Oy ve yorumlarda buluşalım🦋
🦥
Gökten düşen üç elmanın cinslerine bakmaya gelmiştik.
Nasıl dua etmem gerektiğini bilmiyordum. Üç tane velet geliyordu ve hangisinin cinsiyeti ne olursa daha az zarar edeceğime dair hiçbir fikrim olmadığı için Allah'ım hayırlısını ver deyip geçiyordum ama üçünün de kız olmasına hayır demezdim sanırım. 6 aylıkken makyaj yapmaya falan başlardım ya da doğdukları gün giymeleri için kahverengi bir süveter örüp içine uygun bej gömlekle pantolon bulurdum.
Ablam iki kız bir oğlan ya da bir kız iki oğlan istiyordu. Hem kız hem oğlan olsun, ikisini de büyütmenin zevkini yaşayayım kafasındaydı.
Az sonra girecek olduğumuz doktor odasının kapısının üstüne yerleştirilmiş bilgisayar ekranından sıramıza baktım. Önümüzde iki hasta vardı ve benim beklemekten iç organlarım çatlamıştı.
Normalde bazı şeyleri azıcık abartma gibi bir huya sahip olsam da bu kez abartmıyordum çünkü eniştem gece heyecandan uyuyamayıp sabahın zıbınında bizi buraya getirmişti. Ne zaman ne olacağı belli olmazmış, yolda önümüze çığ düşebilirmiş ya da sıcaktan arabanın benzini buharlaşıp bizi yolda bırakabilirmiş, bunlar da geç kalmamıza neden olurmuş yani erken gelmekte fayda varmış. 4 saat erken geldik ayrıca sunduğu nedenlerde nasıl bir mantık ve motivasyon buldu ben de bilmiyorum ki gökten talih yağmuru yağmış da şemsiye takmışız gibi bu olaylardan biri başımıza gelecek olsaydı bile o durumda derdimiz randevuya gecikmek mi olurdu, bunu sorgulamalı bence.
Gözlerim, hasta sırasına baktığım ekranın altına, kapının yanındaki isimliğe kaydı.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Prof. Dr. Sezer YanHarbiden isimlerin meslek hayatında büyük etkisi var sanırım. İnşallah soyismim Taşdelen diye heykeltıraş falan olmam.
Doktor odasından hamile bir kadın çıkıp başka bir kadın eşiyle içeri girdiğinde ondan sonra sıranın bizde olduğunu anlamıştım. İçeri giren son hastanın da çıkmasını beklerken telefonumu elime aldım.
Şiir Avcısı: Hâlâ belli olmadı mı
Şiir Avcısı: Kaç saat oldu siz hastaneye gideli
Mesajı atalı yaklaşık yarım saat olmuştu. Klavyeyi açıp yanıtımı yazdım.
Siz: Nope
Siz: Eniştem sağ olsun heyecandan duramayıp dört saat erken getirdi
Siz: Ama sıradaki hasta ablam
Siz: Çok saçma ekranda niye hasta diye geçiyo ki hasta değil hamile kız
Siz: Nys hormonları gaza gelip bu triplere giren kişi ablam olmalıydı ben değil
Siz: Öyle işte
Hemen çevrimiçi oldu.
Şiir Avcısı: Heyecanlı mısın
Siz: Yo
Siz: Üç tane elma düşüyor işte ha yeşil ha kırmızı ha sarı ne fark eder üçü de elma
Şiir Avcısı: Eben seni ilk doğduğunda yere düşürmüş olabilir mi
Şiir Avcısı: Ya da ayaklarından tutup baş aşağı sarkıtmak yerine düz dur diye kafandan tutmuştur falan
Şiir Avcısı: Beyninden bir sarsıntı yiyerek doğduğuna inanmaya başladım çünkü
Siz: Düşürdüğünü sanmıyorum ama diğer insanlardan bir farkım olsun hayata düz bakış açısıyla başlayayım diye dediğin gibi amuda kaldırmadan doğurtmuş olabilir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Bir Adı Da Yorulmamaktır || Yarı Texting
Teen FictionŞiir Avcısı: Aşkın bir adı da affetmektir... 🪡211022