25| Ne Pasifliğimi Gördün?

208 18 16
                                    

Emre "Hadi gelin film izleyeceğiz."

"Aa ne filmi?"

Kaan'ın yanına oturduğumda cevapladı. "Korku Seansı serisinin ilk filmi."

"Şakaa? Bayılıyorum o seriye. Her filmi ilk çıktığında sinemasına gittim. Yurttaki oda arkadaşlarımla da baştan başladık da bitirdik."

Mert "Evet, bana da her seferinde gel film izleyelim dediğimde yeni bir korku filmiyle geliyor."

Emre "Niye yenge, manyak mısın?"

Emre'den gelen beklenmedik soruyla şaşkınlık gülme arası bir ifadeyle ona döndüm. "Sensin be manyak. Çelik ayna." savunma tarzımdan dolayı kahkaha attığında önüme döndüm. "Ee, mısırımız yok."

Hürkan "Cips, kuruyemiş var ya."

"Ama patlamış mısır?" omuzlarımı düşürüp Hürkan'a döndüğümde birkaç saniye büzdüğüm dudaklarımla beraber yüzümü turladı gözleri. Ardından ayağa kalkmak için hareketlendi. "Ben patlatırım hemen." bana kıyamamasına kıkırdayıp kalkmadan kolundan tuttum. "Ben hallederim~ otur sen." ayağa kalkıp Sena'ya başımla gel hareketi yaptım. Mesajı anlayıp o da ayaklandı.

Kaan "Yenge seni topal görmeye alıştığım için şimdi çok garip geliyorsun."

Salondan çıkmadan Kaan'ın itiraf ettiği düşüncesiyle kahkaha patlattım. İşin garip yanı Emre de katıldı ona.

Emre "Di'mi lan, yalnız değilmişim."

Mutfağa geçtiğimde Sena arkamdan gelip kapıyı kapadı. "Dökül ne konuştunuz? Salona geldiğinizde ikinizin de yüzü gülüyordu." sırıtmama engel olamayıp başımı salladım. "Rahatsız olduğum durumları açıkladım. Dinledi, açıklama yaptı hak da verdi. Sonra ben benim olayı anlattım."

"Ne tepki verdi?"

Konuşurken bir yandan patlamış mısır için malzemeleri hazırlıyordum. Ocağın altını açıp yağın kızmasını beklerken cevapladım. "Çoğunlukla böyle şeyler yaşattığı için bana, Doğukan'a baya bir öfkelendi. Ama ona bu durumu paylaşmadığım için de üzüldüğü barizdi. Bir tık böyle hissetmesi beni de üzmedi değil." mısırı, patlamış mısır tenceresine döküp yağ ve tuzla özleşsin diye başta kaşıkla karıştırıp kapağını kapadım.

"Ama tatlıya bağlamışsınız ya işte. Boş ver gerisini."

Patlamaya başlayan mısırları tencereyi sallayarak karıştırdım. "Eveet. Konuşmanın başındaki Ecem'le sonlara doğru olan Ecem'in duygu değişim hızını görsen bipolar falan dersin. Konuşma birden Hürkan'ın lehine olunca süt dökmüş kedi oldum resmen." kıkırdayıp patlamış olan mısırları kaplara koymam için yardımcı oldu. İşimiz bittiğinde mısır üstüne cips yersek susarız diye sürahiye su doldurmaya başladım. O sırada kapı çalınarak açıldı.

Mert "Nerede kaldınız haydi filme başlayacaklar bakın."

Sena "Kaan'ın öyle bir huyu var cidden. Tuvalete gideceğim durdur diyorum. Göstermelik giderken durduruyor gidince izlemeye devam ediyor. Önden geçiyorum ben, gelin siz de."

Sena önden geçtiğinde Mert'in benimle konuşmak istediğini anladığım için dolan sürahinin kapağını kapayıp ona baktım. "Bir şey mi oldu balım?" başını olumsuz anlamda sallayıp, karşıma geçip benim gibi dirseğini mutfak taşına yaslayıp ağırlığını bir ayağına yükledi.

"Seni merak ettim. Nasıl geçti konuşma?"

"Melis olayı kapandı da... Bazen bana tam güvenmiyormuş gibi geliyor. O konuyu açtım. Kabul etmeyeceğini anladığımda üstelemedim."

Hürkan Gügen - Bir Romantik KomediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin