode mně, ale nevím, jak bych to vzal s sebou, aby si toho nevšimla. A asi přijedeme vlakem, takže dorazíme někdy před večeří." Opíral jsem se o zábradlí terasy a při hovoru kouřil svou poslední cigaretu, s níž jsem si dával na čas a vychutnával její nikotinovou dávku.
"To pojedete dva dny vlakem? Neměli byste to lepší letadlem? Nebo Jacky nemůže letět?"
"Proč by nemohla letět letadlem?" nechápal jsem poslední otázku.
"Víš, miláčku, když jsou ženy těhotné, neměly by létat, aby se miminku nic nestalo."
"Proč by měla být těhotná? Nemysli si, že si neumím dávat pozor. Ten vlak byl můj nápad a ty hned začínej s miminem. Ještě ho nějakou dobu neplánujeme."
"Škoda. Tak zatím pa a uvidíme se na Štědrý večer."
"Pa, mami a pozdravuj taťku." Mobil jsem schoval do kapsy kalhot, oharek dal do popelníku a vrátil se dovnitř, kde už byly rozvěšeny různobarevná světýlka a místo Jackyina křesla stál velký vánoční stromeček s velkou hvězdou na špičce.
"Já si koupím hotel, abych mě nějaký příjmy, nebo budu brzo na mizině," řekl CC sedíc na zemi s Jacky a Jinxxem v kruhu. Už dobrou půl hodinu hráli Monopoly. Všichni tři měli na hlavách santaclausovské čepice a okolo krku červené šály se soby na koncích.
Došel jsem ke gauči, kde seděl Jake a trojici pozorně sledoval, protože jsme měli už od včerejška zákaz pouštění televize, aby jsme měli krásnou vánoční atmosféru, kterou měli lidi před nástupem technologie. Nevím, kdo s tím přišel jako první, ale rozhodně v tom mají prsty hlavně CC s Jacky. Jinnx se k nim hned přidal a já s Jakem jsem se nějak zařídili. Ashley s byl zásadně proti a už včera se vypařil za nějakou holkou, kterou dokonce i jmenoval, ale myslím, že už si stejně nikdo z přítomných její jméno nepamatuje.
"Tak hele," ozvala se Jacky naštvaně a dívala se při tom na CCho. "Jestli si myslíš, že jsem úplně slepá, tak se pleteš! Už po třetí jsem tě viděla, jak jsi mi sebral sto dolarů. Už dávno jsi měl zkrachovat."
"Ale já nechci prohrát," bránil se nevinně CC.
"Jenže vždycky musí být někdo poslední," oznámila Jacky a vzala si od CC všechny je poslední hrací peníze, co mu zbyly. "Ještě mi dlužíš."
"Ale to není fér," pronesl téměř plačtivě CC a naštvaně si založil ruce na prsou.
"Ty celou dobu okrádáš jak mě, tak Jacky a když si to vezme zpátky, tak to není fér?" otázal se se smíchem Jinxx a napil se ze skleničky vedle sebe punče.
Sedl jsem si za Jacky a paže obmotal kolem jejího pasu. Otočila na mě tvář se širokým úsměvem a dolíčky. "Ta čepice ti sluší," usmál jsem se a bradou se opřel o její rameno.
"Díky," zazubil se na mě CC a čepici si na hlavě upravil.
"Kdy jede pryč?" zeptal se Jinxx. Otázka patřila nám všem.
"Zítra někdy dopoledne," odpověděl Jake. "Takže bych měl jít spát," dodal, když se podíval na hodiny, které ukazovaly něco před půlnocí. Zvedl se z gauče a zmizel v patře.
"Já až pozítří," mávl CC rukou a natáhl se na koberci.
"My zítra večer. Uděláme našim překvapení, protože jsem řekl, že pojedeme vlakem," odvětil jsem.
"To ti ani nemohli věřit," řekl překvapeně Jinxx. "Vždyť vlak jede do Cincinnati dobrý dva dny."
"Mamka je smířená s tím, že přijedeme až na štědrovečerní večeři," pokrčil jsem rameny. "Místo toho přijedeme zhruba na snídani o den dřív."
"Tak tu budeš nejdýl," otočil se Jinxx na CCho. "Hlavně to tu nezapomeň všechno vypnout a zamknout."
"Copak jsem malej," protočil CC očima. Zvedl se ze země a odešel nahoru.
"Asi bychom měli jít taky spát," usmál jsem se na Jacky. Společně jsme se sebrali a s přáním dobré noci Jinxxovi se vydali do pokoje.
ČTEŠ
They don't need to understand
FanficDívka Jacky neměla lehký život. Doma ji týraly. Přítel její matky ji noc co noc znásilňoval a jeho syn se jí dvakrát pokusil zabít. Skončila v dětském domově, kde se k ní také nechovali zrovna mile. V osmnácti ji vyhodili, protože už je plnoletá a n...