-Hinata-
Sonunda bir odanın kapısına vardık. Kapıyı önden ben açtım ve Naruto'yu içeri, yatağa yatırdılar. Tuhaf şarkılar söylemeye devam ediyordu. Shikamaru beni düşüncelerimden ayırdı.
"Sen ilgilenirsin, Hinata. Benim için fazla zahmetli. Aşağı katta, bir şeyler içmeye devam edeceğim."
Yürüyerek odadan çıktı. Shino da elleri cebinde onu takip etti ve ardından kapıyı kapattı. Sadece Naruto ve ben kalmıştık. Uyukluyordu. Camdan çarpan ay ışığının altında çok tatlı görünüyordu...Bir bardak su getirmek için odadan çıktım.
<...>
Oturur vaziyetteydi ama su içmiyordu. İstemediğini söyleyip geri yattı. Yok musun sen ? Bilmediğin şeyleri içiyorsun...
"Hinata, bir gelsene."
"Efendim ?"
"Çok iyi birisin ya sen ? Seni yanımdan almasınlar falan...Benim olsana ? Sana çok güzel bakarım."
"Naruto, dinlenmen gerek."
"Hinataa~~"
Kolumdan tutup beni yatağa çekti. Yarı oturur vaziyetteydim.
"Naruto- N'apıyorsun ?"
"Bilmem, n'apıyorum ki ?"
Bana sıkıca sarıldı.
"Anne..."
Anne diye sayıklamaya başladı. Bu beni üzmeye başlamıştı. Başını okşadım. Acaba annem şuan ne yapıyor ?
"Beni bırak-ma..."
"Seni bırakmayacağım, Küçük Begonyam..."
Hâlâ ellerimi sarı saçlarında gezdiriyordum. Güneş gibi...
"Seni...seviyorum, Hina...ta."
Sonunda uyuyordu. Nefes alışları normale dönüyordu.
"Bende seni seviyorum, Naruto-kun."
<...>
Naruto ve Hinata, Neji'nin yanından ayrıldıktan sonra
-Neji-
Hinata'yı bulduğum için öyle mutluydum ki...Sonunda kuzenimden çok küçük kız kardeşim saydığım Hinata'yı bulmuştum. Hazır evde yok iken geldiğimi Hokage-sama'ya bildirmek için gitmeliydim. Üzerime bir hırka giyip evden çıktım. Düşünceli kardeşim, şimdiden yedek anahtar bırakmış.
Hızlı adımlarla Hokage-sama'nın ofisine yürüdüm.
<...>
Kapıyı tıklattım. İçeriden bir kadın sesi duyuldu:
"Gelin."
Kapıyı yavaşça açıp içeri girdim.
"Hokage-sama. Rahatsızlık için üzgünüm."
"Sorun yok. Problem nedir ? Seni buralarda ilk defa görüyorum. Gerçi bazı shinobiler yeni birinin geleceğini çoktan duyurmuştu. Seni bekliyordum."
"Köye henüz bugün geldim, Hokage-sama. Direkt konuya geçeyim. Bundan 10 yıl önce kaçırılan Hyūga..."
"Evet ?"
"Kaçırılan kişi benim. Kimin kaçırdığı ve neler olduğunun bilgisini verebilirim."
"Sana inanmalı mıyım ?...Gözlerin tabii. Kekkei genkai. Buralara kadar nasıl gelebildiğini merak ediyorum. Peşine biri takılmadı umarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Begonya || 《NaruHina Fanfic》
Fanfiction...Gözlerini kapatmıştı. Pürüzsüz ve beyaz teni beni büyülüyordu. Hissettiğim nefesleri çiçek bahçesinde esen yumuşak ve rahatlatıcı meltem gibiydi. Kulağına yaklaştım ve fısıldadım. "Beni o kristal gözlerinden mahrum bırakma..."... Ana shipler: Nar...