Sasuke:Shisui abi.
Shisui:Efendim Sasuke.
Sasuke:Okula gitmek zorunda mıyım?
Shisui:Evet zorundasın.
Sasuke:Neden gitmek zorundayım?
Shisui:Sen niye durduk yere bu soruyu soruyorsun peki.
Sasuke:Çünkü Obito abi oranın hapishaneden daha kötü bir yer olduğunu söyledi.
Shisui:Sen onu dinleme abicim.
Sasuke:Tamam.
Shisui Sasuke'nin üstünü giydirmeyi bitirince çocuğu banyoya soktu ve çocuğun saçlarını taradı.
Shisui:Bak tekrardan söylüyorum, tanımadığın kişiler ile konuşmuyorsun, bir sıkıntı olunca öğretmenine gidiyorsun, eğer ben geç gelirsem okuldan ayrılmıyorsun bir öğretmenine gidiyorsun ve beni arattırıyorsun. Tamam mı?
Sasuke:Tamam Shisui abi, 100 defa söyledin.
Shisui:Sen unutursun diye söylüyorum.
Sasuke:Hıhı eminim.
Shisui:Sus! Hadi aşağı inelim de ayakkabılarını giydirelim sonra okuluna gidelim.
Küçük çocuk heyecanlı bir şekilde banyodan çıktı ve aşağı inerek kapının önünde abisini beklemeye başladı.
Küçük çocuk bir süre sonra abisinin gelmiyeceğini anlayınca mutfağa gitti.
Sasuke:Abi! Okula götürmicek misin beni?
İtachi:Ben sana bana "abi" demiceksin demedim mi!?
Sasuke:*😞*Ama sen benim abimsin.
İtachi:Ben senin abin falan değilim, sende benim kardeşim değilsin.
Shisui:İtachi yeter!
Küçük çocuk arkasında Shisui abisinin sesini duyar duymaz arkasını döndü ve Shisui abisine sarıldı.
Sasuke:Shisui abi, abim beni sevmiyor mu?
Shisui:Tabikide se-
İtachi:Sevmiyorum hatta senden nefret ediyorum!
Shisui:İtachi!!
İtachi:Ne "İtachi, İtachi" haklıyım!
Shisui:Değilsin!
İtachi:Hak-
Shisui:Sus dedim! Şimdi ben Sasuke'yi okula götürcem. Eve gelince seninle konuşucaz.
Shisui karşısındaki genci dinlemeden kendine sarılan küçük çocuğu kucağına aldı ve mutfaktan çıktı.
...
Shisui:Sasuke konuşmuştuk bunu seninle.
Sasuke:Ama korkuyorum.
Shisui:Korkma artı hadi git yoksa geç kalıcaksın.
Sasuke:Tama-
Küçük çocuk tam konuşacağı sırada birisi ona çarpmıştı. Sasuke kendisine kimin çarptığına bakmak için arkasını döndüğünde yerde oturmuş ona bakan sarı saçlı, mavi gözlü, yanaklarında kedi bıyıkları olan, kendi ile aynı yaşta gözüken bir çocuk vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden? -Sasunaru-
FanfictionSasuke kötü olaylar yaşadığı zaman sadece küçük bir çocuktu. Seme:Sasuke Uke:Naruto