Bölüm 5 🍀

207 18 29
                                    

Ayağı kalkıp arkamı döndüğümde yaşlı gözlerimi bir şaşkınlık kapladı.

Karşımda Naruto-san vardı. Elleri turuncu takımının cebinde, başı öne düşük, saçları öne düşmüştü. Saçlarından yüzü görünmüyordu.[Medya, temsili]

Soğuk bir meltem esti. Üşüdüğümü hissettim. Naruto-san'ın burada ne işi vardı ? Beni duydu mu ?

"Naruto-san...Burada ne işin var ?"

Başını hafifçe kaldırdı. Gözlerinin kızarık ve yaşlı olduğunu gördüm. Neden ağlamıştı ?

"Naruto-san, ne oldu ? İyi misin ?"

Elinin tersiyle gözlerini sildi.

"Keşke bundan bana da bahsetseydin, Hinata-san. Seni çok iyi anlıyorum. Ailen...olmamasını..."

Yani...Naruto-san'ın ailesi...Yok muydu ? Uzun yeşil çimlerin arasından yürüyüp yakınıma yaklaştı. Yüzü yüzüme yakındı.

"Benimde ailem...yok. Ben doğduktan hemen sonra-"

"Naruto-san, bunları düşünerek kendini üzme. Benim yüzümden üzülmeni istemem."

Hafifçe kafasını yana eğip tebessüm etti. Elleri hala cebindeydi. Alınlığını çıkardığından uzun sarı saçları serbest kalmış, alnına düşmüştü.

"Sağ ol, Hinata-san."

Tebessüm ettim.

"Naruto-san ?"

"Efendim ?"

"Senin ailen de mi...burada ? Seni daha önce burada görmemiştim."

"Onların mezarları biraz ilerdeler. Önceki akademim öğlen olduğundan hep sabahları gelirdim...Genelde akşamları gelmezdim."

"O yüzden hiç karşılaşmamışız."

"Evet..."

Sıcak nefesini yüzüme olan yakınlığından hissedebiliyordum. Gözlerine kenetlenmiştim. Naruto-san'ın gözleri...Çok güzel...

-Naruto-

Hinata-san'a bu kadar yakın olmak...Çok güzel. Açık lila gözleri, gece mavisi ipeksi uçuşan saçları, bembeyaz pürüzsüz teni...Yüzüme sımsıcak kanlar hücum etti. Kızarmaya başladım. Ben...Ben Hinata-san'a çok yakınım ! Hemen geri adım attım.

"H-Hinata-san ! Çok özür dilerim-ttebayo !"

-Hinata-

Yakınlığını farketmiş olacak ki hemen geri adım atıp özür dilemişti. Aslında hoş-...Ay ! Ne diyorum ben !

"Önemli değil Naruto-san. Bana sadece Hinata diyebilirsin."

"O zaman sende bana sadece Naruto de-ttebayo."

"Naruto-kun ?"

"E-Efendim ?"

-Naruto-

'-kun' mu ? Bu beni yakın gördüğüne işaret eder. Bak yine kızarıyorum. Ah, lanet olsun ! Küçük bir kız gibiyim-ttebayo.[-kun eki : Erkekler için kullanılır. Kızlar genelde yakın gördüğü erkeklere bu eki eklerler. Dost, ılımlı, yoldaş gibi anlamlara gelir.]

" 'Dattebayo' nedir ?"

"Aa o şey...ağız alışkanlığı gibi bir şey. Annemden kalan yâdigâr gibi...Annemde 'dattebane' derdi. Genelde heyecanlan-ah unut gitsin. Sadece ağız alışkanlığı."

Eğer heyecanlandığımda ağzımdan kaçtığını söylersem...Az önce onunla yakınken heyecanlandığımı anlar-ttebayo!

"Bu çok t-tatlı Naruto-kun !"

Begonya || 《NaruHina Fanfic》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin