Bölüm 7 🍀

160 15 28
                                    

-Hinata-

Ramenim bitince bulaşıkları kaldırıp çöpleri attım. Odama gidip yatağıma uzandım. Telefonla uğraşmaya başladım. Aklıma gelenle duraksadım. Acaba Naruto-kun oradayken ne hissetti ?

Kendime geldiğimde tuhaf tuhaf sırıtıyordum. Yanağımı tokatladım. Kendine gel Hinata ! Önce güvenini almalı. O hala yabancı sayılır. Tanışalı bir gün oldu.

-Naruto-

Sasuke ile ramenciden çıktık. Birbirimize veda edip ayrıldık. Karnımı güzelce doyurmuştum. Biraz yürümeye başladım. Bir elimde de telefonumla ilgileniyordum. Eve doğru gidiyordum. Aklıma bugün Hinata ile olanlar geldi. Yine kızarmaya başladım. Lanet olsun !

<...>

Eve vardım. Kapıyı açıp içeri girdim. Bugün baya yorulmuştum. On yılın yürüyüşünü yaptım sanırım.

"Direkt *esner* yatacağım."

Kendimi yatağa attığım gibi uykuya dalmıştım.

<...>

-yazardan-

Sabah olduğunda Naruto akademiye gitmek için heyecanlanıyordu. Hemen yatağından kalkıp hazırlanmaya başladı. O sırada kaynattığı sıcak suyu rameni için kullandı ve kahvaltısını yaptı.

Her zamanki gibi içine siyah bir tişört, üzerine turuncu ve siyah renkli kapşonlu hırka ve turuncu renk eşofmanını giymişti. Saçlarını dağınık bırakıp hırkasının önünü açık bırakmıştı. Alınlığını takmamıştı. Hazırlamış olduğu çantasını alıp evden çıktı.

<...>

İlk ders için sırasına yerleşti. Bugün Hinata, Sakura-san, İno-san üçlüsünü takip etmeliydi. Bunun için heyecanlanıyordu. O sırada geç kalmış olan Kakashi-sensei gelmişti...

<...>

Öğle arası vaktinde Hinata bahçeye çıkmıştı. Naruto bunun farkında olarak arkasından bahçeye çıkıp arka taraflardan bir ağaca yaslandı. O sırada salıncakta oturan Hinata'nın yanına Sakura ve İno gelmişti.

-Naruto-

İşte şimdi vakti ! Hepsi burada. Sasuke'yi bulmam lazım.
Tam ilerliyordum ki kızların konuşmalarına kulak misafiri oldum.

"İno, sana bir şey soracağım."

"Tabii Hinata. Sorun ne ?"

"Birini sevdiğini nasıl anlarsın ?"

"Etto...(Düşünürken kullanılır.) Eğer onu hep yanında istiyorsan seviyorsundur. Hey ! Yoksa birini mi seviyorsun ?"

Demek Hinata'nın sevdiği biri var...Sasuke'yi çağırmaktan vazgeçip oradan ayrıldım. Koridorda dolanırken Sasuke'yle karşılaştım.

"Hallettin mi, usuratonkachi ?"

"Planı unut gitsin-ttebayo. Ben sınıfa gidiyorum."

"Bir şeyi beceremiyorsun."

Elini kaldırdı ve kafama vurdu.

"İttaa ! Ne diye kafama vuruyorsun ki-ttebayo ?"

"Çok konuşma, ezik. Bento'nu alıp çatıya gel." [Bento: Bizde beslenme gibi bir şey.]

Sıkkın sıkkın cevap verdim.

"Tamaaam..."

<...>

"Ramen, benimle evlenir misin ?"

"Adam gibi yemeğini yesene, usuratonkachi ! Ramene evlenme teklifi etmeyi kes ! Beni insanların içinde utandırıyorsun !"

"Karışma-ttebayo !"

Sasuke yanımda yemek yiyerek somurtuyordu. Napayım ? Ramen çok güzel.

-Hinata-

"H-Hayır İno ! Ben birini sevmiyorum. İzlediğim bir dizide bir şey gördüm sadece."

"Hinataa~ Sakura, Hinata'yı görüyor musun ? Birini seviyor. Kawaii ! ( "Tatlı" demek. )

"Hinata-san, bu utanılacak bir şey değil. Biz sana yardım edebiliriz. Değil mi İno ? "

"Evet !"

"Sağ olun...Sakura-san, bana adımla hitap edebilirsin."

"Sen de bana Sakura diyebilirsin, Hinata."

Kocaman gülümsemişti. Aklıma gelenle duraksadım. Naruto-kun nerede ? Normalde buralarda oluyordu.

"Naruto-kun'u gördünüz mü ?"

"Hinata~Yoksa Naruto-san'ı mı seviyorsun ?"

"İno ! Hinata'ya biraz zaman vermeliyiz bence."

"Haklısın, Sakura...AA! Hadi üçümüz yemeklerimizi alıp çatıya çıkalım."

Çatı mı ? Bu zamana kadar hiç çıkmamıştım. İno düşüncelerimden beni ayırdı.

"Sakura, Hinata. Hadi ne bekliyoruz. Gelecek misiniz ?"

"Ben geleceğim. Hinata, gelecek misin ?"

Sakura, bana sormuştu.

"Geleceğim"

<...>

Kızarma kızarma kızarma... ! Lanet yanaklarım ! Neden bir kaç metre karşımda Naruto-kun var ?! Üstelik bakışıyoruz.

"Hinata ?"

"Efendim, İno ?"

"İyi misin ? Yüzünü yıkamak ister misin ? İyi görünmüyorsun."

"AA! T-teşekkürler İno. İyiyim. Hehe..."

İno'dan gözlerimi ayırdıktan sonra Naruto-kun'a kaydı. Arkadaşı ile birbirlerine vuruyorlardı.

"İno ? Naruto-kun'un yanındaki kim ?"

"O Sakura'nınki ! Namıdiğer (YN: TDK'ya göre böyle yazılıyormuş. Çoğumuz yanlış biliyormuşuz ;-;) Sasuke-san."

"Sakura birini seviyor demek."

"Eee...Y-yok öyle bir şey ya...hehe..."

Sakura elini başının arkasına atıp kaşımaya başladı. Ne güzel, birini seviyor. Acaba ben Naruto-kun'u seviyor muyum ? Hala çözememek beni çıldırtıyor...

Biraz takılmacanın ardından öğle arası bitmişti. Herkes sınıflarına dağılıyordu. Naruto-kun'a baktığımda kafasını eğmiş, elleri cebinde, düşünceli bir şekilde gidiyordu. Biraz sonra bende sınıfa gitmek için oradan ayrıldım.

601 kelime

Yazarınıza ilham gelmiyor okurlar. Bu bölümü yazdım ama içime sinmedi gibi...Silip silip yazdım. Belki kitap bitince düzenlemeye alırım.[Medya çok tatlı değil mi ?]








Begonya || 《NaruHina Fanfic》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin