༄
- Że co proszę? - zapytałem, a na moich policzkach pokazał się lekki rumieniec.
- Felix, oplułeś mnie herbatą - powiedział Seungmin, wycierając opuszkami palców herbatę z oczu.
- O matko! Strasznie cię przepraszam już idę po ręcznik! - powiedziałem, i pobiegłem do toalety.
- Jakaś koszulka też się przyda! - krzyknął szaro włosy z innego pokoju.
- Okej! - odpowiedziałem i zdjąłem suchą granatową koszulkę z suszarki.
Po chwili wróciłem i podałem chłopakowi ręcznik, oraz t-shirt. Seungmin rzucił tylko szybkie „Dzięki", a następnie pobiegł do któregoś z pokoi, bo głupi nie zapytał gdzie jest łazienka, a ja o tym nie pomyślałem. Po 5 minutach wrócił.
- Dobra wracając! - powiedział Minho klaszcząc w dłonie.
- W wydział śledczy się bawimy? - zapytał Changbin.
- Nie wiem, ale podoba mi się ten pomysł, więc możemy być wydziałem śledzi - stwierdził fioletowo włosy, a Changbin jedynie zaśmiał się z jego głupoty. - A więc!! - krzyknął na co się wzdrygnąłem.
- Moje przypuszczenia są trafne? - zapytał Chan.
- Być może, ale nie mam pojęcia - powiedział uśmiechnięty Minho.
- No to profesjonalny z ciebie detektyw Hyung - rzucił Han.
- Nie mów do mnie Hyung! - zwrócił uwagę Lee.
- Dobra, dobra ale! - zaczął Jisung.
- No?
- Ja będę twoją prawą ręką - powiedział Han i usiadł tuż obok fioletowo włosego.
- Znasz się na tym? - zapytał.
- Uwierz mi zna - odpowiedziałem za bruneta.
- A więc, najpierw musimy przeprowadzić przesłuchanie. Felix! Masz gdzieś jakąś lampkę z zimnym światłem? - zapytał Jisung.
- No za tobą przecież stoi - odpowiedziałem pokazując na przedmiot za chłopakiem.
- Ale ona jest za du-
- Można regulować - powiedziałem przerywając mu.
- Okej, Changbin - zaczął.
- No? - rzucił szybko.
- Zasłoń to okno firankami - powiedział, a chłopak posłusznie wykonał swój rozkaz.- Jesteśmy gotowi..
- No to zaczynajmy - stwierdził Minho. - Felix ty jesteś pierwszy i jedyny - dopowiedział cicho chichocząc.
- Kiedy i gdzie pierwszy raz spotkałeś Hyunjin'a? - zapytał Han.
- Tydzień przed koncertem, gdzieś popołudniu, w centrum - odpowiedziałem.
- Mhm, mhm ktoś może to potwierdzić? - spytał brunet, a ja krzywo się na niego popatrzyłem.
CZYTASZ
Concert | Hyunlix
Fiksi Penggemar„Patrzyłem na bruneta z dużym szokiem, oczy chłopaka jednak nie wyrażały żadnych emocji. Ciemnowłosy jedynie wstał i zaczął biec dalej." Hwang Hyunjin jest idolem przyciągającym ludzi z całego świata swoim głosem jak i miłym wręcz promiennym charakt...