Нарешті день народження імператриці підійшов до свого завершення, і можна було з упевненістю сказати, що Фен Мін вдало впорався з першим невеликим випробуванням на тернистому шляху становлення повноцінним спадкоємцем. Це виявилося не настільки складним завдяки старанному навчанню протягом двох останніх місяців, і зустріч із матір'ю-імператрицею завершилася успішно. Фен Мін заслужив винагороду, і пан Жун подумував дозволити йому покататися на Байюні поодинці. Як-не-як, верхова їзда - важлива частина навчання наслідного принца, проте регента досі змушували турбуватися норовистий характер коня і легковажна поведінка Фен Міна, який так і ринув до жеребця, ніби не знаючи, якої шкоди може завдати норовлива тварина, але сьогодні, вирішивши скоріше всі невідкладні державні справи, він планував разом покататися верхи на Байюні за межами палацу.
- Правда? - захоплено розплющив очі Фен Мін, не вірячи своїм вухам, і міцно схопився за комір плаття пана Жуна. - За межами палацу? На Байюні? Ти дозволиш мені проїхатись на ньому одному?
- Я спостерігатиму за тобою збоку, - попередив регент, знаючи, що Фен Мін може не вчасно загратися.
- Як чудово! - У пориві почуттів той міцно обійняв чоловіка і дзвінко поцілував на французький манер в обидві щоки, отримавши свою нагороду за успішне подолання випробування днем народження імператриці.
- Проте... - Регент дочекався, доки його збудження вщухне. - Перш ніж ми покинемо палац, ми маємо зустрітися з однією людиною.
Фен Мін одразу почув щось недобре і насторожено запитав, вирішивши, що слід заспокоїти своє захоплення:
- З ким?
- З твоїм батьком, імператором Ань Цзяном, - сказав пан Жун.
Реакція Фен Міна була миттєвою.
- Що? - з переляку кинувся від регента. - Кілька днів тому мені довелося прикидатись перед імператрицею, а тепер я маю зустрітися і з імператором? Гей, людське серце може витримати багато, але й має свій ресурс вичерпності, розумієш?
Авжеж безсердечний регент його не розуміє! Він посміхнувся:
- Не варто боятися. Імператор уже багато років перебуває в глибокому безпробудному сні. А ти, як його син, повинен хоча б зрідка відвідувати його, щоб батько-імператор не залишався поза увагою.
- Зрідка? - перепитав тихо Фен Мін, а потім замислився.
Схоже, що справжній принц нечасто відвідував батьків. Прийнятий порядок стосунків у королівській сім'ї Силей був настільки дивний, що батьки та їхні діти, всупереч очікуванням, ніби й зовсім не потребували хоча б щотижневих зустрічей один з одним. Невже в палаці звичайні людські почуття справді така рідкість?
Фен Мін підвів погляд на регента у спробі визначити його настрій, і хоча той сміявся, було очевидно, що це все не жарти, і як би йому не хотілося, але піти доведеться. Якщо продовжити сперечатися, то не виключено, що можливість покататися на Байюні вислизне від нього ще надовго. Неохоче кивнувши, Фен Мін тихо пробурчав:
- Добре, я навідаю його. Такою є моя нещасна доля - зустріти такого Цао Цао, як ти.
Фен Мін знову поводився як дитина, і це особливо не поєднувалося з його зовнішнім виглядом. Його простота і природність йшли врозріз з прийнятими традиціями та еталонами імператорської сім'ї, проте його щирість, природна чарівність і начитаність не могли не викликати захоплення. Глибоко всередині його ховалося щось світле, чого так не вистачало безжалісному королівському палацу - простих людських почуттів.
Пан Жун дивився на нього пильно, не відводячи погляду, і чим довше дивився, тим сильніше відчував, що серце ніби охоплює незрозуміле тепло. Одним швидким рухом він притягнув Фен Міна за талію до себе.
- Я лише сподіваюся, що ти якомога раніше усвідомлюєш ситуацію, щоб можна було уникнути непередбачених нещасних випадків. Ах, як би я хотів, щоб ти не був наслідним принцом.
Серце Фен Міна затремтіло, він трохи зніяковів і, щоб приховати це, відповів:
- Ні до чого мене вмовляти. Я вже сказав тобі, що піду завтра. Все одно він більш схожий на овоча, ніж на людину.
Раптом вони зустрілися поглядами і обидва відчули легке збудження, що охопило їх, серця забилися швидше, кров прилила до вилиць. Пан Жун не зміг встояти і першим із гарячою пристрастю вп'явся в губи Фен Міна. Їхні поцілунки вже увійшли до звички, і тому принц не менш охоче відповів.
Атмосфера почала розпалюватися.
- Сьогодні я просто зобов'язаний... - Чоловік намагався перевести подих. Його голос став нижчим і набув якоїсь мужності, нетерплячості.
Фен Мін також був збентежений, думки в його голові сплуталися, а вираз обличчя набрав дитячого вигляду, і щоб хоч якось устояти на ногах, він інстинктивно чіплявся за одяг регента. Той у свою чергу вже почав витонченими рухами пальців розв'язувати верхні шати Фен Міна. Не збираючись стояти стовпом, принц, взявши приклад із пана Жуна, спробував зняти з нього мантію. Думати про щось було неможливо. Здається, через нетерпіння руки погано слухалися, і поспіхом він ледве не розірвав одежу регента.
- Не варто поспішати, у нас уся ніч попереду.
Як то кажуть, хто спішить - людей насмішить, але все-таки пан Жун пришвидшився і незабаром оголив прекрасне юне тіло, відвів від себе руки Фен Міна і з усмішкою почав роздягатися сам, гордо демонструючи, ніби висічене з мармуру найсмачнішим скульптором тіло.
- Подобається?
Він не зміг стримати посмішки і зі щирою ніжністю подивився на Фен Міна, коли той провів рукою по грудях. Принц не міг перестати торкатися до нього, і його темні очі широко розкрилися від нетерпіння, ніби він побачив щось неймовірно дороге.
- Як гарно... - Уся його природа була в німому захопленні.
Пан Жун же знаходив справді гарним лише оголеного Фен Міна. Одним спритним рухом він обхопив його за талію, підняв на руки і поклав на середину великого ліжка.
- Цього разу руками та ротом не обмежимося, я попереджаю заздалегідь, щоб ти потім не ображався на мене.
Однак душа, тіло та почуття Фен Міна були повністю поглинені процесом. Які зараз можуть бути побоювання від кинутої регентом фрази! Він уже сів на ліжку, продовжуючи пестити руками бажане тіло, але був м'яко відкинутий назад.
- Лежи спокійно, ці вечірні години неймовірно дорогі, нам слід дорожити ними.
І хоч розум Фен Міна був, ніби оповитий серпанком, він не міг не блиснути своїми знаннями і не виправити коханого.
- Дурний, - пробурмотів він, - треба говорити так: «Коротка мить ночі коханців - безцінна».
Вражений сказаним, регент посміхнувся:
- Коротка мить ночі коханців - безцінна? Як добре сказано.
Він повільно розвів убік ноги юнака, огладжуючи стегна і піднімаючись дотиками все вище. У цей момент Фен Мін відчув, як його тіло напружилося, а збудження як рукою зняло. Його тіло, ніби згадало минулий неприємний досвід, свідком якого юнак так і не став, і з горла його вирвався тихий писк.
Пан Жун ласкаво вимовив, м'яким погладжуванням заспокоюючи схвильованого юнака:
- Не бійся. Обіцяю, цього разу я принесу тобі задоволення, але спершу потрібно тебе змастити.
Він обережно доторкнувся до напруженого кільця м'язів, даючи звикнути до теплих рук, а потім опустив голову і увібрав ротом член Фен Міна. З губ принца зірвався тремтливий стогін.
- Жун Тянь... не... мм... - мовлення Фен Міна стало зовсім нескладним і плутаним. Його прекрасне, немов фарфор, тіло звивалося на шовкових простирадлах.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фенікс на дев'яти небесах
Ficção Histórica19-ти річний Фен Мін загинув, рятуючи дитину. На подяку батько малюка, який виявився магом, дарує герою шанс на друге життя в іншому світі. Прокинувся Фен Мін у тендітному тілі наслідного принца, першого красеня держави Сілей, схожої на Стародавній...