Bir Yolculuk

150 6 0
                                    

*Bu bölümün başlangıcı Üsteğmen Adin Yıldıray'ın ağzından olacak.
Ayrıca önceki bölümde sarf ettiğim sözler vatanımızda yaşayıp bu borcu ödemeyenler için.
Eğer ki alındıysanız özür dilerim 🤗
Kast ettiğim sizler değilsiniz canlarım.
Her ne kadar bana yazmasanız da her bir okuyucu sayısı arttıkça içimde tarif edemeyeceğim duygular oluyor.
Bunlar için her birinize teşekkür ederimmmm. 💕🦋*

Genç adam koğuşu uyandıracak şekilde gür bir sesle haykırdı
"Koğuş kalkkk! lan oğlum saat 5 olacak. böyle komando mu olur? izinden sonra paslandınız, gevşediniz hemen."

- " Agam bak biz eskiyiz daha ilk günden hönkürme bu develere.
Ayrıca koğuş nöbetçisi bitti sen mi kaldın! şurda yarım saat daha uyusak nolurdu sanki "

- " Uzman Çavuş Fahir Alışık bugün içtimada 10 tur fazla koşuyorsun. Var mı arttıran "
-" Estağfurullah gomutanim biz kimuz ki size gonuşalım. "
-" Aferin Erzurumlu"
- " Gardaş dedik bağrımıza bastık geldiğimiz hale bak."

-" Haydi be ya kalkın artık, Göreve gitmek istemiyor musunuz yiğitlerim"
O sırada Mücahidin ayağa fırlamasıyla kahkahayı bastım
" Lan oğlum iki saattir yalvarıyoruz görev diyince ayağa fırladın. Hayırdır ayrılamıyorsun bebeğinden"

-" Komutanım bebeğim kırmızı çizgimdir.
Baksanıza şu asalete, hangi yiğit yakışıklıdır bu yoldaşımdan. Hz. Ali'nin kılıcı istisna."

- " Doğrudur Mücahidim, bizim üniformamız barut kokar. Silahımıza vatanın kokusu sinmiştir.
Parkamız ıslanır şehidimizin kanıyla.
İşte bu yüzden silkinip içtima alanına gelin saat beşte koşu parkurunda olun süreniz başladı "

Genç adamın yüreğine bir hançer saplanıyor , içindeki ateş alevleniyordu. Kucağında şehit verdiği babası, kardeşi geldi aklına. Ardından yüreği bu hasrete dayanamayıp ölen annesi düştü aklının bir köşesine. Silkinerek içtima alanına ilerledi.
Yeni gelen erlerin görev dağılımını yaptı ve başka bir birliğe sevk etti.
Genç adam seviyordu timini. Kimdi peki bu Tim? 13 yiğit, 13 şehadet yolcusu. Vatana sevdalı 13 komando.

"Adin Yıldıray " ailesi şehit oldu babası komando idi

"Selahattin Taşkın" namı diğer Dadaş evli ve üç erkek çocuğu var. Efecan, Atabek ve Aras Talha.

" Fahir Alışık" namı diğer Avcı aslen Hakkarili Üsteğmenin en yakın arkadaşı

" Mücahid Aksöz" namı diğer el bombası. Görev deyince ortaya çıkar

" Mus'ab Karabatak " namı diğer deli fişek sorgulama işleri kendisinden sorulur zor adamdır isminden mütevellit.

" Ali Çetin " namı diğer takoz askerliğin başında çok göze battığı için  devamlı kapı nöbeti verilirdi.

"Merter Doğanay" namı diğer Erzurumlu, Timin stres topu.

"Osman Güler" namı diğer kara Osman

" Mehmet Cantürk" namı diğer İmam kıraatinden ötürü verilen isim.

" Ferhat Özdemir" namı diğer zula devamlı yanında taşıdığı yemekleri vatanından sonra en büyük aşkı

"Fuat Coşkun"  namı diğer nişancı her daim turnayı gözünden vurur.

" Sait Albayrak" namı diğer Şahin gece görüşü çok iyidir.

"Zerda Şanlı " namı diğer imha. bomba imha uzmanıdır ve timin tek kadın komandosudur. Hüma ile arkadaşlar.

Tim komutanlarının karşısında dizildi ve
- "Asker koşu pozisyonuna geç 80 tur
Fahir sen 90"
- " Gomutanum bah şu hevanın hetrına bize acıyın da"
- "Merter oğlum sen de mi 90 tur koşacaksın Fahir le beraber."
-" Gomutanum yog da neyse ben cidirem.
-" Bence de sen git Merter, Eğitimde merhamet vatana ihanettir."

Sevda Uğruna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin