5| İstanbul

890 50 44
                                    

Hazır olur olmaz Mert'i aradım. "Balım ben hazırım. Siz de okay'seniz çıkabiliriz."

"Ben hazırım da çocuklar dün gelmesine rağmen etrafa saçtıkları eşyalarını toplamayı bitirdi mi sormam gerek."

Kıkırdadım. "E sor madem bekliyorum." biraz hışırtıdan sonra seslerini duydum. "Beyler hazır mısınız?"

Emre "Kanka değiliz daha. Kameranın bataryasını arıyorum. Zaten Ecem de hazır değildir ki."

Hürkan "Bence de. Acele ettirme bizi, kızlar zor çanta hazırlıyor. Daha iki saatimiz vardır garanti."

Kaan "Ben hazırım."

"Mert desene Ecem hazır diye."

Mert "Yalnız Ecem bizden önce hazırlanmış bile."

Emre "Hass... Biz daha kahvaltı yapmadık lan. Bir şey yemeden yola çıkartmasın şimdi."

Kendimi tutamayıp kahkahayı patlattığımda karşı hat da bir sessizlik oldu.

Hürkan "Sen Ecem'le mi konuşuyorsun? Duydu mu dediklerimi?"

Emre "La niye söylemiyon? Yenge! Yenge açım o yüzden ne dediğimi bilmiyorum. Valla bak!"

Kaan "Duydun Ecem, ben bir şey demedim. Masumca onları bekliyorum."

Birden herkes savunmaya geçince güldüm tekrardan. "Acele etmeyin ya, kızlar zor çanta hazırladığından erkekleri 2 saat garanti bekler."

Karşı hattan topluca bir "oooo" kopunca kıkırdadım. "Bu arada çok bir şey almadım. Konuşmadık ama pazar döneriz heralde?"

Mert "Ya aslında ben bir hafta falan kalırız diye düşünmüştüm?"

"Balım saçmalama daha okul açılalı bir ay anca oldu. Kimden alalım notları?"

Emre "Balım mı? Çok tatlı la- ah! Ne vuruyon olum?"

"Yine ne oluyor orada?"

Hürkan "Hiiç. Toparlanıyoruz işte."

Mert "Esma'dan alsan olmaz mı?"

"Iyy, onunla muhattap olmak istemediğimi biliyorsun. Kızı görünce yolumu değiştiriyorum."

Kaan "Yuh, senden hiç böyle bir şey beklemezdim yenge."

"Kızla yüz yüze gelsen bana hak verirsin. Çok itici..."

Mert "Emir peki?"

"Doğukan'dan sonra o da mı dadansın bana?"

Hürkan "Doğukan? Dadanmak?"

Mert "Ecem'in eski sevgilisi, ayrıldıklarından beri rahatsız ediyor."

Hürkan "Nasıl rahatsızlıklar bunlar?"

Mert "Okulda gördüğü yerde sıkış-

"Tatsız konuları konuşmanın ne anlamı var? Tamam Emir'den alırım ben."

Hürkan "Hayır başka biri yok mu koskoca okulda? Başkasından al derim."

Mert "Evet Şeyma'dan al."

"Aa~ Evet. Şeyma tatlı kız ondan rica edersem verir. Tamam o zaman beyler, ben birkaç parça daha ekleyip geliyorum yanınıza. Kahvaltı işini de -Hürkan için sorun yoksa- arabada simit çay falan yapalım."

Emre "Sen en kral yengesin, bunu biliyorsun değil mi? Canım arabada su böreği çekiyordu."

Hürkan "Yok ne sorun olacak. Dökülürse temizletiriz."

Hürkan Gügen - Bir Romantik KomediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin