9. rész

895 44 0
                                    

Egy újabb hét telt el Taehyung birtokán. Minden egyes nap keményen gyakoroltak és ezúttal nem csak NaRa, a fiúk is. Készültek a hétvégi akcióra ahol el akarják fogni az összes árulót. YoonGi szerint, akinek a dolga az volt, hogy hírt vigyen a „titkos” szállítmányról, bejött a terv, így nagy valószínűséggel a Seventeen emberei is ott lesznek az átvételkor. NamJoon és Hoseok az olajraktárnál voltak szinte egész héten, hogy alaposan kiismerjék a helyet és felállítsák a védőállásokat. Közben Jimin elintézte, hogy a megadott címre érkezzen egy rendszám nélküli kamion, ami majd az árut szállítja. Jin összeszedte a legmegbízhatóbb embereket a csapatból, YoonGi pedig a fegyverekért volt felelős. Szinte minden készen állt a másnapi bevetésre, csupán egy dolog kellett, a precíz odafigyelés!

NaRa éppen Agustal edzett, gyakorolta a lövést, mikor V-t látta meg közeledi a kiképzőpálya felé. A srác ügyet sem vetve mellélépő főnökéről, ugyanúgy lövöldözött a fabábukra.

- Nem kínoztad már meg eléggé azt a szegény bábut? -tette kezét vállára.

- Jól esett kinyírni. Mi járatban? -fordult felé.

- Csak meg akartam nézni minden fegyver rendben van-e a holnapi akcióhoz.

- Mért ne lenne? -kérdezte unottan- Bevittem őket a garázsba, a kocsiknál vannak.

- Rendben. De ugye a gránátokat nem tetted el?

- Dehogynem! Tudod jól, hogy sehová sem megyek a kicsikéim nélkül.

- Menthetetlen vagy YoonGi. -fogta fejét.

- Tae, ugye ez a szerencsétlenség nem jön velünk? -bökött a lány felé, kinek igazán viszketett már a tenyere a fiú bunkósága miatt.

- De igen! -jelentette ki, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne.

NaRa ledöbbent. Most jól értette amit hallani vélt? Tényleg magukkal akarják vinni?

- Elnézést. -szólt közbe- Én is megyek? -pislogott kerek szemekkel.

- Persze. Ahhoz, hogy igazán bekerülj a csapatba részt kell venned igazi akciókban is. És mi nem ha ez a legalkalmasabb dolog erre? Úgyhogy készülj fel!

- De...

Hiába akart előhozakodni számtalan meggyőző érvvel azzal kapcsolatban miért is nem lenne jó ötlet elvinni őt oda magukkal, Taehyung azt sem várta meg, hogy egyáltalán felfogja mit mondott neki, szó nélkül lelépett. NaRa nagyokat pislogva követte Agustot a következő részhez, ami az akadálypálya volt. Egészen estig ott voltak és gyakorolták a gyors menekülést ha esetleg arra kerülne sor. A nap már rég a fák alatt járt mikor beléptek a házba. A konyhába érve meglepve látta, hogy a hely üres. Fura, hiszen legalább egy valaki mindig tartózkodik ott, mivel ott van a hűtő tele kajával. Gondolta kiszolgálja magát ha már eljött idáig és a hatalmas két ajtós hűtőszekrényhez sétálva kinyitotta annak ajtaját és kutakodni kezdett valami könnyű de laktatós étel után. Pont mikor vette volna ki a kiszemelt kaját, valaki egy poharat erősebben tett le a pultra, ami hangos csattanással ijesztette halálra szegény lányt. Kiejtve mindent kezéből úgy fordult meg, hogy még a fejét is bevágta a hűtő egyik polcába.

- Mit csinálsz?

Taehyung mérges hangja úgy söpört át a lányon, mintha halálos bűnt követett volna el azzal, hogy enni akart. Próbálta a legkisebbre összeszorítani magát és úgy válaszolt.

- Én csak egy kis ételt kerestem. -motyogta halkan.

- Hol van YoonGi?

- Nem tudom. Azt mondta elege van belőlem és itthagyott.

A bosszú ára [Taehyung ff.] BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang