Принц-консорт Фаньцзя нагрянув надто несподівано, ніби для нього приїхати в Силей було вкрай необхідно. Фен Мін і пан Жун встигли лише поспіхом повернутися до палацу і змінити одяг на парадний, щоб постати перед гостем у належному статусі, перш ніж Ань Сюнь увійшов до столиці.
- Відкрити міські ворота!
Дзвін дзвонів і бій барабанів промайнули імператорським двором, вітаючи високоповажних гостей. У головному залі перед парадним входом вже зібралися всі чиновники, очолювані спадкоємцем і регентом, щоб висловити свою повагу візитерам, які прибули здалеку. Чорні плащі, що майоріли від розмірених кроків, прикрашені традиційними візерунками із золотих ниток, приховували під собою чудовий одяг прибулих панів. Очолював цю процесію людина, голову якої прикрашала золота корона. В присутніх і сумніву не було у тому, хто це.
- Ань Сюнь вітає наслідного принца Ань Хе. - Чоловік, що йшов попереду, не поспішаючи вклонився, демонструючи чудові манери.
- Ань Хе вітає Ань Сюня. - Фен Мін поспішив відповісти на привітання не менш чемно.
Хоч Ань Сюнь і зв'язав себе шлюбом з принцесою Фаньцзя, але він все ще був законним претендентом на трон імператора Силей. Уява Фен Міна малювала Ань Сюня підступною і огидною на вигляд людиною, але, попри всі очікування, принц-консорт виявився страшенно елегантним молодим чоловіком, напрочуд схожим зовні на пана Жуна - це був гарний чоловік з білою шкірою.
- Дядько приїхав здалеку. Ань Хе шкодує, що не зміг зустріти його ще в дорозі. З мого боку це було неввічливо.
Фен Мін важко видавив із себе ці слова. Навіть голова розболілася від напруження.
Ань Сюнь кинув короткий погляд у його бік і посміхнувся лише куточками губ.
- Ми багато років не бачилися. Наслідний принц так виріс, і моє серце тепер може бути спокійним. На жаль, дядько був далеко і не міг зустрітись з твоїм батьком-імператором. Часом я турбувався про його здоров'я, і нещодавно до мене дійшли тривожні чутки, що його стан погіршився. Я був такий схвильований, що вирішив негайно вирушити сюди. Їхав вдень і вночі, щоб устигнути.
Ань Сюнь зробив лише один скороминучий жест рукою, і слуга, що ховається досі за його спиною, підніс парчеву скриньку тонкої роботи, акуратно тримаючи її двома руками. Ань Сюнь відкрив її власноруч. Вміст скриньки не можна було одразу визначити на око - усередині лежало щось, що було обернуте у безліч шарів дорогої тканини. Одне залишалося очевидним: те, що лежало всередині, було величезною цінністю.
- Це тисячолітня зміїна жовч. Секретний чудодійний засіб імператорської родини Фаньцзя, який обов'язково допоможе. Я привіз його до Силея, сподіваючись, що воно вилікує твого батька-імператора. Наслідний принц, прошу негайно проводити мене до мого правлячого брата.
Ань Сюнь навіть зробив крок уперед і простягнув руку, закликаючи йти. Фен Мін раптово для себе виявив, що починає відчувати до цієї людини симпатію. Хіба може він бути брехуном? До всіх гарних людей з такою чудовою поведінкою мимоволі відчуваєш теплі почуття.
Проте імператор Силей вже давно віддав дух - відвести принца-консорту до нього не було можливим. Стурбований погляд принца привернув увагу пана Жуна, і той поспішив на допомогу.
- Принц-консорт Фаньцзя пройшов такий довгий шлях сюди, якою дорогою ви їхали? Чому ми дізнались про прибуття, коли ви вже були на підході до столиці?
Ань Сюнь перебував у Фаньцзя вже понад десять років, але не переставав стежити за подіями, що відбуваються в Силеї. І йому було відомо, що статна людина, що стоїть поруч із наслідним принцом, є ніким іншим, як паном Жуном, який з недавніх пір прибрав управління політичними справами до своїх рук. Насправді пан Жун своїми манерами виділявся на тлі попередників: був більш непередбачуваним і недоступним для розуміння.
- Я прибув особисто з дорогоцінними ліками. Збори були поспішними, людей взяли небагато та їхали таємно, щоб під час шляху уникнути неприємностей. Лише біля столиці ми дали про себе знати. - Ань Сюнь глянув на пана Жуна і шанобливо схилився перед Фен Міном. - Розкрити раніше свою особистість було небезпекою, прошу спадкоємного принца мене пробачити.
- Що Ви, що Ви не треба формальностів...
- Ми з тобою близькі родичі, чи так необхідне дотримання етикету? Мій брат уражений важкою недугою, потрібно негайно допомогти йому. - Він не мав наміру здаватися і стояв на своєму.
Фен Мін згадав, що Ань Сюня вже мав якісь докази смерті імператора Силей. Виходить, він хоче завдати удару! Глибоко в душі принц придушив німий крик безвиході. Він перевів повний благання погляд на пана Жуна, але той уже заговорив:
- Зараз імператор відпочиває та відновлює сили у палаці, він не хоче бачити сторонніх. Звичайно, принц-консорт є рідним братом імператора і навіть привіз чудодійні ліки - його не можна вважати стороннім. Прошу шановного принца-консорту пройти за мною.
- Добре. - Чоловік узяв скриньку з ліками до рук. У його рухах читалося чітке нетерпіння.
Пан Жун обернувся, оглядаючи численну охорону Ань Сюня.
- Імператор перебуває у спокої, не можна його турбувати.
- Звісно. - Принц-консорт зрозумів зміст слів регента і обернувся, віддаючи наказ: - Ви всі чекайте на заміську резиденцію, тут залишиться тільки Сюнь Тянь.
Фен Мін не розумів, що задумав пан Жун. Невже вони приведуть Ань Сюня до мертвого тіла імператора? Руки Фен Міна не переставали крадькома смикати рукав регента. Хлопець сильно нервував, не припиняючи кидати в його бік запитуючі погляди. Пан Жун тільки й робив, що усміхався у відповідь.
Увійшовши до палацу, вони попрямували до покоїв імператриці. Фен Мін пам'ятав, що труна з тілом прихована під ними. Ань Сюнь разом зі своїм охоронцем пленталися позаду. Думка, що зараз розкриється багаторічна таємниця, яку так старанно приховували від усіх, змушувала серце Фен Міна стискатися від хвилювання.
- Імператор відмовився від світової метушні у покоях своєї дружини. - Пан Жун вказав на палац.
- Нарешті побачу старшого брата. Навіть не уявляю, чи змінилася його подоба за довгі роки, - зітхнув принц-консорт.
Усі четверо увійшли до палацу через парадний вхід. Оскільки імператриця любила тишу та спокій, то тримала при собі лише кілька слуг та охоронців. У цей момент одна з служниць прибиралася і поливала квіти. Помітивши прибулих, вона мовчки привітала їх. Минувши простору галерею, вони опинилися в головному залі, де нещодавно імператриця приймала привітання на честь ювілею. Фен Міну здавалося, ніби він потрапив у якусь гру: реальні персонажі, реальний реквізит та сюжет уже набрали обертів, підводячи до напруженої розв'язки.
Зазвичай, коли дивишся всякі шоу на ТБ, у кульмінаційний момент включається реклама, і ти можеш розслабитися і заспокоїти серце. Зараз все було одним великим шоу, яке не можна поставити на паузу.
За головною залою знаходиться вузький коридор, що веде прямо в підвал. Невже пан Жун справді поведе Ань Сюня туди? Може він хоче заманити його з охоронцем і замкнути там? Нехай живцем замерзнуть у цьому холодильнику! Фен Мін думав над ситуацією і виглядав дуже розсіяним.
Регент справді звернув із зали і попрямував до коридору. На підступах до входу всі зненацька здригнулися.
- Що...
- Ах!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фенікс на дев'яти небесах
Historical Fiction19-ти річний Фен Мін загинув, рятуючи дитину. На подяку батько малюка, який виявився магом, дарує герою шанс на друге життя в іншому світі. Прокинувся Фен Мін у тендітному тілі наслідного принца, першого красеня держави Сілей, схожої на Стародавній...