Притиснутий до ліжка сильним чоловічим тілом, Фен Мін не міг вимовити жодного слова опору. Та куди там! Наслідний принц не міг навіть розірвати поцілунок, що полонив його губи, як і не міг контролювати чуже різке збудження, яке гарячою хвилею пройшло по тілу пана регента. Повітря ніби розжарилося.
- Як давно я тебе не торкався... - жарко видихнув пан Жун, не приховуючи своїх намірів від Фен Міна.
Якщо до цього юнак дивився на чоловіка так, ніби намагався показати йому хто тут головний, то зараз, коли його застали зненацька, він міг лише пильно дивитися на регента, обличчя якого було тепер так близько і випромінювало рішучість людини, яка ніколи не програє і при будь-якому розкладі досягає того, чого хоче всім серцем.
- Е-ей, ти... - раптом забелькотів Фен Мін, переляканий до смерті тим, що зараз може статися. Невже йому справді судилося позбутися моральної цноти - попередній досвід цього тіла не рахується, це був не Фен Мін! - З цією людиною?
Його охопила страшна паніка.
Не зрозумійте неправильно, Фен Мін був не з малодушних, проте вуличні бійки ніколи не були рівні зґвалтуванню. Він ніколи не відносив себе до тих, кому подобаються люди своєї статі, і тепер думка про секс, що загрожує, з чоловіком дійсно лякала. Розуміючи, що зараз може статися непоправне, Фен Мін ніби розлютився. Зосередивши всю свою силу в руках, він спробував вирвати їх із чужої хватки, але хіба міг слабкий принц зрівнятися з регентом?
І знову чоловік захопив його губи у полон.
Що робити? Думки Фен Міна поринули у хаос. Він не міг повірити, що все, що відбувається з ним, - реальність. Він не мав ні сили чинити опір, ні шансів на втечу. Він не міг навіть усунутись, щоб закінчити ці огидні лобзання! Фен Мін раптом згадав, що в нього залишилися зуби, які могли прикусити чужий язик. Регент так самозабутньо його цілував, що Фен Мін справді подумав, ніби в нього вистачить сил застати його зненацька, поки він був настільки захоплений.
Але не було в цьому світі області, в якій пан Жун не був би вправним, і навіть у поцілунках він був майстром. Як тільки Фен Мін зімкнув зуби, чужий язик одразу вислизнув назовні. Реакція у регента була чудовою, і коли він відсторонився від своєї жертви, його очі метали блискавки.
- Хотів мене вкусити? - спитав регент з виразом, який ніби зловтішався.
Пан Жун скинув брову, дивлячись на принца, як на божевільного, і він продовжив би глузувати з невдалої спроби Фен Міна похизуватися, якби червоні губи переляканого принца раптом не забарвилися кров'ю. Пан Жун зблід і схопив Фен Міна за одяг. Багряні краплі стекли по гострому підборідді, потім по шиї. - Ти що, вирішив накласти на себе руки?!
Одне тіло, одне обличчя, але в Ань Хе ніколи не вистачило б духу звести рахунки з життям. Фен Мін же вважав за краще померти, ніж віддатися регентові.
- Покличте придворного лікаря! Негайно!
Червона кров пофарбувала білу шкіру та брами. Фен Мін раптом весь різко обм'якнув, послабшав, і погляд його посірів, немов те, що відбувалося, тепер було в тумані. Пан Жун був у нестямі від люті.
- Ти не помреш! Чуєш? Я не дозволю тобі померти!
Як сильно болить язик! Невже Фен Мін відкусив його? Він уже втрачав свідомість, коли в голові майнула думка, що йому вдалося все ж вислизнути з обіймів пана Жуна. Нехай його початковий план із забовтуванням з тріском провалився, але зрештою йому таки вдалося уникнути зґвалтування. Жаль, звичайно, що для цього йому довелося піти на крайні міри, але це хоча б змогло зупинити регента.
Фен Мін нізащо не признався б пану Жуну, що насправді це лише виглядало спробою самогубства, але насправді їй не була. Все це сталося через те, що регент різко перервав поцілунок, і якби не його хороша реакція, язик Фен Міна не постраждав би. Було б ганебно зізнатися у цьому! Нехай все виглядає так, ніби нещасний принц, якого намагалися примусити, віддав перевагу смерті небажаної близькості!
Розгніваний рик регента змусив придворного лікаря немов на крилах прилетіти до порога опочивальні принца. Поки лікар оглядав скалічений язик, пан Жун був похмуріший за хмару.
Цієї ночі Фен Міну знову вдалося втекти з його обіймів. Як тільки його самому і його розпухлому язику дали спокій, він заплющив очі і провалився в сон.
Наступного ранку у палаці вже не залишилося людини, яка не знала б про травму наслідного принца. Скільки шуму зчинили! Насправді Фен Мін не був упевнений, що занепокоєння це було щирим, тому хотів говорити, що він випадково прикусив язик під час вечері. Придворний лікар знав правду, але вважав за краще тактовно мовчати, підтримуючи слова принца про те, що він був необережний під час їжі.
А в цей час популярність однієї зі пліток обростала новими цікавими подробицями. Подейкували, що спадкоємець вирішив прийняти отруту, щоб уникнути знущань та насильства з боку регента. Це, мовляв, розлютило пана і він, бажаючи покарати принца, під час чергового поцілунку безжалісно вкусив його за язик. Які плітки ходили палацом - хоч роман пиши! Кожен у фарбах описував подію, ніби був свідком цієї чудової сцени, але насправді ніхто не знав правди.
Незважаючи на облетілі палац плітки, до вух пана Жуна вони так і не дісталися. Поведінка Фен Міна минулої ночі змусила чоловіка втратити звичний йому спокій.
Багато років регент вважав, що він хороший, сильний і розумний, а тому не знайдеться ні чоловіка, ні жінки, хто відмовився б лягти з ним у ліжко. Хтось боявся його, хтось бажав розкоші, але всі добровільно йшли до нього до палацу, і жоден не намагався звести рахунки із життям після його поцілунків. Проте минулої ночі з'ясувалося, що не всі такі покірні, щоб добровільно зігріти його ліжко. Хто б міг подумати, що цей лжепринц, підісланий ворогами, без вагань воліє відкусити собі язик і накласти на себе руки?
Коли пан Жун побачив кров на губах Фен Міна, він розлютився. Він не мав звички брехати собі, і він добре розумів, що його схвилювала ця непокора. Ніхто й ніколи не дозволяв собі суперечити регентові, в серці якого спалахнуло непереборне бажання підкорити цього непокірного принца. Він пам'ятав той безстрашний погляд, який Фен Мін кинув на нього, і його очі в той момент були схожі на очі дикого леопарда. У спадковому принцу чудово поєднувалися рішучість і чарівна крихкість, і тепер, знаючи, що це не безхребетний Ань Хе, пан Жун не міг ставитись до нього як і раніше.
Півночі чоловік не міг заснути і зрештою вирішив, що йому не слід ставитись до цього відчайдушного самогубця так, як він планував раніше. До таких людей варто ставитись по-особливому. Дуже чесні, вони говорять усі свої думки в обличчя і не здатні на зраду, а таке в палаці велика рідкість. Взявши це на замітку, регент наступного ж ранку вирушив до палацу наслідного принца.
Фен Мін прокинувся в оточенні численних дбайливих покоївок і відразу помітив ставлення, що змінилося до нього. До принца, який наважився протистояти регентові і поніс покарання за свою непокору, ставилися з значно більшою повагою, ніж до принца, який постійно плакав і принижувався перед ним.
- Ваша Величносте, прокидайтесь, - підвелася біля ліжка Фен Міна Цю Лань, яка прийшла розбудити його.
Язик страшно опух і болів так, ніби Фен Мін справді відкусив його. Він не міг до ладу говорити - тільки мукав і розмовляв жестами.
- Придворний лікар сказав, що Ви можете їсти лише рисову кашу на воді. Через два-три дні Вам стане легше, і Ви зможете скуштувати фрукти. Не все, звісно, і в невеликій кількості.
Цю Лань подала Фен Міну теплу кашу. Він тільки прокинувся, і після вчорашньої події в нього болів не лише язик, а й голова. Всі присутні в кімнаті уважно дивилися на Фен Міна, розуміючи, що принц, який був раніше мізернішим за мишу, останнім часом проявляв себе тільки з кращих сторін. Він ніби отямився від багаторічного сну і тепер навіть не побоявся протистояти пану Жуну.
Відправивши в рот ложку каші, Фен Мін ненароком зачепив ранку на язику і тут же замикав від болю, накривши губи рукою. Швидко проковтнувши кашу, він кілька разів втягнув повітря, намагаючись заспокоїти хворий язик.
Бісів регент!
Обуренню Фен Міна не було межі, але всі його думки розлетілися вщент, коли до вух раптово долинуло:
- Доброго здоров'я, Ваша Величносте!
На порозі з'явився регент Силей. Його витонченість рідко приїжджав до палацу наслідного принца в такому доброму настрої. Вдягнений у розкішний вихідний одяг, що підкреслює його міцне тіло, пан Жун перебував у піднесеному настрої. Якби він народився в сучасній епосі, то неодмінно став би зіркою, набравши собі армію відданих хом'яків-шанувальників.
Побачивши цю сліпучу картину Фен Мін кисло скривив губи. Паршива удача! Зустріти Цао Цао - одне, але зустріти Цао Цао, що сяє своєю величчю, - цілковите божевілля!
Регент підійшов ближче до Фен Міну і вже хотів укласти тендітне тіло в обійми, обдарувавши його новою можливістю побитися, але швидко відклав цю ідею, згадавши думки, що прийшли йому на думку минулою добою.
- Тобі краще? - спитав він з легкою недбалістю. - Чи язик все ще болить?
Якби у Фен Міна була можливість говорити, він неодмінно висловив би все, що крутилося в нього в голові.
Пан Жун обернувся і зупинив погляд на зімкнутих губах Фен Міна, що сидів у ліжку. Поранений язик цього юнака та відкинуті ним ласки змусили його переосмислити своє ставлення до цієї людини. Чим довше він дивився на нього, тим частіше ловив себе на думці, що Фен Мін у сотні разів чарівніший за Ань Хе. Лише очі, сповнені живої енергії, зачаровували своєю красою, якої не було рівних у всьому світі.
Ставити поряд його і Ань Хе - блюзнірство.
Регент упіймав себе на думці, що тепер йому цікаво не тільки бездоганне тіло цієї людини, але й вчинки, які вона може зробити. Чоловік захотів залишитись у покоях Фен Міна і провести з ним весь день - фальшивий спадкоємець принц зачарував його своєю жвавістю, своєю енергією. Кусатиметься і дряпатиметься - і нехай. Головне - щоб живий, щоб не безлика оболонка.
Але, на жаль, він не мав такої кількості вільного часу, щоб повністю присвятити його Фен Міну. Він зайшов лише на хвилину - державні справи душили його, залишаючи вільний час лише вночі.
- У мене ще важливі справи, - заговорив регент. - А ти бережи себе і не твори ще більше проблем, - з легкою суворістю в голосі промовив пан Жун. Він помовчав, а потім сказав: - Сьогодні ввечері я знову прийду до тебе.
Що? Знову?!
Ці слова справили на Фен Міна враження: він кинув гнівний погляд на пана Жуна, на якому мало не задимився одяг від такого сильного потоку чужої ненависті.
«Вперше ти вимагав, щоб я назвав своє ім'я. Вдруге через тебе я мало не відкусив собі язика. Третій раз мені доведеться взяти меч і оскопити себе [1], щоб захиститися? »
[1] Скупчення - кастрація.
Звучало сміливо, але від подібних думок Фен Міна тремтіло. Вже каструвати себе йому хотілося найменше.
Немов прочитавши думки юнака, пан Жун засміявся. Якщо з колишнім наслідним принцом він багато собі дозволяв, то Фен Міна ображати зовсім розхотілося. Перебуваючи у чудовому настрої, регент раптом заговорив м'яким голосом:
- Не бійся, сьогодні я не ґвалтуватиму тебе.
Він кивнув, дивлячись на Фен Міна, і вийшов геть із кімнати. Тиша, що виникла, була доказом повного випадання з реальності всіх присутніх. Тепер розумовий стан перших осіб держави викликав питання: спочатку поведінка наслідного принца кардинально змінилася, а тепер і пан Жун наслідував його приклад.
Нехай Фен Міну і не сподобалася сама ідея знаходження регента в його кімнаті, відмовити через майже відкушений язик він не міг. Безладні махання руками і протестне мукання теж не надто допомогли б.
І справді! Як тільки настав вечір, пан Жун уже був тут як тут.
- Я залагодив усі справи так швидко, як міг, тому навіть не встиг поїсти, - заговорив регент, як тільки увійшов до кімнати наслідного принца. - Тому вечерятиму я з тобою.
У Фен Міна миттєво зник апетит.
Губ пана Жуна торкнувся м'яка посмішка, коли він глянув на принца, обличчя якого виразило страшне невдоволення. Ставало очевидно, що юнак не в захваті від його компанії, проте кому взагалі спало на думку робити найманого вбивцю з людини, у якої на обличчі все написано? Пан Жун поки не зміг з'ясувати, хто підіслав Фен Міна, але невже його вибрали лише через те, що він схожий на Ань Хе?
- Як? - жартома обурився регент. - Ти не хочеш повечеряти зі мною?
Після нічних роздумів пан Жун зрозумів, що його ставлення до Фен Міну було швидше звичкою, ніж справді ненавистю: довгі роки Ань Хе дратував його одним своїм виглядом, і Фен Міну довелося трохи постраждати через свого попередника. Насправді ж вперше за довгий час регент почував себе спокійно. Весь день він залагоджував справи країни, не шкодуючи себе, і надвечір був страшенно вимотаний, проте тепер, у компанії Фен Міна, він раптово знайшов джерело спокою та морального відпочинку. У наслідного принца все було написано на обличчі, - словом, він вселяв справжнє почуття безпеки та затишку.
Регент потягнув Фен Міна до обіднього столу, коли прислуга накрила, і, присівши навпроти незадоволеного принца, почав насолоджуватися майстерністю придворних кухарів.
- Цю страву із соковитого качиного м'яса з хрусткою скоринкою, олії та дрібно нарізаної цибулі готують із птахів, яких спочатку ловлять, а потім тримають два місяці в чистій клітці. Їх не годують близько трьох днів, а потім дають миску з соусом. Від голоду качкам не залишається нічого іншого, крім пити цей соус, і він рівномірно наповнює собою їхнє м'ясо, насичуючи особливим ароматом. Потім птахів смажать у маслі і приправляють дрібно нарізаною цибулею. Незрівнянно, незрівнянно!
Регент знав, що поранений язик не дозволить Фен Міну сьогодні розкуштувати всі ці ароматні страви, і для нього приготовлена лише одна прісна рисова каша. Хіба міг утриматися регент від того, щоб подразнити нещасного принца?
Фен Міну і так було нудно, а тут ще й цей прив'язався! Як тільки він почув ніжний аромат смаженої качки, одразу ж повернув голову, не витримавши. Сьогодні йому можна тільки споглядати цю смачну вечерю, а ковтати доведеться лише слинки та цю несмачну кашу.
Помітивши цей скривджений вираз обличчя наслідного принца, пан Жун раптом розреготався. Слуги, що вийшли назовні, здригнулися, не розуміючи, що могло раптом розвеселити регента. Він ніколи не сміявся в компанії наслідного принца.
Пролунав сміх здався Фен Міну справжнім знущанням, і він метнув гнівний погляд у бік регента, ніби бажаючи спопелити його. З тих пір, як він провалився в цей чортовий портал, він тренував цей погляд по десятку разів на день, обдаровуючи їм часом не тільки варту, яка не пускала його на вулицю подихати свіжим повітрям, і не тільки слуг, які намагалися замкнути його у палаці, але й цього Цао Цао, що сидів перед ним, з апетитом уплітаючи смажену качку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фенікс на дев'яти небесах
Historical Fiction19-ти річний Фен Мін загинув, рятуючи дитину. На подяку батько малюка, який виявився магом, дарує герою шанс на друге життя в іншому світі. Прокинувся Фен Мін у тендітному тілі наслідного принца, першого красеня держави Сілей, схожої на Стародавній...