29| Tabu

168 18 20
                                    

Monopoly oynamaya başlamadan önce kutuların arasında tabu görmemle Monopoly'i bizden uzakta olan bir koltuğa attım. Herkes şaşırıp şoke olmuş suratlarıyla bana dönünce tabunun kutusunu kaldırdım. "Bugün burada herkesin gerçek yüzü ortaya çıkacak." herkesin yüzü tekrar saniyesinde gülerken Mert masanın üzerinden uzanıp kafama vurdu.

Mert "Ne fevri hareketler yapıyorsun kızım?"

Sert vurmasa da vicdan yaptırmak için acıyormuş gibi yaptım. "Ah! Sen böyle kork diye." vurduğu yeri
ovuştururken başımdaki elimin üstünde başka bir el hissettim. Sanırım Hürkan acıdığına inanıp benim gibi acıyan yere masaj yapacaktı.

Hürkan "Acıdı mı?"

Mert "Sert vurmadım ki? Hatta vurmadım direkt, ittirdim bildiğiniz. Bilerek yapıyor."

Mert'e beni ispiyonladığı için kötü bir bakış atıp (ki bu sefer bundan tırsmıştı) gülümseyerek Hürkan'a döndüm. "Yok yok acımadı öyle." Sena oyunu kurmuş Kaan'sa chate kopya vermemesini söylüyordu.

Sena "Kim kimiz?"

Kaan "İkişerli mi üçerli mi olalım grup olarak?"

Hürkan "İkili olalım bence."

Emre "Tamam, kim kim?"

Sena "Evet ben de aynısını sordum."

Sena'ya gülüp Hürkan'a baktım. Beraber grup olacağız diye düşünüyorum ama bunu ben dillendirmeye utanırdım. Anlamış olacak ki elini omzuma koydu ve grup olacağımızı söyledi.

Hürkan "Ecem'le biz bir takımız."

Kaan "Sena'yla da biz."

Emre "Geriye de bana Mert mi kalıyor?"

Mert "Beğenemedin mi? İtiraz ediyorum, bu oyunu kazanmak istiyorum ve kazanabilmemin tek yolu Ecem. Ecem benim grup arkadaşım olsun."

Hürkan "İlk ben dedim. Hem ben de kazanmak istiyorum niye göz göre göre kaybedeyim?"

Emre "Lan? Ben o kadar da kötü değilim."

"İşin sonunda Emre'yle grup olursam gülerim baya."

Emre "Yenge bari sen yapma..."

Emre'nin dediği sıfatla karnıma bir ağrı girdi. Sanki adımla seslenmiş gibi bozuntuya vermeyip devam ettim. Sena ve Kaan bizi izliyordu. "Tamam başlayalım artık. Ben Hürkan'layım. Sena, Kaan'la siz de berabersiniz." herkes onayladığında heyecanla ellerimi çırptım.

"İlk kim başlıyor~?"

Emre "Biz. Kalk Mert."

Mert "Ben niye kalkıyorum? Kalk anlat işte."

Emre "Doğru. Kim kontrol ediyor beni?"

Kaan "Ben ederim."

Kaan elindeki tabu kartını Emre'nin görebileceği şekilde tuttuğunda ben de küçük kum saatini çevirdim. Emre de anlatmaya başladı.

Emre "Kanka, pahalı bir-"

Kaan "Pahalı yasaklı kelime."

Mert "Olum dikkat etsene."

Emre "Yanlışlıkla oldu olum. Tamam neyse bak bu şey-"

Mert "Ney?"

Emre "Hani küçükken bir yere giderdik ya."

Mert "Park, okul."

Emre "HEH! Okula gitmemiz için ne gelirdi?"

Mert "Okul servisi mi? Ne?"

Hürkan Gügen - Bir Romantik KomediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin