Yemekleri yedik masada sohbet ederek oturuyorduk şimdi. "Yaa, hemen eve gitmesek?" Kaan pipetini kemirirken sordu. "Nereye gitmek istersin?" içeceğimin bittiğini fark edip içindeki buzlarla oynamaya başladım. "Manzarası güzel bir yere gitsek olmaz mı? Size de uyarsa yani."
Mert "Utangaçlığı bırakıp bana nasıl davranıyorsan öyle davransana diğerlerine de."
Hürkan "Sana nasıl davranıyor ki?"
Emre "Sevilmediğimi hissettim, yakışmadı yenge."
"Ya hayır farklı değilim ki. Mert ne diyorsun? Yanlış anlıyorlar bak."
Ömer "Tamam sıkıştırmayın kızı."
Mert "Şaka yaptım ya. Farklı değil. Ama olur ya küçükken annemiz evde farklı misafirlerin yanında farklı olur, o şekide farklı."
Hürkan "Ecem burada gaddar anne mi oluyor?"
İç çekip başımı salladı. "Gizli benliğim ortaya çıktı."
Umut " Ekibe gel. Sohbet çok iyi. Mert'in Ecem'i utandırıp zor duruma sokmaya çalışması ve Ecem'in espriyle son noktayı koyması... İzlemesi aşırı keyifli."
Emre "Lan keşke videoya aldaysaydım."
Kaan "Aa lan Emre."
Emre "He."
Kaan "Sen Ecem'i videoyaya falan alıyorsun da kıza sordun mu hiç rahatsız oluyor mu diye?"
Emre "Aa, yenge paylaşsam YouTube'da sorun olur mu?"
"Yani, tam adımı sanımı söylemezseniz sorun yok."
Eliyle "okay" işareti yapıp telefonunu çıkartıp çekmeye başladı. "O zaman beyler ve bayan, bu ekip topluca içmeye gitmesin mi?"
Umut "Beyler ve Ecem, ben yavaştan eve geçsem iyi olur. Yarın mesaim var."
Kaan "Yarın geliyorsun geri değil mi?"
Umut "Evet konum atarsınız farklı yerde olursanız. O zaman ben kaçar. Yarın görüşürüz."
"Görüşürüz." el salladığımda gülümseyip o da el salladı. Diğerleriyle de vedalaşıp aramızdan ilk ayrılan Umut oldu.
Emre "Ee, kimse bir şey demedi. İçmiyor muyuz o zaman?"
Ömer "Beni biliyorsun, uyar bana."
Mert "İçmeyeli uzun zaman oldu. Bir yerden başlamak gerek yine."
Kaan "Nasıl isterseniz."
Hürkan "olur."
Tüm gözler bana dönünce şaşırdım. "Ne?"
Emre "Sen içiyor musun?"
"İçki mi?"
Mert "Güzelim neyden bahsediyoruz sabahtan beri?"
"Ha, içiyorum ya. Bana da uyar."
Hürkan "O zaman eve geçerken alalım. Ecem ayağını uzatsa iyi olur."
Ömer "Doğru dedin. Kalkalım o zaman."
Ayağa kalktığımızda bir elimi Mert diğer elimi de Hürkan tuttu. Bir an şaşırsam da ikisinden de destek alarak tek ayak üzerinde arabaya kadar gittim. Kaan ve Emre, Ömer'in arabasıyla gidecekti bu sefer. Mert, ben ve Hürkan da diğer arabada. Arka koltuğa oturup ayağımı uzattığım soluklandım biraz.
Hürkan "Ne içmek istersiniz?"
Mert "Bira iyi gider yemeğin üstüne."
Göz devirdim. "Nesi iyi gider, tam tersi şişkinlik yapar. Bu arada fark etmez bana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hürkan Gügen - Bir Romantik Komedi
ChickLitGenç kız edebiyatı olarak düşünün. Sadece erkek başkarakter Hürkan. Başkarakter kızın adının yerine kendi adınızı koyarak hayal et gibi de yapabilirsiniz. Eğlenceli bir romantik komedi olmasımı umuyorum... Şimdiden keyifli okumalar. Sadece eğlenme...