-29-

473 23 32
                                    

Cidden bir doğum günü partisi hazırlamak bu kadar zor olmamalı. Ödev yapsam bu kadar yorulmam haa. Hayır neden bir insan hiçbir şeyden hoşlanmaz ki? Yani Sasuke'nin doğum gününde neler yapıcağımızı düşünürken yoruldum yaa.

Naruto:Öldüm ben.

Sakura:Abartma Naruto.

Naruto:Yaa neyi abartmayayım. Hayır bir insan neden hiçbir şeyden hoşlanmaz!?

Sakura:Konu Sasuke olunca bu soru sonsuza dek cevapsız kalıcak gibi gözüküyor.

Naruto:Ah ah çok seviyom ama gıcık biraz.

Sakura:Aynı senin gibi.

Naruto:SAKURA!!

Sakura:Ne beğğğ! Ben dedim yapmayalım diye sen zorluyorsun. Biliyorsun Sasuke doğum günlerinden nefret eder.

Naruto:Evet biliyorum ama bu nefret şeysini yıkmak istiyorum.

Sakura:O biraz zor.

Sakura ile tekrardan düşünmeye daldığımız zaman odamın kapısı çalınmıştı.

Naruto:Gel.

Dediğim zaman içeri Hinata ve Karin girmişti. Odama girdikleri gibi kapıyı kapattılar ve yatağımın üstüne oturdular.

Hinata:Eee bulabildiniz mi bir şeyler?

Sakura:Sence canım.

Hinata:Bulamadınız.

Naruto:Aynen öyle.

Karin:Aslında benim bir fikrim var.

Naruto:Ne!! Söyle hemen!

Karin:Naruto sakin ol! Tamam söylüyorum. Şimdi sen yarın Sasuke'yi alıp dışarı çıkıcaksın. Bizde evi süslicez ama böyle ne çok süslü olucak ne de çok süssüz olucak.

Naruto:Peki bu ev süsleme şeyi nasıl olucak? Sasuke çoğu şeyi sevmiyo.

Karin:Şimdi Sasuke siyah sevdiği için siyah ağırlıklı olucak. Bir kaç tane siyah ve beyaz balon koyarız. Yetmez mi?

Sakura:İyide Sasuke küçüklüğünden ber balonlardan nefret etmiştir.

Karin:Hmm o zaman başka doğum günü süslerinden alırız. Böyle asılan şeylerden alsak.

Sakura:Sasuke öyle şeyleri de sevmez. Ya çocuk direk doğum günlerini sevmiyor biz niye uğraşıyoruz yaaaa.

Hinata:Naruto adındaki şahıs istediği için olabilir mi?

Naruto:Yaa Hinata bir git. Senide gördük. Sakura'nın doğum günü için çalışmalara 1 ay önceden başlamıştın. Hayır hatırlatırım o zamanlar her gece beni arayıp "Sakura'nın doğum günü partisini nasıl yapsam? " diyip beni uykumdan mahrum bırakıyordun.

Hinata:Ayhh tamam. Yaa çocuklar biz niye evi süslemek zorundayız ki? Sadece pasta kessek.

Sakura:Aslında mantıklı. Hem Sasuke'nin hiç şevmediği şeyleri yapmamış oluruz.

Karin:Ee o zaman şöyle yapalım. Naruto öbür plandaki gibi sen al Sasuke'yi ve bir yerlede gezin. Hem uzun süredir randevuya gitmiyordunuz. Sizin içinde iyi olur. Sonra bizde etrafı temizler, yemek falan yapar artı olarak bir tanede pasta yaparız. Olmaz mı?

Sakura ve Hinata aynı anda "Olur! " dedikten sonra hepsinin gözleri bana döndü. Yani ne desem bilmiyorum. Evet güzel fikir ama böyle sade yapmakta hiç içime sinmiyo.

Naruto:Emin değilim.

Karin:Emin değilim gibi şeyler yok. Yapıyoruz bu plan dimi kızlar! ?

Sakura:Evett!!

Karin:Dimi Naruto!

Naruto:aahh tamamn.

.....

Sonunda Sasuke'nin doğum günü yani 23 temmuz gelmişti. Evet Sasuke ne kadar sevmese bile doğum gününü kutlicaktık. Çünkü neden olmasın? Şimdi dün uzun uğraşlar sonucunda yaptığımız plana sadık kalarak Sasuke ile dışarı çıkıcam diğerleri ise yemek, pasta falan hazirlicaktı.

Naruto:Biz çıkıyoruz!!

Shisui:Tamam ama dikkatli olun.

Naruto:Oluruz merak etmeyin.

Diyip Sasuke'nin elinden tutup dışarı çıktım.

Sasuke:Eee nereye gidicez güneşim?

Naruto:Hmm hiç düşünmedim biliyor musun?

Sasuke:Cidden mi?

Naruto:Evet.

Sasuke:Madem düşünmedin neden beni sıcak yatağımdan çıkardın?

Naruto:Yaa sevgilimle randevuya çıkmak isteyemez miyim?

Elimi hızlıca Sasuke'den ayırdım ve göğsümün önünde birleştirip yanaklarımı şişirdim.

Sasuke:Yahhh benim güneşim benimle randevuya mı çıkmak istiyormuş?

Diyip bana arkadan sarıldı ve boynumun arkasına küçük bir öpücük bıraktı. Şuan iyiki bahçenin içindedik. Çünkü bir başkası bu halimizi görüp yanlış anlıyabilirdi.

Naruto:Sasuke ne yapıyorsun!?

Demiştim yanaklarım kızarmaya başlarken.

Sasuke:Sevgilimi öpüyorum.

Naruto:Sevgilimi öpüyorum yerine onun bakireliğini almaya çakılıyorum desene sen. Sapık yaaa.

Sasuke bu dediğimden sonra benden uzaklaşmamıştı hatta dahada yaklaşmıştı. Şuan bedenlerimi birbirine değiyordu. Sasuke kulağıma doğru yaklaştı ve kısık bir sesle konuşmaya başladı.

Sasuke:Her şeyin bir zamanı var. Ama istersen randevuya gitmek yerine bir otele gidip bunu gerçekleştirebiliriz. Hem çok daha zevkli bir şey.

Sasuke'nin elleri yavaş yavaş aşağılara doğru inmeye başladığı zaman yanaklarım daha fazla kızarmıştı. Hızlıca Sasuke'yi kendimden uzaklaştırdım ve kollarımı bedenime sardım.

Naruto:PİS SAPIK!!!

                   Bölüm Sonu                  

Bu bölümü yazarken Sasuke'nin doğum gününü doğru mu hatırlıyorum diye google girip bakim dedim ve karşıma çıkan şeye bakın hemeeennnnnn!!!!

Bu bölümü yazarken Sasuke'nin doğum gününü doğru mu hatırlıyorum diye google girip bakim dedim ve karşıma çıkan şeye bakın hemeeennnnnn!!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gece gece çıldıyorummmmm yahhh. Deli gibi bağırıpp çıldırmak istiyorumm.

Neden? -Sasunaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin