Birikmiş bölümüm var diye mutlu mesut attım hafta içi bölümü ama wattpadin bana garezi olsa gerek Abady'de çok sık sorun çıkarıyor. Yine sorun çıkardı, kaldırmak zorunda kaldım. Kritik bir sınav haftasında olduğum için de başına oturup düzeltemedim ama bugün son sınavımı verdim yani artık özgürüm... En azından iki haftalığına :) Özür dilerim beklettiğim için...
Yorumlara saldırın lütfen çünkü sorun yorumlardaydı ve o kadar uğraştım düzeltmek için sdhjdhk
🦥
Aşağıdan ablamın "Zişan elini çabuk tut!" diye bağıran sesi geldiğinde odamın kapısını açıp kafamı dışarı doğru uzatarak seslendim. "Üç dakikacık daha."
Kapıyı geri kapatıp yeniden yatağımın üzerinde duran bavula yöneldim ve açık olan kapağını kapattım. Fermuarını çekmeye çalıştığımda zorlanmıştım ki nedenini de anlamamıştım. Sadece ihtiyacım olan eşyaları almıştım halbuki. Evet, atlama ipi kesinlikle bir ihtiyaç ya da okumayacağımı bile bile aldığım kitap kesinlikle olmazsa olmazdı. Merhaba kendini kandıran Zişan...
Bavulu tamamen kapattıktan sonra yataktan indirdim ve sırt çantamı da alıp odadan çıktım. Düşmemek için verdiğim üstün çabalar sonucu merdivenleri inmeyi başardıktan sonra bavulumla çantamı kapının önüne koydum ve salona, ablamın yanına geçtim.
Eniştem, ablamı doğumdan önce planladığı tatil konusunda ikna edince dört gün sürecek bir Rize turu planlamıştık. Etrafımızdaki gezilecek şehirler çuvala mı girdiler de otobüsle 9 saat sürecek bir şehri seçtiler bilmiyorum ama en azından uçakla gidiyorduk.
Aslında bir hafta planlamıştık başta ancak hamileliğin 28. haftasından 35. haftasına kadar olan sürede doktordan izin belgesi alınması durumunda uçak yolculuğu yapılabileceği kuralının tüm hamileler için geçerli olduğunu sanıyorduk. Sadece tek bebeğe hamile olanlar için bu kuralın geçerli olduğunu duyunca da buna ağlamıştı ablam, üç bebek taşımak suç mu, ben neden dışlanıyorum diye.
Sonuç olarak kendisi 27 hafta 2 günlük hamile olduğu için dönüşte de uçağa binebilsin diye gezi süresini azaltmış ve 4 güne indirmiştik. Kadın kendisine verilen hakkı son dakikasına kadar kullanıyor, idolüm ya. Ha üç bebeğe yedi aylık hamileyken neredeyse 700 kilometre yol gitmemiz azıcık saçmalıktı, çok edepli bir kız olduğum için salaklık demiyorum ablam o benim, ama olsundu.
Diğer yandan bu sürenin kısalması benim işime gelmişti. Birincisi, işe gireli henüz bir hafta olmuşken hemen izin almak zorunda kalmam beni geriyordu. Bu dört günde pazartesi ve perşembe olacak şekilde iki mesai günüm gidiyordu ama tüm hafta gidecek olsaydık dört gün izin almam gerekirdi. Üstelik aldığım izinleri nasıl olsa ara tatildeyim diye ikinci hafta telafi edeceğimi söyleyerek almıştım ve gelip de o ek mesaileri de işin içine katıp kalan tatilimin tamamını çalışarak geçirmek kötü olurdu.
İkincisi, hazır tatildeyken ders çalışmam lazımdı ve muhtemelen Rize'de çok çalışamayacaktım. Vakit bulamayacağımdan değil, istesem bulurdum ben bir şekilde. Sadece üzerime üşengeçlik çökerdi benim orada.
Ve üçüncüsü, ki benim için tuhaf bir şekilde dersten bile öncelikli gelen neden, Adil'le olan planımızdı. Birkaç gün önce buluşmak istediğini yazınca düşünmeden kabul etmiştim çünkü ben de istiyordum artık tam anlamıyla tanışmayı. Haklıydı, böyle giderse gerçekten annesiyle el ele sınava girmem bile olağandı. Kendisini görmeden arkadaşları ve kardeşlerini görmüştüm. Saçmalıktı. İmdattı.
Bir şekilde günleri denk getiremediğimiz için o mesajı attıktan bugüne kadar geçen üç günde ayarlayamamıştık bunu. Şimdi de ben gidiyordum ama dönünce, tatil bitmeden bir güne ayarlamak üzere anlaşmıştık. Benim bu dört günde kaçırdığım iki mesaimi ne zaman yapacağıma bağlıydı aslında çünkü o tatil boyunca müsaitti ama bunu söylememiştim. Çalıştığımı bilmiyordu. Hâlâ deneme sürecindeydik ve tamamlanana kadar Nefin hariç kimseyle paylaşmak istemiyordum. Kesinleşsindi önce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Bir Adı Da Yorulmamaktır || Yarı Texting
Teen FictionŞiir Avcısı: Aşkın bir adı da affetmektir... 🪡211022