🍂BÖLÜM 11| SUSAN RESİM

332 17 1
                                    

Merhabalar, keyifli okumalar..

Bölümle ilgili yorumlarınızı bekliyorum..

" zamanın eli değdi bize
çoktan değişti her şey
aynı değiliz ikimiz de
zaaflarına bir gece
hatalarına bir nilüfer
sevgisizliğine bir kalp verdim "

BÖLÜM 11| SUSAN RESİM

Şuan kafeterya da boş gözlerle yorgun bir şekilde dilarayı dinliyordum. Gözlerimi tekrar ona çevirdiğimde yine heyecanlı bir şekilde demiri anlatıyordu.

" kız magazinden duyduğumda çok şaşırmıştım. Gerçi koskoca demir korkmazere de öyle bir kadın yakışırdı. Kadın çok asil duruyor."

İçimden ' o asil değil, tam bir kendini beğenmiş, kendini birşey sanan biri' desemde susarak dilarayı dinlemeye devam ettim.

" hatta Yarın nişanları varmış. Gecede after parti yazmışlar. Hayatı bunlar yaşıyor valla. Bizimde çalışmaktan anamız ağlıyor resmen." Demisti kendiyle onları kıyaslayarak. Bir an öylece daldığımda " hey , neyra sana diyorum" dedi elini yüzüme doğru sallayarak.

Birden kendime gelerek " ne dedin?" Dedim gözlerimi kapatıp açarak. Bütün gece uyumamıştım ve şuan çok yorgundum. Oturduğum yerden ayağa kalkarak dilara baktım. " sonra konuşşak olur mu , emirin yanına gitmem lazım" dedim , hiç halim yoktu. Onun magazin gündemini de dinleyecek bir gücüm yoktu. Bir şey demeyip sadece kafa sallamasıyla yanından geçip yukarıya doğru çıktım. Lavaboya uğrayarak elimi yüzümü yıkadım ve sırtımı arkamdaki duvara yaslayarak önümde duran aynaya baktım. Elim yüzüm solmuştu, gözaltlarım mosmor olmuştu. Saçlarımı toplayarak topuz yaptım. Elimi cebime koyduğumda cebimden çıkan son yirmi liraya baktım. Artık bir iş bulmam gerekiyordu. Önceden garsonluk yapıyordum. Elime telefonumu aldığımda tanıdığım bir arkadaşımı aradım. Bana haber vereceğini söyleyerek telefonu kapatmıştı. Lavabodan çıktıktan sonra odaya doğru yürüdüm. Odanın kapısını açtığımda gülümseyerek " emir" demiştim naif çıkan sesimle.

Yüzümdeki gülümseme solduğunda karşımda demiri görmüştüm, emirle beraber resim yapıyorlardı. Yine emiri üzmemek için bir şey demeden kapıyı kapattım. Demir bana bakmadan resmine devam ederken, emir " bak abla bizi çizdik" demişti heyecanlı sesiyle.

Dikkat çekmemek için " yaa , bakayım nasıl çizdin bizi" dedim ona doğru yürüyerek diğer tarafına oturdum. Şuan demir , emirin sağ tarafındaki sandalyede oturuyordu, ben ise emirin sol tarafında yatağının kenarında oturuyordum. Emirin yanağını yavaşça öptüğümde önündeki resme baktım. Resimde emirle ikimiz vardık. Baya güzel çizilmiş bir resimdi, bunu demirin çizdiğini anladım. Boynumdaki benleri bile tek tek çizmişti. Yüzümdeki her ayrıntıyı tek tek çizmişti. Ufacık bir çizgiyi bile çizmişti. Gözlerimiz kesiştiğinde ilk gözlerimi ben ayırdım ondan. Emire bakarak " çok güzel olmuş" dedim onun mutlu olmasını isteyerek. Birkaç saat resimle uğraştıktan sonra emir uyuyakalmıştı. Kolumu yavaşça çekerek başını yastığa yerleştirdim. Yatağın kenarından kalktığımda, sandalyede oturan demire bakarak " dışarıya gel" dedim ve onu beklemeden odadan çıktım.

" evden niye taşındın, valizleri gördüm." Dedi kaşlarını çatarak. Sabır dilerek derin bir nefes verdim. " sen ciddi misin , sanane sen kimsin de ben sana bunu anlatayım, hesabını vereyim" dedim kaşlarımı kaldırarak başımı iki yana salladım.

Bir şey diyecekken onu konuşturmadan " bir daha buraya bizim yanımıza gelmeni istemiyorum." Dedim net çıkan sesimle devam edecekken " emir için" demişti.

" bir daha buraya gelmeni istemiyorum. Hastane senin istediğin odaya gir, çık ama bu odaya sakın bir daha gelme. Yarın bir gün senin yüzüne insanlara dedikodu malzemesi olmak istemiyorum. Sen kimsin de ikide bir bizimle ilgileniyorsun. Yok koltuk falan göndermeler, emirle oyunlar falan oynamalar. Hatırlatırım sen bizim hiçbir şeyimiz değilsin. Daha şimdiden hemşireler arkamızdan konuşuyor, yarın bir gün evleneceksin, senin yüzünden insanların salak saçma imalarını çekemem."

" buraya emir için geliyorum. Seninle bir işim olmaz benim , biz seninle o defteri açtığımız gece geri kapattık. Kimse abuk subuk konuşamaz, onların ağzını kapatmayı bilirim ben."

" ben senden o konuşanlara birşey yapamanı değil, bir daha buraya emirin yanına gelmemeni söylüyorum. Umarım anlamışsındır, çünkü ben anlatmaktan yoruldum.". Odanın kapısına elimi koyduğumda onun sesini duydum.

" bana hâlâ aşıksın"

Gülerek ona doğru baktım ve karşısında durarak gözlerimi gözlerine dikerek " emin misin, tekrar bak istersen gözlerime" dedim ciddi bir şekilde.
" bak sana dair ne kalmış. Senin karşında o geceki aptal bir kız yok. Senin nasıl bir pislik olduğunu bilen bir kız var." Dedim ve hızla kapıyı açarak içeride masanın üzerinde duran resmi alarak onun yüzüne fırlattım " hayatımda sana dair hiçbir şey kalmayacak." Dedim ve öfkeli bir şekilde kapıyı kapattım. Sırtımı kapıya yasladığımda " abla" diyen emiri duyunca , " bir şey yok ablacım, kapıyı yanlışlıkla hızlı örttüm".

Tekrar uyuyan emirle sırtımı kapıdan çekmeden yere çöktüm.

DEMİR'İN BAKIŞ AÇISIYLA

Yere fırlattığı resmi alarak odama doğru yürüdüm. İçeriye girdiğim gibi masanın üzerinde duran herşeyi yere fırlattım. İçime fazla gelen bu duygu artık ağır geliyordu. Koltuğuma oturduğumda elimdeki resmi masanın üzerine koyarak kenardaki şarap şişesini elime alarak direk başıma diktim. Telefonuma mesaj gelince elime aldığımda ecenin attığını görünce telefonun sesini kısarak masanın diğer ucuna koydum. Başımı yan bir şekilde masanın üzerine yasladığımda neyranın resmine baktım sadece. Arada bir başımı kaldırarak yanımdaki şişeden birkaç yudum içiyordum. Başımı tekrar masaya koyduğumda baş parmağımı resimdeki neyranın yanağına doğru koydum. Sonra parmağımı resmin üzerinde yavaşça kaydırarak boyunundaki benlere doğru götürdüm. Telefonun ışığı yanınca başımı kaldırarak elime aldım. Babam arıyordu. Ne kadar açmak istemesemde telefonu açtım. Benim konuşmama gerek kalmadan söyleyeceğini söyleyerek telefonu kapattı.

" yarın akşam nişanın var oğlum , biliyorsun eğer gelmezsen ne olacağını. Beni dinlememekte ısrarcı ol , onu kapının önüne attığımda ne olacağı kendin gör o zaman. Yarın eğer nişanına gelmezsen, o neyra mı her neyse hastaneden defolup gider haberin olsun."

Sustum , o sabah sustuğum gibi bu gecede sadece sustum. O bilmesede, onun için sustum.

Bölüm sonu..

AŞK-I DENEYRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin