Hanya menangis sambil membenamkan mukanya dibantal, Muzz mengalirkan air matanya apabila mendengar kisah yang diceritakan oleh abang Wan.
'Muzz sayang abang Wan, kenapa abang tergamak buat macam ni?' Bentak hati Muzz perih.
Seketika kemudian, Muzz merasakan tubuhnya ditindih sekaligus dipeluk. Namun Muzz sudah sedia maklum bahawa itu pasti abang Wan dan membiarkan perbuatannya itu. Walaupun kecewa dengan perbuatan abang Wan, Muzz tetap cair dan selesa di dalam dakapan Iqwan.
"Abang nak tebus kesilapan abang boleh?" Soal Iqwan berbisik di telinga Muzz.
"Macam mana tu?" Tanya Muzz kembali sambil hatinya berdegup kencang mendengar kata-kata Iqwan.
"Abang akan bagi Muzz rasa kemaluan abang dan hanya Muzz sahaja yang pertama abang akan tebuk."
Seteguk air liur ditelan oleh Muzz sebaik sahaja mendengar kata-kata Iqwan walaupun dirinya berasa gementar. Ternyata, Muzz belum pernah dinodai oleh mana-mana lelaki walaupun dirinya bernafsu song-sang.
"Betul ke ni abang?" Tanya Muzz lagi untuk kepastian.
"Iya sayang." Jawab Iqwan sambil mengucup leher Muzz.
"Janji abang tak akan cerderakan Muzz?" Pinta Muzz.
"Abang janji sayang." Kata Iqwan sambil menanggalkan pakaian Muzz.
Nafsu Iqwan membuak-buak apabila melihat sekujur tubuh mulus terlanjang bulat dihadapannya. Bentuk bontot munggil Muzz cukup untuk menggetarkan naluri seorang lelaki. Pakaian Iqwan pula entah bila ditanggalkan.
Dengan kemaluannya yang tegak mencanak, Iqwan melangkah menuju ke arah wajah Muzz dan henghunus senjata tumpulnya yang hampir tujuh inci panjang itu untuk dikulum oleh Muzz.
Muzz perlahan-lahan menyua batang Iqwan kedalam mulutnya dan dengan sekali tekan, Iqwan mengarang apabila Muzz berjaya deep-throat batangnya tanpa rasa mual sehinggakan Farhan turut kalah.
Hampir sepuluh minit menghisap batang Iqwan, kini giliran Muzz pula diratah oleh Iqwan. Setiap inci tubuhnya diteroka oleh Iqwan. Batangnya yang panjang lima inci itu turut dihisap oleh Iqwan.
Apabila lidah Iqwan mula meneroka celah paha Muzz sehingga ke dinding keramatnya, Muzz mengerang kesedapan. Putih biji matanya apabila duburnya dijilat bersih oleh Iqwan dengan rakus. Gigitan nakal turut dihadiahkan oleh Iqwan sehingga meninggalkan bekas merah di punggung Muzz yang putih.
Arghhhh!
Muzz mengaduh kesakitan apabila Iqwan menggigit pipi punggungnya manja. Lantas Muzz menolak muka Iqwan dari punggungnya sambil mengurut punggung pejalnya.
"Sayang, abang dah tak tahan nak fuck sayang." Ujar Iqwan sambil jari tengahnya melaga lubang dubur Muzz.
"Fuck me slowly abang." Jawab Muzz.
Iqwan mengeluarkan botol yang mengandungi pelincir lalu disapukan di kepala dan batang zakarnya. Lebihan pelincir disapukan di dinding dubur Muzz sambil memainkan jari tengahnya.
Beberapa kali cubaan untuk menembusi dinging keramat Muzz gagal kerana lubang dubur Muzz terlalu kecil untuk batang kekar Iqwan. Kali keempat Iqwan cuba untuk menebuk sehingga...
Plop!
Kepala zakar Iqwan berjaya menembusi pintu keramat dubur Muzz. Kedua-dua mereka mengerang akibat penangan dari kesedapan yang dirasai.
Muzz membenamkan mukanya di selimut sambil menjerit kesakitan apabila kepala zakar abang Iqwan berjaya masuk kedalam lubang anusnya.
Melihat respon Muzz yang kesakitan, Iqwan menahan tubuhnya agar tidak menindih tubuh kecil Muzz.
"Sakit ke sayang?" Tanya Iqwan sambil mengusap pipi Muzz.
"Sakit abang." Jawab Muzz sambil air matanya mengalir.
"Abang cabut sekejap ya, bagi lubang sayang relax sekejap." Kata Iqwan sambil mencabut keluar zakar kekarnya.
Muzz memusingkan tubuhnya menghadap Iqwan sambil pahanya diletakkan keatas paha Iqwan menunjukkan posisi missionary. Melihat muka Iqwan yang berpeluh memancarkan serakah nafsunya yang masih belum puas melayani dirinya, Muzz merangkul tubuh Iqwan sambil meletakkan bibirnya ke telinga Iqwan.
"Sebenarnya, abanglah orang yang pertama menembusi lubang keramat Muzz." Jelas Muzz.
Membulat mata Iqwan apabila mendengar penjelasan Muzz. Terus ciuman dihadiahkan kepada Muzz kerana membenarkan dirinya sebagai insan pertama yang menembusi lubang sucinya.
"Betulkah apa yang abang dengar ni?" Soal Iqwan dengan penuh keterujaan.
"Iya abang." Jawab Muzz sambil menggentel putting Iqwan yang kemerahan.
"Mesti sayang dah lama aim nak batang abang kan?" Seloroh Iqwan sambil mengucup pipi Muzz.
"Sejak kali pertama Muzz tengok abang di beranda belakang hari tu, memang Muzz dan terpikat dengan abang." Balas Muzz.
"Betul ini?" Soal Iqwan lagi.
Dengan malu-malu, Muzz hanya mengangguk sambil tangannya masih merangkul tubuh sasa Iqwan yang berada diatasnya. Setiap kata-kata Muzz menambahkan lagi keghairahan Iqwan.
Daging tumpulnya semakin mengambang dan menunggu untuk menembusi dinding keramat Muzz sekali lagi.
Bersambung...
YOU ARE READING
TERPIKAT
FantasíaMengisahkan seorang guru sandaran yang mengajar di sebuah sekolah di pinggir bandar. Memandngkan ini adalah kali pertama dirinya akan menjadi seorang warga pendidik. Pertemuan dengan pegawai bomba yang tidak disengajakan telah mengubah haluan diriny...