Цю Лань покірно принесла Фен Міну води, і він нарешті зміг вгамувати спрагу. Потім прийшли ще покоївки з піалою, щоб принц міг прополоскати рота, проте випите вино, навіть нехай один ковток, вже змусили Фен Міна відчути втому. Він потягся, позіхнув і знову впав на ліжко. Їсти йому більше не хотілося, а кому захочеться після такого неприємного напою? - і він заплющив очі, збираючись знову заснути.
- Ваша Величносте, Вам треба поїсти, - пролунав дбайливий голос Цю Лань. - Вам потрібно відновити сили.
Фен Мін уже засинав, і у нього не було жодного бажання відповідати. Він лише слабо махнув рукою і майже миттєво провалився у сон. Коли він прокинувся, за вікном було темно.
Фен Мін уявлення не мав котра зараз година, але за його відчуттям було близько четвертої ранку. Він нерухомо лежав на ліжку, не розплющуючи очей. Зазвичай він прокидався до години дня, і сусід по кімнаті лаявся через це, але тепер, потрапивши у світ, де він мав стати королем, він повинен був прокидатися рано. Очевидно, що попередній власник тіла так і робив, оскільки Фен Мін майже без зусиль зміг прокинутися в таку рань. Виходить, колишній принц був хоч на щось здатний!
- Він просто вирішив залякати нас своєю смертю, - раптом пролунав повний гордовитий голос зовсім поруч, і Фен Мін одразу зрозумів, що йдеться про нього.
Голос належав людині, що стояла біля його ліжка. Фен Мін чув його дуже чітко, і ці слова здалися йому вкрай безсоромними.
- Наступного разу, коли йому спаде на думку переполошити весь палац своїми витівками, дай йому найміцнішого вина. Постарайся наступного разу все залагодити без зайвого галасу.
Цю Лань, що стояла поруч, навіть не спробувала захистити честь свого пана. Вона, здається, була трохи збентежена присутністю іншої людини, але вона злилася не на неї, а на принца, Фен Міна.
- Молодий пане Тун, Його Величність ще не прокинувся, - тихо сказала вона і, здається, повернулась у бік принца, щоб упевнитись у цьому. Фен Мін відчув на собі її погляд, але не подав вигляду, що не спить.
Фен Мін був спантеличений. Він уже встиг повірити, що є головною персоною в цій історії, найзначнішою людиною королівства, і навіть у несвідомому стані заслуговує на шанобливе ставлення кожного підданого. Але як тоді пояснити поведінку цього молодого пана Туна, який посмів відкрито зухвало принцу у його власних покоях? До того ж, судячи з голосу, ця людина зовсім не боялася бути почутим спадкоємцем престолу.
Приставлені до Фен Міну служниці теж не виявили жодного невдоволення. Жоден чоловік не заступився за свого принца і навіть не спробував захистити його від образ. Всі вони розмовляли так голосно, ніби їх зовсім не турбувало те, що можуть розбудити свого пана, який недавно ледве не помер.
- Я скоро повернуся, щоб навчити його добрим манерам. Цілий час сидів тихо, а тепер вирішив підняти на вуха весь палац? Мені не потрібні ці проблеми, - холодно промовив пан Тун і розвернувся, щоб залишити приміщення.
Фен Мін ледь помітно насупився. Він ніколи не був сварливим, але ця одіозна особистість справила на нього незабутнє враження. Його грубі слова, його глузування, його гучні образи - Фен Мін у минулому житті ніколи не давав себе образити і в цьому спускати таку нешанобливу поведінку не планував.
- Я не дозволяв тобі покидати мої покої, - холодно зауважив Фен Мін з ворожістю в голосі, що погано приховується. Він вищий. Він сильніший. І він зробить усе, щоб ця людина просила пробачення за свої слова.
Наслідний принц ніколи не вимагав поваги, ніколи не справляв враження шановного пана, і його голос зазвичай звучав тихо і безбарвно, але сьогодні, зараз, його слова звучали як наказ. Пан Тун одразу обернувся, не повіривши своїм вухам.
Фен Мін повільно розплющив очі кольору самої ночі, і багато хто помітив, як твердо він тримався. Він повністю контролював свої емоції. Принц неквапливо підвівся і сів на ліжку, дивлячись на того, хто наважився завдати йому такої образи.
- Нічого собі, - з усмішкою промовив молодий пан Тун, ніби не сприймаючи Фен Міна, як реального суперника. - Набралися хоробрості на тому світі і вирішили повернутись?
Перед Фен Міном стояв юнак не старше вісімнадцяти років, який має рідкісну красу. Таким було саме місце у палаці: білі зуби, червоні уста, глибокі темні очі та розкішні шати, - словом, ця людина була справжньою окрасою цієї країни. І Фен Мін навіть позаздрив би його зовнішності, якби не цей огидний зарозумілий тон.
- Які сміливі слова, - сказав Фен Мін крижаним голосом. Вперше в нього виникло бажання розмазати супротивника. Дивлячись у очі молодого пана Туна, Фен Мін звернувся до служниці: - Цю Лань, ти виявила неповагу до свого пана, коли не захистила його від нападів цієї людини. Якого покарання ти заслуговуєш?
Фен Мін перевів погляд на Цю Лань. Очі пана Туна потемніли, а покоївка побіліла, мов полотно. Насправді Фен Мін не знав, що загрожує тим людям, які наважилися образити правителя, але десь у глибині душі йому було шкода Цю Лань, на яку тепер було звернено всю увагу.
Цю Лань швидко зрозуміла, що поведінка пана відрізняється від того, що було раніше. Він став сміливішим, рішучішим, він ніби щойно дізнався про свої права, і на його погляд вона зрозуміла, що повинна хоч щось відповісти. Кілька секунд вона здивовано дивилася на нього, ніби чекаючи, коли ж він почне поводитися, але принц мовчав, чекаючи відповіді.
З іншого боку, стояв пан Тун, не менш шанована людина. Обидва належали до вищої знаті, а вона була простою служницею і не могла дозволити собі образити жодного з них своїми необережними словами. Вона з поклоном повернулася до похмурого пана Туна, вся затремтіла, відчувши себе в пастці, в яку її неохоче загнав Фен Мін. Після деяких роздумів, вкрившись холодним потом, вона відповіла:
- Як говорить закон, я маю бути повішена.
Ця держава все ще боронить престиж свого правителя. Простіше кажучи, образу особи, що належить до правлячої династії, каралося смертною карою. Схоже, в Силеї високо цінували честь імператорського прізвища і всіляко його оберігали. Вислухавши відповідь, Фен Мін розслабився, оскільки його становище, безумовно, було вищим, ніж у цього нахабника.
- Це означає, що і цей юнак теж має бути страчений? - спитав він з м'якою усмішкою.
Принц завжди намагався уникати конфліктів і мовчки ковтав образи, але те, що відбувалося зараз, розлютило вельможу. Як насмілився цей дрібний подив у чомусь його звинувачувати і змушувати нести відповідальність за незрозумілі «помилки»? Весь палац багато разів принижував його, а цей ідіот дізнався про це тільки зараз? Багато років становище не змінювалося, і тут раптом принц, як ні в чому не бувало, здоровий встав перед ним.
Цю Лань тихо пискнула, перебуваючи на межі непритомності:
- Так.
Пан Тун був на межі нападу дикого гніву, жертвою якого марний принц ставав далеко не один раз. З таких ситуацій вельможа завжди виходив переможцем, щоразу змушуючи нещасного спадкоємця престолу здатися під його тиском. Він майже дав волю своєму сказу, але впіймав палаючий погляд холодних темних очей, з цікавістю спостерігали за ним, і усвідомив дещо важливіше, ніж щойно відбулася словесна суперечка. Принц же насправді член імператорської сім'ї та майбутній глава держави, а образу його особистості є серйозним злочином, який заслуговує на сувору кару.
Принц може лаятися скільки завгодно, але якщо він накаже слугам цю хвилину вивести вельможу, що провинився, з палацу й відрубати йому голову або повісити - ніхто не буде заперечувати. За багато років молодий пан Тун зовсім забув про різницю в їх статусах, і цей новий принц, сповнений життям і несподівано лякаючим, шокував його.
- Ваш відданий слуга порушив закон і просить помилування, - схилив голову молодий пан Тун, відчуваючи всю суперечливість та абсурдність ситуації. Щоб він, молодий пан, кланявся перед цим марним принцом? Небо мало впасти, щоб це сталося!
Фен Мін був здивований, як легко далася ця перемога. Придворні покоївки, що стояли поруч, боялися ворухнутися. Принц мав вкрай спокійний і податливий характер, і він ніколи не вимагав від інших такої покори, як зараз. Майже ніхто не прагнув його поважати, оскільки навіть звичайна прислуга могла поводитися з ним як завгодно. Із цього дня все змінилося.
Фен Мін не знав, чи має він право стратити цю людину. Молодий пан Тун, здається, був знатним вельможею, і тому принцу подумалося, що в перше їх знайомство йому слід просто подати цьому зухвалому юнакові урок. Він трохи кивнув на знак згоди виявити милість.
- Так, сьогодні я дарую тобі своє прощення.
Хто б міг подумати, що настане день, коли молодому пану Туну доведеться схилитися перед цим нікчемним принцом? Вельможа відчував себе посміховиськом, йому здавалося, що всі сміються йому в спину. Цей йолоп скористався його слабкістю, поставивши під його авторитет і владу!
Розвиток конфлікту було не в його інтересах, тому, з останніх сил стримавши себе в руках, він вибіг із кімнати принца, навіть не попросивши дозволу покинути їх і не попрощався. Фен Мін провів його поглядом і знову звернувся до Цю Лань, яка ще хвилину тому думала, що принц її цілком серйозно збирається страчувати:
- Я такий голодний! Принеси мені щось.
Погляд Цю Лань метнувся до дверей, перш ніж вона знову поглянула на свого пана. Тремтячим голосом дівчина пробурмотіла:
- Принце, ви розгнівали молодого пана Туна.
- І що? - здивувався Фен Мін, який зовсім не чекав таких слів від служниці. - Він виставив наслідного принца посміховиськом, а я мав подбати про те, щоб не розгнівати його? Він повинен гніватися на свій довгий язик, а не на мене.
Здавалося, Цю Лань не знала, що відповісти. До цього дня вона ніколи не хвилювалася про принца, і постійні чвари з молодим паном Туном, якому подобалося знущатися з нього, її зовсім не торкалися. Але новий принц, чуйний, трохи шебутний і сміливий, викликав у неї почуття співчуття. Вона хотіла вберегти Фен Міна від гніву ворогів, але не знала, чи переросте цей конфлікт на щось більше.
- Якщо молодий пан Тун розповість про це... - тихо почала Цю Лань. - Якщо про це дізнається регент Жун, то це може мати жахливі наслідки.
- Регент Жун? Хто це? - спитав Фен Мін, зовсім забувши про те, що сам собі поклявся не видавати своєї незнання. Поглянувши на Цю Лань, він зрозумів, що поставив найсміливіше запитання і поспішив виправдатися: - Не можу пригадати, хто це, голова погано працює. Клята річка.
Здається, тепер падіння в річку могло стати для нього виправданням у будь-якій ситуації.
- Схоже, Ви справді нічого не пам'ятаєте, - сказала вона, і Фен Мін помітив, що її погляд ніби погас. Здається, вона розуміла, що така амнезія для Фен Міна могла бути фатальною. - Пан Жун - король-регент Силей, який керує країною до Вашого повноліття.
На сцені з'явився якийсь король-регент незрозумілого сорту. Було таке відчуття, що все, що відбувається порівняно з театральною постановкою, і, зрозуміло, всі ці люди були головними дійовими персонажами. Фен Мін нічого не відповів, вирішивши придивитися до цього регента. Якщо він такий самий, як і молодий пан Тун, то їм безперечно можна буде крутити у своїх цілях, якщо застосувати метод батога та пряника.
Через кілька годин настав час сніданку. Фен Мін весь знудився, поки чекав його. Коли принесли сніданок, у Фен Міна ледь не закружляла голова. Про такий бенкет можна було тільки мріяти, і нічого більш прекрасного раніше він ніколи не бачив. Жодні фільми не могли передати того, що постало тепер перед ним.
Перед його ліжком поставили солідний столик, на якому розташувалися страви дивовижної краси. Тут були і овочі, і дари моря, і свіже м'ясо, і виноград, і навіть яблука, вирізані у вигляді квітів.
Фен Мін хвилюючись взяв палички для їжі. Потрібно було прочитати книгу про етикет стародавнього часу. Ах, якби він знав раніше, до якого тіла потрапить! Фен Мін почав їсти з думками, що він, так чи інакше, є наслідним принцом, майже правителем, і його ніхто не посміє дорікнути без манер. Після сніданку він обов'язково вибереться з цієї кімнати і навідається до бібліотеки, щоб знайти щось почитати.
Коли Цю Лань поставила перед ним останній підніс із чудовими вареними крабами, Фен Мін несподівано підняв голову і запитав:
- Ти поїла?
Покоївка подивилася на принца неясним поглядом, а потім, наче злякавшись, сказала:
- Ваша Величність, їжте! Як Ви можете запитувати служницю про такі речі?
Фен Мін хотів запросити Цю Лань приєднатися до трапези разом із ним, але знову задумався. Чи не викличе його доброта підозри, якщо раніше навіть не питав імен своєї прислуги? Тому він вирішив зобразити все так, ніби атмосфера, панувавша завжди, йому набридла.
- Мені нудно їсти на самоті, тож ти можеш поїсти зі мною. Не переймайся, на тебе теж вистачить, - сказав він, а потім поплескав долонею по стільцю, що стояв поруч, запрошуючи дівчину сісти. Цю Лань так зніяковіла, що була готова випалити на емоціях щось, що змусило б Фен Міна знову налякати її покаранням, тому вона в останній момент взяла себе в руки.
- Ваша Величність, не можна розважатись зі слугами, їм треба наказувати! - сказала вона повчальним тоном. - Слухайте свою служницю, вона не бажає Вам зла.
Це був вдалий шанс налагодити стосунки з людиною, яка стоїть поруч, поки Фен Мін спить. Цю Лань здалася йому вкрай симпатичною і м'якою дівчиною, яку можна було збентежити одним лиш словом, і тому він хотів зміцнити з нею стосунки.
- Так чи інакше, можеш звертатися до мене з будь-яким питанням, - сказав Фен Мін, відправляючи в рот шматочок свіжого птаха з приправами. - Можеш поговорити зі мною чи попросити чого хочеш.
Цю Лань зовсім розгубилася.
- Пане, це ви повинні мені наказувати, а не я вам, - сказала вона.
Наслідний принц почав лякати її своєю поведінкою. Він поводився так, ніби став нижче на кілька ступенів. Раніше він був тихим і скромним, і ніколи не вимагав до себе поваги. Теперішній принц вимагав до себе поваги, проте був готовий розмовляти зі служницею та виконувати її прохання, незважаючи на свій високий статус. Ці дві моделі поведінки не мали вкладатися в одній людині, в спадкоємному принцу.
- Розкажи мені, що відбувається в палаці, - несподівано попросив Фен Мін, розуміючи, що немає сенсу бентежити дівчину ще більше. - Що про мене думають слуги?
Цю Лань завагалася, але все ж таки приступила до розповіді.
Вона почала працювати у палаці наслідного принца два роки тому та відповідала за підношення їжі та одягу для пана, але ніколи не наважувалася вести задушевні розмови з правителем високого становища. Але поступово принц почав звертати на неї увагу і багато розмовляти про країну, ніби не вмів тримати язика за зубами чи не мав друзів, з якими міг би поговорити. Так проста наближена служниця, якій ще жодного разу не вдалося розгнівати м'якого наслідного принца, дізналася про те, що відбувається в Силеї. І Цю Лань була досить розумною, щоб все це запам'ятати.
Спочатку всі держави були розбраті, і сильні країни захоплювали слабкі. Кожна держава хотіла зміцнити свою владу, але в цей період таких країн існувало близько дванадцяти. Фен Мін слухав і був приголомшений її розповіддю. Хіба це не «період весни та осені» [1]?
[1] «Період Весни та Осені» - період китайської історії з 722 по 481 рік до нашої ери.
Спадкоємцем престолу був єдиний син правителя Силей, але раніше за титули боролися, і багатьох приголомшила новина про те, що спадкоємцем принца стане безхребетний юнак, який ніяк не проявив себе за сімнадцять років свого життя. Нехай він і був сином правителя, але багато хто вважав, що його скинуть з насидженого містечка в дуже короткі терміни, проте цього не сталося. Сім років тому король держави Силей сильно захворів, впав у жахливу кому і досі не приходив до тями. Зараз управління державою лежить на регенті Жуні, але всім відомо, що він хоче прибрати все королівство до рук. Він дуже багато зробив для цієї країни, і тому багато хто вважав за краще бачити його королем, ніж марного наслідного принца, який за довгі роки життя ніяк себе не проявив.
Коли Цю Лань говорила про пана Жуна, її обличчя виглядало то зляканим, то видавало її збентеження, то й зовсім червоніло, ніби вона говорила про свого ідола, в якого без пам'яті була заклхана. Чим пан Жун таким приваблює, що навіть дівоче серце не встояло перед його харизмою?
- А тоді хто такий молодий пан Тун? - запитав Фен Мін, який ще не усвідомлює, яке місце ця людина займає у палаці, якщо всім заправляє великий і чудовий регент Жун.
Посмішка на обличчі Цю Лань відразу згасла, і Фен Мін зробив висновок, що цей красень досадив навіть їй, звичайній покоївці.
- Пан Тун - представник знатної сім'ї Силей, і вони... - затнулась вона, зніяковівши. Вона вся стиснулася, ніби говорити про це не прийнято. - Вони хороші друзі.
Фен Мін вигнув брову, наче чекав чогось неймовірного.
- Хороші друзі, кажеш, - задумливо повторив він.
Молодий пан Тун був дуже зарозумілою людиною. Можливо, з кимось він і був ввічливий, але варто було йому знайти супротивника слабше за себе, як відкривалася його справжня дріб'язкова сутність. Було б прикро, якби пан Тун та регент Жун виявилися близькими родичами - тоді характер цього регента точно був би не дуже.
- Це лише чутки, пане, - додала дівчина, ніби бажаючи заспокоїти Фен Міна. - Вони нічого не означають.
Фен Мін ще якийсь час був задумливий, а потім відклав палички, витираючи губи серветкою.
- Я хочу прийняти ванну і трохи поспати, - сказав він. Падіння в річку справді виснажило його сили, і він весь час відчував втому та ломоту в усьому тілі. До того ж, прокинувся він занадто рано, через що його бажання поповнити сили було цілком нормальним.
Він підвівся, потягнувся, раптом насупився і сперся об стіл руками. Жахлива подорож у часі - все тіло болить і ноги ще не ходять нормально. Якесь це тіло надто сприятливе до болю. Невже від одного падіння в річку воно може так довго хворіти?
Цю Лань слухняно прийняла його ласку, розуміючи, що боротися з принцом марно.
- Ваша Величносте, будь ласка, пройдіть у купальню, - промовили дві гарні придворні покоївки, що стояли десь у кутку та до цього не звертали на себе увагу наслідного принца. Здається, допомагати йому митися було їх першорядним завданням. Фен Мін бачив по телевізору, що в той час, коли правитель миється, його оточують придворні служниці, і це не вважається чимось ганебним.
- Дівчата, як вас звати? - спитав він, подивившись на служниць. Вони були сестрами-близнючками з грайливим характером і дуже приємною зовнішністю. Вони стояли поруч один з одним, одягнені в дорогі стримані тканини.
Сьогодні спадковий принц був у гарному настрої, і багато хто дізнався про те, що трапилося. Дівчата переглянулись.
- Мене звуть Цю Юе.
- Мене звуть Цю Сін.
Фен Мін по-доброму посміхнувся і почухав підборіддя.
- Цю Юе, Цю Сін. Хороші імена, добрі [2], - похвалив він дівчат.
[2] Цю Юе - "Осінній Місяць", Цю Сін - "Осіння Зірка".
Покоївки помітили, як розслаблено тримався Фен Мін, і вклонилися йому, посміхаючись. Цей хлопець здався їм неймовірно чарівним, хоча раніше вони такого точно сказати не могли.
- Ваша Величносте, пройдіть у купальню. Вона вже наповнена холодною водою, - сказала Цю Юе.
Дівчата помітили, як веселий сьогодні був Фен Мін, як жартував із прислугою. Побачивши, що правитель ласкавий з ними, близнючки взяли його під руки і повели в купальню. Принц посміхнувся та слухняно пішов за ними.
В купальні все було оповито парою, а в підлозі було вирізано невеликий басейн, в якому міг уміститися Фен Мін. На стінах було розвішано ніжні тканини, колір яких створював атмосферу спокою і змусив розслабитися. На столі з білого нефриту, що стояв біля басейну, було акуратно складено великі стоси одягу. Фен Мін, звичайно ж, був готовий до того, що після купання отримає чистий свіжий одяг, і слуги потурбуються про це.
Це був перший раз, коли він мився у ванній стародавніх часів. Вода здалася йому неймовірно прозорою, чистою, і він відчув сильне бажання нарешті змити з себе весь бруд і намочити довге темне волосся, до якого він уже почав звикати.
Він подивився на стопку одягу, яку йому принесли служниці. Якщо кожна знатна людина Силей носить таке, то, напевно, на просте перевдягання йде неймовірна кількість часу. Фен Мін опустив жалібне зітхання, і тут йому на очі попався простенький шовковий халат. Принц миттю перевдягся і спустився у ванну, але як тільки прохолодна вода торкнулася його шкіри, він завмер.
Все його тіло було вкрите синцями та зовсім свіжими ранками, яким не можна було дати більше кількох днів. Синці були схожі на сліди від удару батогом, поряд були сліди від зубів. Все його тіло було в шрамах, які збиралися на ньому не один рік, але ті були не такі помітні, наче прислуга старанно вибілювала їх, щоб не викликати у сторонніх підозр.
Фен Мін відчув, як шкіра його холодніє. Затамувавши подих, він розсунув свої ноги, подивився вниз і тут же засунув їх назад, різко випроставшись у спині. Як і слід було очікувати, на внутрішній частині стегон синці теж були. Синяки у формі чиїхось пальців.
Фен Мін побілів. Невже знущання з принца набували такого масштабу? Невже його ґвалтували? Невже йому це подобалося, якщо він не припинив це? Чи він просто не міг? Фен Мін проковтнув і більше не дивувався тому болю, що ниє, у всьому тілі, який переслідував його весь час з моменту пробудження в новому місці. Здається, його регулярно били, і побої не встигали гоїтися.
- Чекаєш мене? - раптом пролунав чоловічий голос. Фен Мін різко прикрив ноги руками.
Якщо хтось дізнається про ці шрами, якщо хтось побачить... Це буде катастрофа! Може, не так погано? Може, на нього просто напали, а попередній принц не був у цьому винен? Він не міг дати відсічі?
Хтось швидко підійшов до нього зі спини і схопив за волосся, змушуючи Фен Міна опуститись на дно. Юнак закашлявся, заплющив очі та схопив ворога за руку, дряпаючи її. Що за нахабство? Хто знову наважився доторкнутися до нього?
- Як ти посмів?! - закашлявшись, почав обурюватися Фен Мін, коли рука відпустила його і дозволила знову піднятися нагору. - Хто дозволив тобі сюди заходити?
Невідомий застрибнув у воду, не боячись намочити свій багатошаровий одяг, і тільки тоді у Фен Міна з'явилася можливість розглянути його краще. Перед ним стояв високий чоловік із блискучими очима, які не випромінювали нічого доброго. Він був молодим і широкоплечим, і сили в ньому було достатньо, щоб однією рукою переламати Фен Міна навпіл.
- Ого, ти справді наважився, коли смієш так розмовляти зі мною, - засміявся чоловік, вигнувши брову. Він почав повільно наступати, ніби бажаючи задавити своєю силою зовсім молодого юнака. - Чув, ти намагався втопитись, але тебе вчасно витягли. Що це було? Хвилинне помутніння?
Хто він? Такий сміливий! І як він може говорити з правителем у такому тоні? Фен Мін раптом все зрозумів і голосно закричав:
-Ти - регент Жун!
Чоловік вишкірився в усмішці, і від цього видовища у Фен Міна волосся стало дибки.
- Так і знав, що ти тільки прикидаєшся чокнутим.
Він замахнувся і з усієї сили вдарив Фен Міна по обличчю, і той упав в куток ванни, відчуваючи жахливе печіння на щоці. Його тіло раптом знесиліло, і Фен Мін відчув, як почав задихатися.
- Ваша Величносте, Ви так підросли, коли вирішили зазнати смерті, - отруйно зауважив чоловік, а потім простяг руку і стиснув його горло. Фен Мін миттєво втратив здатність дихати. - Я не дозволяв тобі вчиняти самогубство.
Легкі ніби обважніли, і повітря здалося Фен Міну розпеченим. Як смішно... Він щойно знайшов нове життя, і тепер знову вмирає.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фенікс на дев'яти небесах
Ficción histórica19-ти річний Фен Мін загинув, рятуючи дитину. На подяку батько малюка, який виявився магом, дарує герою шанс на друге життя в іншому світі. Прокинувся Фен Мін у тендітному тілі наслідного принца, першого красеня держави Сілей, схожої на Стародавній...