З цього дня регент став найчастішим гостем у палаці наслідного принца.
Якщо раніше він приїжджав до палацу Фен Міна, щоб знущатися з Його Величність, то зараз пану Жуну хотілося просто спостерігати за цим хлопчиськом при денному світлі - з кожним разом Фен Мін цікавив його дедалі більше.
Вочевидь, що це «уроки палацового етикету» були просто егоїстичним бажанням регента. Зрозуміло, поцілунки і обійми точно не могли входити у відносини між принцом і міністрами, і тому Фен Мін все частіше помічав, що відчуває роздратування усвідомлення того, що регент все це розуміє, але продовжує наполягати на своєму.
- Під час зустрічі - поцілунок, під час від'їзду - поцілунок, перед будь-якою розмовою - поцілунок, за обідом - поцілунок, перед сном - поцілунок, - хмурячи брови, вважав Фен Мін, загинаючи пальці.
Його язик поступово загоївся, і, як тільки він зміг нормально ним рухати, йому доводилося відповідати пану Жуну. Фен Мін чудово розумів, що всі ці поцілунки, які вимагав від нього егоїстичний регент, цілковита ахінея, але, все таки, не бажаючи знову відчувати на собі гнів регента, Фен Мін наважився поступитися і підкоритися пану Жуну, дозволяючи чоловікові робити все, що йому заманеться. Та й потім, враховуючи, що вони обидва чоловіки, ще не відомо, хто з них опиниться у більш невигідному становищі.
Зрозуміло, регентові було мало звичайних поцілунків, але, пам'ятаючи, з якою мужністю цей хлопчик мало не вбив себе, він поки що не наважувався вимагати від Фен Міна більшого.
Незважаючи на різницю бажань, Фен Мін і пан Жун все ж таки були разом. Принц дозволяв регентові приїжджати до свого палацу, а той ніколи не пропускав жодного візиту.
- Від цих поцілунків у мене губи скоро оніміють. - Фен Мін люто дивився на пана Жуна, що сидів поруч, невдоволено зітхаючи.
Чоловік саме щось писав, сидячи за столом, але, почувши голосіння Фен Міна, опустив кисть і заговорив:
- Досить вдавати хворим. Ти й так уже кілька днів відкладав можливість повчитися новому, тож сьогодні тобі безперечно потрібно приступити до каліграфії. - Принаймні, якщо Фен Мін хоче й надалі жити, як принц, то повинен хоча б навчитися писати, як принц, проте останнім часом Фен Мін так жодного разу й не торкався пензля.
Пан Жун занурив кінчик пензля в чорну туш і простяг Фен Міну.
Окинувши її поглядом, юнак підвів голову і, обдарувавши поглядом регента, цілком серйозно почав:
- Давай так, я розповім тобі одну цікаву історію, яка називається «Алі-Баба і...
Незважаючи на його слова, пан Жун з силою впхнув пензель у руку Фен Міна і оглянув його суворим поглядом. Принц одразу ж прикусив язика.
Знову подивившись на пензель, що тепер був в його руках, Фен Мін все з тим самим серйозним виглядом продовжив шукати компроміси:
- Давай так, ти писатимеш, показуючи мені, як треба це робити, а я за кожне слово тебе цілуватиму. - Це теж вважалася своєрідною жертвою, але провести пана Жуна було не так просто. Обличчя чоловіка трохи похмуріло, але він не піддавався на вмовляння Фен Міна.
Довго спостерігаючи за чоловіком, Фен Мін нарешті здався, процідивши крізь зуби:
- Добре Добре! Я напишу, - сказав він невдоволено, а потім продовжив, підкреслюючи кожне слово: - Тільки потім не смійся, коли побачиш мій почерк!
Присунувшись ближче до столу, Фен Мін зашурхотів пензлем, спритно виводячи на папері ієрогліфи. Закінчивши писати, юнак кинув пензель, даючи панові Жуну зрозуміти, щоб той перевірив виконану роботу. Цей гордовитий жест здивував регента, але він слухняно схилився над папером.
Подивившись на те, що написав Фен Мін, пан Жун був приголомшений.
- Ну як? Тебе не бентежить моя каліграфія? - досить запитав Фен Мін, який до цього невідомо чому не бажав виявляти своє вміння гарно писати.
- З чого раптом?
- Невже тебе, регента Силей, не бентежить, що дурний наслідний принц пише краще злиденного двірнята? - спитав Фен Мін, пирхнувши. - Чи не ти називав мене марною невміхою? Так чи інакше, я втратив пам'ять, тому я не маю до цього діла. Якщо хтось побачить мій почерк, скажу, що мій розум після недуги прояснився, і я раптом знайшов можливість чисто писати, - закінчив він, заварюючи собі чай.
Пан раптом притягнув Фен Міна до себе.
- Нахабний хлопчисько, насмілився глузувати з мене?
- Відпусти! Я задихаюся! - заволав спадкоємець, але пан Жун не дозволив йому вирватися.
Тендітне тіло Фен Міна впало в сильні обійми регента, який тут же припав до його губ. Вже давно варто було визнати, що пан Жун не знає собі рівних у цій справі, і коли він відсторонився від принца, що заспокоївся, у обох у грудях гулко билося серце.
Фен Мін відвернувся і підтис губи, намагаючись приховати яскравий рум'янець, що виступив на вилицях.
«Негідник! - подумки вилаяв регента Фен Мін. - Якщо так піде й далі, то навіть такий красень, як я, змінить орієнтацію. Але якщо спиратися на різницю нашої комплектації, мені доведеться лягти під нього. Не бувати цьому! Якщо вже на те пішло, я перехоплю ініціативу і примушу його бути знизу!», - подумки будував плани великих перемог Фен Мін, не усвідомлюючи, що на його губах розквітає задоволена посмішка.
Пан регент помітив, як збентежився Фен Мін від цього поцілунку, як швидко заспокоївся і навіть посміхнувся. Це справді мило! Незабаром цей юнак сам благатиме, щоб його приголубили...
Знову зустрівшись поглядами, кожен з них помітив дивну усмішку на обличчі іншого, що вже мало навіяти деякі побоювання. Усмішка пана Жуна - чекай на лихо. Усмішка Фен Міна - рятуйся, хто може! Поки один думав, що спадковий принц надто чарівний, щоб не полюбити його, інший подумував про те, що поруч із регентом слід бути пильніше, щоб зберегти бодай моральну цноту.
Наступного ранку в палаці його Його Величності панувала тиша, і ніхто не поспішав переривати цей спокій.
- Ваша Величносте, цар-регент надіслав Вам свіжі фрукти, - пролунав голос молодої служниці.
"Так ось як поводяться з гарним вихованцем, що живе у внутрішніх покоях палацу", - промайнуло в голові Фен Міна. Йому здавалося, що ще кілька днів у цьому палаці - і він помре від нудьги.
- Цю Лань, я хочу прогулятися зовні, - сказав спадкоємець, який намагався провернути подібний трюк вже безліч разів.
Дівчина лише подивилася на варту, що охороняла вхід до покоїв Його Величності. Вона вже сотні разів чула ці голосіння, прохання, накази, - словом, звикнути до подібного їй не важко.
- Але ж без наказу пана регента Вам не можна покидати палац.
Фен Мін, який очікував почути таку відповідь, ліниво пирхнув і подивився на Цю Лань. Наслідний принц навіть не планував лякати служницю, проте його погляд змусив її зніяковіти і опустити очі.
- Я вмираю від нудьги! - раптом загорланив Фен Мін, змусивши всіх здригнутися. Сторожі, що стояли біля дверей, почувши його крик, одразу ж за звичкою оголили мечі і насторожено озирнулися навколо.
- І чого ти кричав? Тебе чути навіть на вулиці, - зненацька застав юнака пролунав позаду голос пана Жуна.
Фен Мін різко обернувся і, вказуючи пальцем на регента, рішуче промовив, починаючи з порога ганьбити його:
- Я попереджав тебе: якщо ти й далі мене замикатимеш у чотирьох стінах, я помру! Обов'язково помру! А якщо тобі хочеться поцілунків, то шукай когось іншого, зрозумів?!
Погляд Жуна несподівано потеплішав.
- Ось як? Ти задихаєшся у чотирьох стінах? Тоді мені слід взяти тебе на кінну прогулянку, згоден? - спитав він, і Фен Мін остовпів. Прогулянка? Прогулянка! Він зможе вийти з цієї в'язниці!
- Кінна прогулянка? - Очі Фен Міна засяяли, проте після юнак насторожено спитав: - За яких умов?
Не буває такого, щоб регент пропонував щось настільки приємне на безоплатних засадах.
- А що ти можеш дати натомість? - спитав чоловік, глянувши на Фен Міна. Який розумний принц.
- Казка про Русалочку тебе влаштує?
Слова Фен Міна пролетіли повз вуха, і регент схилився над ним, перериваючи його слова поцілунком.
- Щоразу, коли я тебе цілую, ти завжди розплющуєш очі й уважно дивишся на мене, - відірвавшись від медових губ, промовив регент, дозволивши собі м'яку посмішку.
«Я повинен стежити за тобою. Мені треба бути напоготові, щоб дати відсіч, якщо ти знову почнеш чіплятися до мене», - подумав Фен Мін, не в силах відірвати погляду від гарного обличчя перед собою.
- Я візьму тебе з собою, і ми покатаємось на коні. - Пан Жун відпустив Фен Міна, даючи йому вільно зітхнути. - Але з умовою: юний наслідний принц дозволить мені переодягнути себе, - тихо прошепотів регент.
- Збоченець! - також пошепки мовив йому юнак.
Але якщо він не візьме його із собою? Якщо зараз розгорнеться і піде? Фен Міну здавалося, що він зачахне в цьому палаці, якщо не вийде на волю хоч раз.
- Гаразд, по руках! - Довелося погодитися йому.
Пан Жун махнув слугам рукою, і ті, підкоряючись, швидко покинули кімнату. Щойно двері за ними зачинилися, одяг тут же зісковзнув з плечей Фен Міна, і погляду пана Жуна відкрилося струнке і витончене тіло. Чоловік ніколи не думав, що від одного погляду на наслідного принца всередині кожен м'яз зведе від напруги, а в роті пересохне. Раніше йому здавалося, що тіло принца просто привабливе, не більше, але тепер у його копії він бачив справжню красу, хай вони нічим не відрізнялися. І не лише один він - багато слуг помітили, що принц погладшав, незважаючи на пережите падіння.
- Нема чого на мене так витріщатися! - Фен Міна налякав його погляд: юнак найбільше боявся, що регент захоче взяти його силою, якою він не зможе протистояти.
Пан Жун довго боровся зі своїми почуттями, але зрештою вирішив допомогти Фен Міну переодягтися.
- Не чіпай там, де не треба!
- Фен Мін, твоя шкіра ніжна, як шовк.
- Звичайно! Тільки не треба її чіпати!
З того моменту, як пан Жун увійшов до кімнати Його Величності, щоб допомогти тому переодягтися, минуло півгодини. Коли вони вийшли зі спальні, обличчя Фен Міна було червоне, збентежене, а регент навпаки виглядав, наче кіт, що наївся сметани. Чутки про цю пару почали міцніти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фенікс на дев'яти небесах
Historical Fiction19-ти річний Фен Мін загинув, рятуючи дитину. На подяку батько малюка, який виявився магом, дарує герою шанс на друге життя в іншому світі. Прокинувся Фен Мін у тендітному тілі наслідного принца, першого красеня держави Сілей, схожої на Стародавній...