A belvárosba érve egy igazán puccos étterem előtt parkolt le limuzinjuk. NaRa feszengve nézte a tömeget ami a bejárat előtt tolongott, arra várva, hogy bemehessenek abba a jó drága helységbe. A kocsiban csupán Taehyung foglalt helyett mellette, a többiek más autóval érkeznek vagy már a megbeszélt helyeiken vannak. Amint a férfi kiszállt igazán sok ember rohanta le, hogy kezetfoghassanak vele és váltsanak pár szót. Tae, mint igazi úriember, kisegítette NaRat az autóból és szorosan magamellett tartva próbálta fenntartani a látszatot, hogy ők egy pár. Persze ez a lánynak kicsit sem tetszett, de kénytelen volt mosolyogni és jóképet vágni a dologhoz. Belekarolva a fiúba együtt lépték át az épület küszöbét. Bent az ember aki fogadja a vendégeket szinte pillanatok alatt termett Taehyung mellett, amint meglátta.
- Jó estét kívánok a vendégeknek! -hajol meg mélyen előttük- Melyik asztalt parancsolja uram?
- A szokásosat, két személyre! -feleli monoton hangon, mire az idősebb férfi a Tae karjába kapaszkodó lányra pillant.
- Áh értem. Magácska nagyon szép teremtés. Maga nagyon szerencsés, hogy ilyen bájos hölgyet tudhat magamellett fiatalember! -pillant a fiúra.
- Tudom uram, tudom. -paskolja meg a lány kézfejét látszatból.
- Kérem kövessenek!
Bólintva indultak meg a férfi után aki az étterem egy eldugottabb részéhez vezette őket, majd egy piros selyemterítővel letakart asztalhoz ültette le a párt. Elköszönve tőlük megígérte, hogy azonnal küldet hozzájuk egy pincért. Mikor ketten maradtak Taehyung ismét felvette szokásos stílusát.
- Na idefigyelj, vegyük át újra!
- Muszáj ezt? Nem kell százszor elmondani mit kell tennem, az első 99-et is megértettem. Nem vagyok analfabéta Taehyung.
- Nem érdekel! Akkor is átvesszük és te befogod a pofádat!
És újra elmondta neki mi lesz a dolga, és újra és újra. NaRa szemforgatva hallgatta végig ugyanazt amit már kismilliószor átbeszéltek. Miután elrejtett füleseikben hallották a jelentést, hogy mindenki a helyén van belekezdtek az akcióba. A lány a bárpulthoz sétált, amit jópáran végig néztek, lenge öltözéke miatt. Próbált minél kecsesebben mozogni és szexi lenni, annak ellenére, hogy fogalma sem volt hogyan kell csinálnia. Időközben a party is elkezdődött. Szólt a zene, az emberek táncoltak, a csinos pincér lányok ide-oda szaladgáltak az újabb pohár italokkal. Közben az összeült férfiak próbáltak jóféle üzletet kötni ismerőseikkel vagy éppen vadidegen emberekkel, igyekezve minél több pénzt kicsikarni a másikból. NaRa székében ülve szemfülesen figyelte a jelenlévőket, próbálta megfejteni vajon mit csinálhatnak, milyen lehet a munkájuk. Fejben mindenféle kistörténetet kitalált 1-1 idősebb férfihoz, hogy fantáziája szerint milyen lehet otthon és milyen az üzleti életben. Végül a fejben tévézését a fülesébe ordító Jin zavarta meg.
~ Itt a pasas! Megjött!
~ Jesszus Jin! Nem szeretnék halláskárosult lenni, halkabban kérlek! -kapott füléhez.
~ Uh bocsi ne haragudj. Megjött a pasas. Az ajtónál áll, fekete szmoking, kék ing.
~ Igen látom. -pillantott arra- Akkor kezdem.
~ Ügyes leszel tudom. -bíztatta Jimin.
Egy mosoly után felállt és kezébe fogva egy poharat, amiben azt se tudta mi van, elindult a célszemély felé. Közben morgott és idegesen lökte félre az embereket.
- A fene enné el azt a hazug pofádat, te aljas csaló! -emelte meg hangját- Hát ezért csaltál ide te szemét hazug!? -ordította.
Szinte minden szem rászegeződött, a célponté is. A férfi odalépett a lány mellé és udvariasan rámosolyogva fogta vissza kitörő dührohamát.
ESTÁS LEYENDO
A bosszú ára [Taehyung ff.] Befejezett
AcciónMindenki ismeri már a tipikus maffiás sztorikat. A rosszfiúk elrabolják a jó kislányt, fogvatartják, megkínozzák aztán jön happy. De vajon, akkor mi történik ha a jó kislány megy el a maffiához? A történetből kiderül...😉 🏅7. Taehyung 🏅12. Bosszú ...