Lanet alarmın sesiyle yeni güne gözlerimi araladığımda romanlara konu olacak bir hayat yaşadığım için kendimle gurur duymuştum. Kitap karakterleri gibi lanet alarmla uyanmak her yiğidin harcı değildi sonuçta.
Ayılmaya çalışırken halının desenlerini üç yüz altmış yedi bin yirmi altıncı kez ezberlemek üzere andaval gibi izlediğim bomboş dakikalardan sonra kalkıp ruh gibi banyoya yürüdüm. Bir takım ihtiyaçlarımı giderip yeniden odama geldiğimde modern çağın gençlerinden biri olarak üstümü dahi değiştirmeden ilk iş telefona bakma vazifemi gerçekleştirdim.
Bildirim çubuğumun vazgeçilmezi olan arkadaşım Nefin'den gelen bomboş mesajlar ve Instagram'da her önüme gelen hesabın bildirimlerini açtığım için onların story veya gönderi paylaştıklarına dair bilgilendirmeler dışında pek ilgimi çeken şeyler olmazdı bildirim kutumda ama yine de insan doğrulamadan duramıyordu anormal bir bildirim olmadığını.
Ancak bu sefer bir bildirim vardı.
Instagram'dan gelen mesaj bildirimini görünce gözlerimi devirdim. Salaklık bendeydi. Ne halt yemeye elin adamının kullanıcı adına sataşmıştım ki?
Gece ben telefonumu kapattıktan sonra son mesajıma yanıt vermiş olmalıydı. Bildirime tıklayıp mesaja girdiğimde gözlerim, yazdığı cümlelerin üstünde turladı.
Adil Erdem B.: Ruhun maneviyat ihtiyacını gidermek için kapısı çalınacak en güzel şıklardan biridir şiir.
Adil Erdem B.: Bence yani.
Adil Erdem B.: Bu yüzden iyi geliyor okumak :)
Kaşlarım usulca havalanırken, bu diyaloğun ilgimi çekmeye başladığını fark etmiştim. Parmaklarımı bir kez daha dokundurdum klavyenin tuşlarına ve yeni bir mesaj yazdım.
Siz: Peki neden Adil Erdem Bayazıt?
Siz: Kullanıcı adından isim kısmına yazdığın kişiye, bana verdiğin örneklere kadar hepsi o.
Siz: Merak ettim yani.
Hesap, 15 dakika önce aktif görünüyordu. Ben mesajı attıktan en fazla bir dakika sonra ise yeniden aktif oldu.
Görüldü.
Yazıyor...
Adil Erdem B.: Hafjskdısöod güzel soru
Siz: (:
Adil Erdem B.: Bilmem ki
Adil Erdem B.: Çok şair okudum şimdiye kadar.
Adil Erdem B.: Cahit Zarifoğlu'na takmıştım mesela bir ara da.
Adil Erdem B.: Onun dili biraz zor. Kendine ait bambaşka bir dünyada yaşıyor. Onu çözmeye çalışmak içine çekmişti beni şiirlerin.
Adil Erdem B.: Sonra Necip Fazıl'a sardım.
Adil Erdem B.: "Aslında yaprak sıkılmıştı ağaçtan. Bahaneydi son bahar."
Adil Erdem B.: En sevdiğim sözlerindendir.
Adil Erdem B.: Şu aralar da Erdem Bayazıt'dan yürüyorum işte.
Siz: Dönem dönem şair şair turluyorsun yani.
Siz: Her favori şairini değiştirişinde kullanıcı adını da o şair mi yapıyorsun?
Adil Erdem B.: Hamdıcmsködoşd
Adil Erdem B.: Bu hesabı açalı daha iki hafta oldu ama iyi fikirmiş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Bir Adı Da Yorulmamaktır || Yarı Texting
Teen FictionŞiir Avcısı: Aşkın bir adı da affetmektir... 🪡211022