Kaan ile Emre'nin yanına vardığımızda girişteki kahvecide oturuyorlardı. Kendimi sandalyeye atıp bir oh çektim. Ayağım ağrımıştı, bütün bedenimi tek başına taşıdığı için...
Hürkan "Bir şeyler içelim. Siz aldınız mı kendinize?"
Emre "Yok kanka sizi bekledik."
Hürkan "Tamam gel beraber alalım. Ne istersiniz?"
İlk Kaan istediğini söyledi. Ben de biraz düşünüp canımın çoğunlukla tatlı istediğine karar verip fındık şuruplu latte istedim. "Bir dakika, o yoksa sıcak amerikano." Emre'yle Hürken beni onaylayıp, gidip sıraya girdiler.
Kaan "Fındık şuruplu latteden amerikanoya nasıl geçiş yapabilirsin?"
Gülüp omuz silktim. "Tatlı isteyen yanım ağır bastı."
"Ayağın nasıl oldu bu arada? Kremi ne zaman süreceksin?"
"Of doğru o vardı bir de. Sabah, öğlen ve akşam sürmem gerekiyor. Öğleden sonra kalktığımız için akşamınkini 2-3 saat sonra sürsem olur." başını sallayıp anladığını belirtti. Sonra da telefonu çaldı. "Sena arıyor, tanıştırayım sizi. Çağırayım mı yanımıza?"
"Sena kim?"
Emre "O ilk gözağrımız olan yengemiz."
Emre'yle Hürkan ellerinde kahve, kek ve kurabiyeyle döndüğünde teşekkür ettim. Kaan da telefonunu açmış kız arladaşıyla konuşuyordu. "Çağır tabii, memnun olurum." Hürkan benim kahvemi önüme koyduğunda ayriyeten teşekkür ettim. "Hangisi bu?"
Emre "Yenge senin şuruplu kalmamış acıdan aldık. Hürkan da tatlı aldı yanına o yüzden."
"Yaa... Mahcubiyetten bayılacağım şimdi. Çok teşekkür ederim~" utandığımdan şekilden şekle girerek konuştuğum için telefonda konuşan Kaan bile güldü.
Hürkan "Rica ederim."
Emre "Ee Sena mı geliyor?"
Teşefonla konuşmayı bitiren Kaan kahvesinden yudumlayıp başını salladı. "Harbiye'deymiş o da zaten. Yarım saate gelir." Emre kamerasını çıkartıp masayı ve bizi çekmeye başladı. "Bu ekip Sena da gelince bowling turnuvası yapmasın mı?"
"Çok güzel olurdu ama ben ciddi anlamda berbat oynuyorum."
Hürkan "Şu an tek sorun kötü oynaman olmayacaktır."
Kaan "Hürkan yine füze yerine kelimelerini kullanıyor."
Kaan'a gülüp kahvemden içtim.
Emre "Ee yenge geri laf atsana."
"Sana da eğlence çıkıyor ha. Ayrıca ben büyük laflar etmeyi sevmem çünkü sonunda rezil oluyorum her seferinde."
Hürkan "Bowlingde nasıl bir şey söyleyip de rezil olabilirsin ki?"
"İnan bana her şekilde rezil olabilirim."
Hürkan "En fazla ıskalarsın ve kaybedersin."
"O hiçbir şey zaten. Topun deliklerine parmağım sıkışabilir, ayağıma düşürebilirim. En kötüsü top elimden fırlayabilir ve başkasını incitirim."
Emre "Oha ama sen de yenge."
"İnanmıyor musunuz bana?"
Kaan "İnanmamak değil de... Aşırı uç bunlar ya."
"İyi öyleyse. Sena geldiğinde bowling oynayalım."
Emre "Yess. Kim kim oluyor?"
Kaan "Sena gelince ayarlarız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hürkan Gügen - Bir Romantik Komedi
ChickLitGenç kız edebiyatı olarak düşünün. Sadece erkek başkarakter Hürkan. Başkarakter kızın adının yerine kendi adınızı koyarak hayal et gibi de yapabilirsiniz. Eğlenceli bir romantik komedi olmasımı umuyorum... Şimdiden keyifli okumalar. Sadece eğlenme...