-12-

684 37 59
                                    

Evin terasında korkuluklara dayanmış elimde bitmiş olan sigara ve yerde 3-4 şişe bitmiş olan alkol ile ölü gözlerimle etrafa bakıyordum. Bazen gözlerim el ele tutuşmuş mutlu çiftlere rastlıyordu. Onlara bakerken bazen Naruto ve kendimi görüyordum ama çoğunlukla Hinata ve Naruto geliyor gözümün önüne sonra ise anında gözlerimi onlardan çekip hemen ağaçlara çeviriyordum. Cidden çökmüş bir durumdaydım. Gözlerimin altı mos mor olmuştu. O kadar az yemek yiyordum ki kaburgalarım sayılırdı. Hatta az yemek yediğimden dolayı artık ayakta durucak enerji bile bulamıyordum. Yarım saat ayakta kalınca bacaklarım titremeye başlıyordu.

Sakura:İntihar etmeye mi çalışıyorsun?

Sesin geldiği yere bakmadan konuşmaya başladım.

Sasuke:Hayır.

Sakura:Ee o zaman bunlar ne Sasuke. Böyle yaparak kendini öldürüyorsun!

Sasuke:Ben zaten ölüyüm.

Sakura:Sasuke! Yeter artık seni böyle görmek. Kardeşim olarak gördüğüm, değer verdiğim kişiyi böyle görmek beni üzüyor ve sinirlendiriyor.

Sasuke:O zaman aşağı in. Beni böyle görmemiş olursun.

Sakura:Yakında intihar etmeyede çalışırsın sen.

Sasuke:Belki denerim.

Diyip ona döndüğüm an yüzüme bir tokat yemiştin.

Sakura:Artık saçmalamaya başladın! Ne yani sırf seni sevmiyor diye kendini mi öldüreceksin!? Haa söyle! Kendini öldürünce eline ne geçicek!!

Sasuke:Kurtulmuş olucam.

Sakura:Neyden kurtulmuş olucaksın!!? Hiçbir şeyden.

Sasuke:Sakura anlamıyorsun beni.

Sakura:Evet anlamıyorum. İkimizde aynı durumdayız sevdiğimiz kişiler birbirleriyle çıkıyor ve biz burada hiçbir şey yapmıyoruz. İkimizde ne kadar üzülsekte ben asla senin gibi intihar etmeyi düşünmedim! En azından içimde hala bir umut var ayrılırda benimle sevgili olur diye ama sen o umudu çoktan öldürmüşsün!! Hatta ölümü bir kurtuluş olarak görüyorsun! Ama yanılıyorsun, hemde çok!!

Sasuke:Tamam.

Sakura'nın yanından geçmeden önce onun gözlerine baktım. Dolmuştu... Hatta ağlıyordu ama üzüntüden değil sinirden ağlıyordu. Daha fazla ona bakmadan yanından geçerek odama gitmeye başladım.

...

Shisui:Sasuke.

Yatağımda yatarken odamın kapısını çalmadan direk giren Shisui abisinin sesini duyunca kapının oraya baktım.

Sasuke:Efendim.

Shisuş:Yemek hazır. Hadi gel birlikte yemek yiyelim.

Sasuke:Ben aç değilim. Siz yiyin.

Shisui:Sasuke lütfen... Çok az yemek yiyorsun bu senin sağlığın için iyi değil.

Sasuke:Aç değilim Shisui abi.

Shisui:Sasuke lütfen..

Sasuke:Tamam, geliyorum.

Yattığım yerden kalktım ve kapının önünde duran Shisui abinin yanına gittim.

Shisui:Hadi gel.

Shisui abi elini omzuma koymuş ve beni mutfağa doğru heyecanlı bir şekilde götürmeye başladı. Heyecanlı olması normaldi çünkü neredeyse hiçbir şey yemiyordum.

Neden? -Sasunaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin