¡Figyelem, a következő fejezetben elő fordulhatnak, felkavaró és kissé durva, toxikus szövegeket, szóval akik éppen a nehéz időt élnek meg, azoknak ajánlott átugrani, csillaggal jelölöm majd azt a részt!
- Ma Sötét Varázslatok Kivédésével fogunk foglalkozni.- mondta egyik külön órán Piton unottan, majd egy a közelben álló ládára mutatott, ami elég furcsán zörgött. Ismét a különálló szigeten voltak, szemben egymással.
- Mit gondol mi lehet benne?- tette föl a bájital tanár az újjabb kérdést.
- Egy mumus?- kérdezett vissza Judith kifejezéstelen arccal.
- Igen mumus.- bólintott a férfi hűvösen. - A mai külön órán pedig megtanulja, hogyan kell legyőzni. Mit tud róla?- tette fel a következő kérdést.
- A mumus egy alakváltó, ami olyan alakot ölt fel amitől a legjobban félünk.- mondta Judith szinte gépiesen.
- Nagyszerű. Tehát tudja, hogy mire számíthat.- mondta Piton egy gúnyos mosollyal. Bár magának sem merte bevallani, de érdekelte, hogy a Treasure lánynak vajon mi lehet a legnagyobb félelme.
- Az ellen varázs Commiculus, és hogy legyőzze vele a mumust, el kell képzelnie, egy nevetséges külsőt neki. Valamint felteszem tudja mi a legnagyobb félelme.- folytatta Piton a szeme sarkából Judithra pillantva. A lány tekintete egy másodpercre elsötétült, de bólintott.
- Akkor itt az ideje, hogy szembe szálljon a félelmével.- folytatta a professzor a legcsekélyebb bátorítás nélkül, majd már intett volna a pálcájával, hogy szabadlábra engedje a mumust mikor...
- Ne még várjon! - kiáltott utána Judith enyhén megrémülve. Piton vissza fordult és felvonta a szemöldökét.
- Még nem találtam ki semmit amivel viccessé tehetem. - hebegte a lány igyekezve megtalálni a hangját.
- Nocsak. Ez igazán meglep. Azok után, hogy utolsó értesüléseim szerint feltűnően szoros kapcsolatba került a Weasley ikerrel. - jegyezte meg Piton cinikusan.
Judith meghökkent. Tudta, hogy Piton már az év eleje óta különös figyelmet szentel neki, de hogy még azt is tudja, hogy kivel beszélget a szabad idejében, az már tényleg felülmúlta minden képzeletét. Egy pillanatra még az is megfordult a fejében, hogy Dumbledore kérésére kémked utána, de ezt azonnal el is vetette, mert bízott az igazgatóban és abban, hogy ilyet nyomós ok nélkül sosem kérne a bájital tanártól.
- Annyira azért nem vagyok szabad fantáziájú mint Fred és George. - felelte végül a lány kimérten.
- Ezesetben kap fél percet, hogy kitaláljon valamit a mumus ellen.- vágta rá Piton türelmetlenül, majd ismét hátat fordítva, a láda mögé lépett.
Judith idegesen toporgott egyhelyben és agya sebesen kattogott a megoldáson. Próbálta megtalálni amivel kifigurázhatná... de egy ilyen démont mégis mivel lehetett volna viccessé tenni? Múltak a percek és a lány egyre inkább bepánikolt.
Nem mutathatott Pitonnak gyengeséget! Az
a sértené a büszkeségét. Hisz eddig derekasan tűrte a megaláztatást, nem szabadott, hogy pont ezen bukjon el. De az elképzelés csak nem jött, és ezen még a feszült csend sem segített.- Gyerünk Judith, máskor olyan kreatív tusz lenni, hol maradnak az ötletek?- gondolta a lány és megpróbálta bátorítani magát, de mind hiába.
- Lejárt az idő. - jegyezte meg a professzor kellemetlen hangsúllyal.
- Még adjon egy percet! - kiáltott fel Judith dühös-kétségbeesetten.
YOU ARE READING
Világok és kalandok
FanfictionElgondolkodtatok már azon milyen lenne átélni azokat a híres kalandokat a Roxfortban, Narniában vagy épp Középföldén? Ha igen, egy izgalmas keverékkel álnék elő. A történet egy lányról szól (név szerint még nem említeném), aki csak alig pár hónapja...