21| Gizli Kapaklı İşler

294 23 21
                                    

Kitap okurken kulaklığımdaki şarkı kesilince telefona baktım. Hürkan arıyordu. Odada yalnız olduğum için şükredip telefonu açtım.

"Alo~"

"Alo, nasılsın güzelim?"

"İyiyim, kitap okuyordum. Sen nasılsın nasıl gidiyor?" sanki daha sabah mesajlaşmamışız gibi.

"Ben de iyiyim. Evi temizledim de bugün, senin tokanı buldum. Sonra seni özlediğimi ve daha gideli 11 gün olsa da bana 6 ay geçmiş gibi hissettirmesine lanet ettim biraz."

Kıkırdayıp yatakta yayıldım. "Ben de seni özledim. Kitap okumadan önce YouTube'dan videolarını izliyordum." karşı hattan gülme sesi gelince ben de sırıttım.

"Ama ben seni özleyince Emre'nin çektiği videolar dışında seni izleyemiyorum. Ne yapacağız bu durumu?"

"Ben de mi YouTube kanalı açsam?"

"Aslında..."

"Hayıır, dalga geçiyordum Hürkan. Hepiniz beni bu konuda teşvik ediyorsunuz ve bu çok tatlı ama üstesinden gelemem biliyorsun."

"Yoo bilmiyorum. Hatta birdiğim tek bir şey var: senin her konuda harika olman."

"Aşk senin gözünü kör etmiş, benden demesi."

"Doğru olabilir."

İstemsiz olarak tekrar sırıttım. Odaya oda arkadaşlarımdan biri gelince kıpırdandım. "Tamam o zaman yemek saati de yaklaşıyor. Öpüyorum seni, dikkat et kendine."

"Basıldık sanırım. Ben de öpüyorum güzelim, afiyet olsun."

Telefonu kapadığımızda odaya giren arkadaşıma baktım. Sevil'di. Selam verip hırkasını astıktan sonra mutsuz bir şekilde dolabına ilerlediğinde yatak ucuna yanaşıp bağdaş kurdum.

"İyi misin sen?"

Eşyalarını dolaba tıkıp arkasındaki sandalyeye oturdu. "Offff! Değilim..."

"Ne oldu, anlatmak ister misin?"

"Yemeğe gideceğim, sen de daha yemediysen beraber gidelim orada anlatayım."

"Olur olur." dikkatlice aşağı inip yemekhane hırkamı giydim. Kıyafetlerimin pis yemekhane yağı kokmasını kesinlikle istemiyorum artık. Bu yüzden yemekhane için ayrı bir hırkam var. O da benim gibi bir ceket alıp terliğini giydi. Yemekhaneye vardığımızda yemek tepsilerimizle en sessiz -ne kadar sessiz olabilirse- köşeye geçtik.

"Anlat bakalım, ne oldu?"

"Off, konu ailem ve erkek arkadaşım."

"Oo derin mevzular..."

Canını sıkan mevzuları bir bir anlattığında sessizce dinledim. Zaten tavsiye beklemiyordu kendini anlatıp anlaşılmayı bekliyordu. Bir süre daha oturup odamıza geçtik. Diğer kızlar da gelmişti. Klasik, günün nasıldı merasiminden sonra herkes kendi köşesine çekilmiş bir şeylerle ilgileniyordu. Hürkan'ın instagramda hikaye paylaştığını görünce baktım hemen. Kedi paylaşmıştı. Bir dakika kedi mi sahiplenmişti o? Oha çok tatlı!

Hemen odadan çıkıp görüntülü aradım. Baya bir bekleyişte açtı. Tam neden bu kadar geciktiğini soracakken ıslak saçları ve omuzlarıyla karşılaştım. Şaşkınca gözlerimi büyüttüm.

"Yanlış bir zamanda ısrarla aradım sanırım."

Başta ne dediğimi anlayamamış gibi kaşlarını hafifçe çattı. Sonradan kameradaki kendi görüntüsüne bakınca güldü.

Hürkan Gügen - Bir Romantik KomediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin