Mert "Ee, ne yapacağız?"
"Temizlik?"
Hürkan "Ne?"
Mert "Hayır."
"Ev pis."
Mert "Değil."
Hürkan "Ben kirli görmedim."
"İkiniz de haklı olduğumun farkındasınız."
Mert "Uyusak mı?"
Hürkan "Katılıyorum. Gel bebeğim."
"Ne uykusu? Saçmalamayın." Hürkan'ın dediği duymazdan gelip karşı çıktığımda Mert kendi üstüne alındı.
Mert "Geldim bebeğim."
"Mert!" Mert Hürkan'ın elinden tutup salondan çıkardığında arkasından gülerek bağırdım. "Ya! Gelsenize." Hürkan koşarak geri yanıma geldiğinde Mert'in onu battaniyeyle kovaladığını gördüm.
Hürkan "Kendisiyle yatmam için beni battaniyeye sarmaya çalışıyor."
"Hop! Dur bakalım orada." elimi kaldırıp Mert'i olduğu yerde durdururken ayaklanıp üzerine doğru yürümeye başladım. "Sen kimin sevgilisiyle yatmaya çalışıyorsun olum, hayırdır?" mal gibi suratıma bakmaya başladığında gülmemek için kendimi tuttum. Hürkan arkamdan belime sarılıp "Benim için elini kana bulama." diye rol playe devam ettiğinde dayanamayıp kahkaha attım. Hürkan da arkamda güldüğünde Mert ellerini havaya kaldırıp teslim olduğunu belli etti. Ardından biraz kestireceğini belirtip salondan çıktı. Baş başa kaldığımızda sırıtarak sevgilime döndüm.
"Ee, biz ne yapalım?"
Hemen kollarını belime dolayıp kendine doğru çekti beni. Ben de boynuna doladım kollarımı. "Ne yapmamızı isterin güzelim?" ben düşünürken o boynuma öpücükler kondurup kanepeye oturttu bizi. "Film izleyelim mi? Hiç beraber film izlemedik."
"Olur, ne izleyelim? Ne tarz olsun?"
"Animasyon olsa? Sever misin?"
"Daha önce izlemedim. Yani en son orta okuldayken falan izlemişimdir."
"Yuuuuh! Sana çok güzel şeyler izleteceğim! İlk ne açalım ki? Dur karar vermem gerek."
Kalkıp televizyonun kumandasını aldım. Televizyon internete bağlı olduğundan arama motorundan animasyon filmlerine baktım. "Birçok kaliteli film var sevgilim. Ama beni en çok etkileyenlerden biri ölü gelindi. İlk onu izleyelim. İstediğin başka bir şey yoksa?"
"Sen ne istersen o olsun güzelim." gülümseyip salonun kapısını kapattıktan sonra yanına oturdum. Belime sarılıp başımı göğsüne yaslamamı sağladı. Eski yapım olduğu için çok da kaliteli bir animasyonu yoktu fakat müzikalli kısımları güzeldi. Filmin sonunda ölü gelinin huzur bulup kelebeklere dönüşüyor olması yetmişti benim için. Hürkan'a baktığımda filmi pek de beğendiği görünmüyordu. Başımı omzundan kaldırıp yanağından öptüm.
"Beğenmedin değil mi?"
"Çok benim tarzda değildi diyebilirim."
"Olsun olsun, moral bozmak yok. Klasiklerden diye ilk bunu izlettim."
Kendi kendime moral vermeme gülüp yanağımdan öptü. "Seninle ne yaparsam yapayım benim için güzel olur o."
"Yaa..." Uzanıp boynuna sıkıca sarıldım. "Beni şımartıyorsun böyle böyle."
"Şımartılmayı hak ediyorsun da ondan."
Başımı kaldırıp gülümseyerek yüzüne baktım. "Hürkan." o da bana doğru eğdi başını. "Bir şey söyleyeceğim ama gözünü korkutmasından endişeleniyorum." meraklı gözleri yüzümü turladı. "Söyle güzelim, neden gözüm korksun?" duruşumu dikleştirip ona dönerek bağdaş kurdum. "Sevgilim olduğunu bilenler sadece 2 yakın arkadaşım ve oda arkadaşlarım. Ablama veya aileme bundan bahsetmedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hürkan Gügen - Bir Romantik Komedi
Genç Kız EdebiyatıGenç kız edebiyatı olarak düşünün. Sadece erkek başkarakter Hürkan. Başkarakter kızın adının yerine kendi adınızı koyarak hayal et gibi de yapabilirsiniz. Eğlenceli bir romantik komedi olmasımı umuyorum... Şimdiden keyifli okumalar. Sadece eğlenme...