4. Zasłużyłam na to

3.9K 132 98
                                    


Chciałam zniknąć. Gdyby nie Alex to pewnie poszłabym do domu, a później zamknęłabym się w pokoju na cały weekend.

Ale on nie pozwolił mi uciec. 

Weszliśmy do szkoły cały czas trzymając się za ręce. Z sali było słychać już głos dyrektora, który zaczął przemawiać. 

Stanęliśmy koło większej grupy ludzi kierując swój wzrok na środek sali gdzie stał dyrektor, a koło niego kilka uczniów ze szkoły, których nie znałam, ale niektórych kojarzyłam z wyglądu. 

Alex stanął za mną, a ja oparłam się delikatnie głową o jego tors. Chłopak położył nasze splecione dłonie na mój brzuch i w takiej pozycji słuchaliśmy wszystkich przemówień po kolei. 

Tak bardzo pragnęłam w tamtej chwili powiedzieć mu jak bardzo dziękuję mu za to, że przy mnie był i mnie wspierał. 

- Dziękujemy wszystkim za wysłuchanie i życzymy miłej zabawy. - powiedział dyrektor zakańczając wszystkie przemówienia.

Ludzie zaczęli podchodzić do stolików gdzie poukładane były różne przekąski, a ja delikatnie odwróciłam się w stronę blondyna który za mną stał. 

- Przejdziemy się? - spytałam, a blondyn skinął głową.

Wyszliśmy tylnym wyjściem ze szkoły kierując się w stronę oświetlonego boiska na którym było tylko kilka osób. Wzięłam głęboki oddech kiedy stanęliśmy w cichym miejscu praktycznie na końcu boiska. 

- Przepraszam za to wcześniejsze. Nie sądziłem, że Cassie mogłaby coś takiego powiedzieć. - oznajmił nagle blondyn. 

- Nie masz za co przepraszać, przecież nie ty to powiedziałeś. Zresztą nie dziwie się wszystkie, te blizny są obrzydliwe. To moja wina, nie powinnam ubierać wtedy tej sukienki. - odpowiedziałam wzruszając delikatnie ramionami. 

Alex gwałtownie złapał mnie dłońmi za policzki i uniósł moją głowę tak żebym patrzyła prosto w jego oczy. 

O cholera jak ja uwielbiałam te jego piękne niebieskie oczy

- Przestań, Ness. Nigdy więcej tak o sobie nie mów, rozumiesz? Jesteś piękna, cholera, jesteś wyjątkowa i za to cię uwielbiam. - szepnął nie spuszczając wzroku z moich tęczówek. 

- Też cię uwielbiam. - odpowiedziałam uśmiechając się delikatnie. 

- Postaraj się nie przejmować ludźmi, okej? Pamiętaj, że zawsze przy tobie będę jeżeli będziesz chciała pogadać. A teraz idziemy zatańczyć. - powiedział i złapał mnie ponownie za dłoń ciągnąc delikatnie z powrotem w stronę szkoły. 

Uśmiechnęłam się pod nosem kiedy weszliśmy do budynku i usłyszałam dźwięk muzyki. Weszliśmy do sali gimnastycznej gdzie akurat zaczęła lecieć piosenka Those Eyes - New West

Alex położył dłonie na mojej talii, a ja swoje ułożyłam na jego torsie. Byliśmy naprawdę blisko siebie kiedy zaczęliśmy kołysać się w rytm piosenki.

- And when we're apart, and I'm missing you. I close my eyes and all I see is you. - uśmiechnęłam się delikatnie kiedy chlopak wyszeptał mi słowa piosenki do ucha.  

Jedna chwila tak naprawdę sprawiła, że poczułam się lepiej. 

Kołysaliśmy się w rytm piosenki ciesząc się swoją bliskością nie zwracając uwagi na ludzi wokół nas. Bo liczyliśmy się tylko my

- And all i see is you. - słowa wyszeptane przez blondyna sprawiły, że delikatnie odsunęłam się od niego unosząc głowę do góry gdzie napotkałam jego spojrzenie. Przysunęłam swoje usta do ust blondyna i złożyłam na nich delikatny pocałunek. - Nie śpieszmy się? - szepnął z cwaniackim uśmiechem na ustach, a ja przewróciłam oczami.  

You Left MeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz