*Galiba azıcık yorgunum. Annem geldi abim gitti. Ne zaman tam olarak hep beraber olacağız acaba.
Neyse ben sizi sıkmayayım bölüme geçelim. Medya Hüma kombin*Dün abim gitmişti. Zerda ise bir haftadır yoktu. Dolayısıyla yalnızdım.
Gece karanlık insana huzur veriyordu ama yalnızken değil!
Zaten elektriklerin kesilmesinin tam zamanıydı!!!
Dün hastanede ki son nöbetimi tutmuştum.
Ve askeriyede ki işim bir hafta sonra başlıyordu. Acaba kız kardeşimin yanına mı gitseydim?
Evden gelen tıkırtı sesiyle korkarak üzerimi giyindim.- "Kim var orada bana bak elimdeki tavayla düzlerim seni!!? "Dedim
-" Hümaaa bücür"
diyen bir adet Zerda ve gelen elektriklerle derin bir nefes aldım."Ay sırığım nasıl özledim seni bir bilsen "diyerek yanaklarını mıncırdım.
- " Homa yonoklorumu rahat borok. "
" Ne diyorsun sırık yaa"
- hey bücürüm lüt-fen az sık nef-es alamı-yor-um.
" ay pardon. Hadi gel aç mısın?
Ne yapayım sana. Uykun var mı?, sen duşunu al ben yemek yapayım"- az yavaş konuş yerden bitme. Sesin yukarıya susmayan bir vızıltı olarak geliyor.
" Ben gideyim o zaman" diyerek suratımı astım.
- hey benim küçük pandamın sevgiye mi ihtiyacı varmış.
" Küstüm ben sana sıpa"
- Sen ve küsmek... Sen abinle kavga edince dünyayı yıkıp sana habibi diyince barışmış insansın. Sen mi küseceksin benim minikimm
" Bu sefer gerçekten küstüm" diyerek mutfağa ilerledim.
O sırada tek adımda yanıma varan Zerda'ya üzgünce baktım.
Bana sarılınca gülümsedim." Canım benim sırığım."
- Sen unuttun bileeee, sen.. Sen ağlıyor musun? Minnoşum benim.
" Beni hiç aramadın küçük eşek kızgınım ben sana. Ayrıca bu suçlu bakışlar bilmediğim birşeyler olduğunu söylüyor. Üsteğmen mesaj attı o yüzden telefonumu alamadım deme seni döverim sırık."
- Niye sana mesaj atıyor? Alla alla ne işi varmış paşamın çık çık çık çık hiiiç yakıştıramadım.
" Ne diyorsun Zerda ya, yürü banyoya. üniformanı kenara koy yıkayayım sen çıkana kadar. dolabında kıyafet kalmamış resmen. Hepsini mi kışla ya götürdün. benimkilerden al biraz kısa olurlar ama, idare et bugünlük."
- "Tamam abla teslim oldum gidiyorum"
Diyerek kahkaha attı. Ve bende adımlarımı mutfağa yönlendirdim.Off ne yapsam...
en iyisi pankek yapayım, birazcık kızartma, kahvaltılıklar, meyve suyu
Tamamdır oh missZerda Şanlı ağzından ;
Banyodan sonra bana gelen kokuları takip ederek odaya geçtim.
- Hümaaa ben mi yanlış görüyorum çiçeğim yoksaaa, bunlar gerçek mi kurt gibi açımmmm.
" Yok yok gerçek" diyerek güldüm ve devam ettim. "benim kelebeğim çok mu acıkmış?"
- " Vallaha kelebek gibi değil kurt gibiyim. Allahım cennet cennet yemekler en iyi dost" dedim ve Hümanın cimciklemesiyle ona döndüm.
"NE VAR YA ALLAH ALLAH SEN KENDİNİ YEMEKLE Mİ KIYASLIYORSUN."- Bana bak küçük eşek bunları ben hazırladım. Kıskanabilirim bir kere yemeklerimi aaa
" Ha yani beni değil yemekleri istiyorsun aaa"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda Uğruna
ChickLitBir psikolog'un vatana sevdası, sevdalısı. biraz gerçek, biraz hayal. şehidi gerçek, mutluluğu hayal.. vatan size daima minnettar. komando olmak yürek ister... *** Feracemi çıkartıp yatağıma ilerledim Şiir defterime değen mürekkep sanki benden bağı...