том 1 глава 10

41 8 0
                                    

Пан Жун виявився трохи благороднішим, ніж те враження, що він справляв, і дотримався своєї обіцянки, наступного дня влаштувавши для Фен Міна кінну прогулянку.  Зрозуміло, принц миттєво осідлав Байюня, коли регент влаштувався в сідлі, але вже за кілька кіл він почав просити пана Жуна дати йому можливість проїхатися поодинці.
— Байюнь не простий кінь, а ти ще дуже погано тримаєшся в сідлі.  Ти не зможеш приборкати його без моєї допомоги.
— А хто вчора вночі казав мені, що я розумний, відважний і що ніде немає такої видатної особистості, як я?  — Фен Мін зміряв чоловіка невдоволеним поглядом.
— Я збрехав тобі, — не зважаючи на реакцію юнака, сказав пан Жун.  — Я сказав це, щоб підбадьорити тебе.  Якщо ти такий розумний, хіба ти не знаєш, що наслідному принцові не слід вірити в будь-яку лестощі, що ллється йому у вуха?
- Ти знову обдурив мене!  — роздратовано заволав Фен Мін.
І до того йому стало прикро, що він почав вириватися з обіймів регента.  Місця між їхніми тілами, зрозуміло, не було, і чоловік миттєво відчув, як тонка спина юнака притулилася до його грудей.  Тіло його відреагувало негайно, і, коли Фен Мін відчув щось тверде, що впирається йому в сідниці, він завмер, побілівши.
— Перестань брикатися, — оксамитовим від бажання голосом промовив йому на вушко пан Жун, і Фен Мін миттєво замовк.
Ті небагато слуг, що супроводжували панів, були далеко, щоб зрозуміти, що відбувається.
Фен Мін відчув, як збільшилася в розмірах плоть регента, і згадав заголовки газет про жорстокі зґвалтування підлітків.  Кров застигла у жилах.
— Я буду хорошим хлопчиком і зараз миттєво злізу з коня, — обережно заговорив юнак, — а ти поки прийди до тями.  Як тільки заспокоїшся, тоді теж злізеш, гаразд?
Якщо регент поспішає в такому стані, то, напевно, втратить обличчя перед прислугою.
— І не мрій, — припинив його роздуми чоловік тоном, що не терпить заперечень, змушуючи Фен Міна ще більше запанікувати.
— Тоді чого ти хочеш?  Це ж у тебе встав, — обвинувально сказав Фен Мін.  — Я попереджаю тебе: я зараз наймудріший наслідний принц, якого цінують навіть генерали, і я забороняю тобі торкатися навіть однієї моєї волосинки.
Його талант, що виявився вчора, став козирем, який був негайно кинутий на стіл.  Однак Фен Мін навіть не здогадувався, що його прекрасні очі, сповнені гарячої рішучості, зводили пана Жуна з розуму.  Чоловік ледве стримувався, щоб не піддатися спокусі і одразу ж притягнув Фен Міна до себе, укладаючи в міцні обійми.
Як би йому не хотілося зараз опанувати тіло цього юного принца, ставити себе, царя-регента, в компрометуюче становище перед своїми слугами пан Жун не мав наміру.  Він промовчав, і Фен Мін знову запитав:
— Досить вдавати з себе таємничого чоловіка своїм мовчанням!  Чого ти хочеш від мене?
— Допоможи загасити мій вогонь, — раптом сказав регент, і принц ледь не прикусив свій язик.
Голоси тих, хто сидів верхи, були майже не чутні слугам, і ті б не змогли сказати, про що говорять регент і наслідний принц.  Раптом пан Жун взяв долоню Фен Міна і поклав її на затверділу плоть, що ховалась під шарами розкішного одягу.  Вилиці юнака обурено зашарілися, і він гнівно випалив:
- Жун Тянь, ти збоченець!
— То ти допоможеш чи ні?  — гублячи терпіння, спитав регент, і не думаючи відмовлятися від свого задуму.
Ніколи в житті Фен Міну ще не доводилося торкатися чужої плоті, яка, здавалося, так нетерпляче пульсувала в його долоні, і його серце підскочило до горла, шалено забившись.  Обидва м'яко погойдувалися в сідлі, через що бажання регента тільки розпалювалося, і Фен Мін відчував це своєю долонею.  Йому було нестерпно соромно, проте так само й цікава ця незвідана сторона стосунків, і від подібних думок він раптом відчув, як його власне тіло охопила жарка хвиля.
- Але за умови, - стиснувши зуби, процідив юнак, - я допомагаю тобі, а ти допомагаєш мені.
У регента пересохло у горлі.
— Тоді чого ти зволікаєш?  Швидше!  — хрипким голосом промовив пан Жун, ковзнувши рукою під одяг Фен Міна.  Сидячи верхи на запопадливому коні, чоловіки пестили один одного, наче давні коханці.
Не бажаючи, щоб охочі до пліток слуги щось помітили, вони лише прискорили нетерплячі ласки.
— Я думаю, тобі ще бракує досвіду в цій справі, — піддражнив юнака пан Жун, ковзаючи рукою по його гарячому тілу.  Чоловік хотів виглядати холоднокровним, проте важке дихання, що зірвалося з губ видало його збудження з головою.  Невмілі, поки що невпевнені ласки Фен Міна розпалювали його лише сильніше.
Бажання, що охопило Фен Міна, затьмарило розум.  Його шия затекла, а сам юнак тільки й міг, що кусати губи, не дозволяючи чуттєвим стогнам зірватися з них.
Від взаємних ласк у кожному з супутників затремтів нестримний вогонь пожадливості, що піднімається спекотною хвилею по обох тілах, які озвалися дрібним тремтінням.  Незабаром обидва чоловіки піднеслися на пік насолоди.
В останню секунду пан Жун накрив губи Фен Міна своїми, заглушивши стогін, що зірвався, рятуючи юнака від ганьби і непотрібної уваги з боку цікавих слуг.  Після розрядки руки обох забарвилися білим семенем.
— На щастя, Байюнь білий, — сказав Жун Тянь, витираючи руку об поділ одягу і відновлюючи подих.
Фен Мін теж поступово приходив до тями.  Юнак простяг руку вниз, бажаючи стерти з себе свідчення власної хтивості, що мірно стікало по його ослаблої плоті.
— Стривай, — зупинив його регент.  Діставши чисту хустку з невеликою вишивкою, чоловік ковзнув пальцями до стегон Фен Міна і стер все до останньої краплі.
Обличчя принца залилося рум'янцем, і юнак засоромлено пробелькотів:
- Дякую...
- Будь ласка.  — Тримаючи в руках забруднену хустку, чоловік додав: — А це на згадку.  — І урочисто сховав його за пазуху.
Сором'язливість Фен Міна миттєво зникла, і він здивовано глянув на регента.
- Жун Тянь, ти збоченець!  — лише згодом зміг випалити юнак.
Гучний крик луною пролунав по всьому лузі.  У таку хвилину хіба когось могло піклуватися про наявність оточуючих слуг?
Хлопець поспішив витягнути руку з думкою відібрати цю хустку, щоб приховати сліди «злочину», як раптово до його слуху долинув важкий тупіт копит.
— Ваша Величносте, пане Жуне, ось ви де!  — генерал Тун гукнув панів, зупинивши коня за поводи біля них.  — Ми з посланцем королівства Лі дійшли згоди і створили документ, який не підірве дипломатичних відносин між двома країнами.  Ми висунули ультиматум державі Тун: попросили їх видати грабіжників, інакше надішлемо свої війська.  У нас залишилися невирішені державні справи, які слід обговорити.  Прошу, йдіть до зали засідань.
- Я не піду!  — пильно дивлячись на регента, відмовився Фен Мін, навіть не повернувши голову в бік генерала, що приїхав.
— Генерале Туне, ми вже йдемо, — рівним голосом відповів пан Жун, трохи посміхнувшись.  Наблизившись до вуха Фен Міна, він прошепотів, пояснюючи: — Якщо ти покоришся, то отримаєш назад цю хустку.
— Спершу хустку!  — ледве чутно зажадав юнак.
— Ні, спочатку ти поїдеш разом зі мною до зали засідань.
- Віддай, а потім підемо.
— Ходімо, потім віддам.
Чоловік обернувся і звернувся до генерала, що чекав поруч:
— Генерале Туне, прошу, йдіть першим.  Ми з Його Величністю незабаром прибудемо.
— Тоді… я поїду.  - Генерал Тун був далеко не ідіотом.  Дивлячись на обличчя панів та постійні перешіптування, чоловік запідозрив щось недобре, але вголос він нічого не сказав.  Генерал підстебнув коня, підкоряючись наказу регента.
— Фен Мін... — Дивлячись услід силуету генерала Туна, що віддаляється, пан Жун раптово увів юнака в обійми.
- Ти що робиш?  — почав невдоволено вириватися Фен Мін, роздратований витівкою регента з цією хусткою, але всі його спроби виявилися марними: відразу стало зрозуміло, хто з них сильніший, а хто слабший.
- Я попереджаю тебе: не варто мене збуджувати.  — Пан Жун пронизав юнака жахливим поглядом змії, що спіймала маленького мишеня чіпкою хваткою.  Його серйозне обличчя змусило Фен Міна мимоволі припинити свої тріпотіння.  Як тільки хлопець заспокоївся, чоловік додав трохи м'якше: — Я палаю бажанням повалити тебе на траву в цу ж секунду, тому не варто відчувати моє терпіння і давати привід для цього.
Задушливий запах грози, яка могла ось-ось вибухнути над головою Фен Міна, змусив його збліднути.
— Я не хотів тебе лякати, — знову посміхнувся пан Жун.  — Але якщо твій характер не зміниться, то рано чи пізно постраждаєш через це.  Розумієш?  Я чоловік, і я можу піддатися своїм бажанням.  Що ж, а тепер ідемо до зали засідань.  — поспішаючи, регент обійняв Фен Міна і допоміг йому спуститися.
Чоловіку вдалося не тільки налякати Фен Міна, а й умовити його бути трохи поступливішим.  Потихеньку заспокоївшись, юнак покірно пішов за паном Жуном.
— Коли ти віддаси мені хустку?  — тихим голосом запитав регента Фен Мін дорогою до Зали Засідань.
— Ти ж не жінка, то чого ж ти такий сором'язливий?  — поцікавився той, окинувши юнака глузливим поглядом.
— Тобто, якщо я не жінка, то маю бути безсоромним і нахабним?  — заперечив Фен Мін, не бажаючи вірити в те, що пан Жун справді дозволяє собі так думати.

Фенікс на дев'яти небесах Where stories live. Discover now