-20-

625 33 16
                                    

.....Sakura.....

Sasuke'nin ameliyatı başlıyalı 5 saat olmuştu ama ne bir doktor ne de bir hemşire çıkmıştı. Kimse bize bir bilgi vermediği için herkes endişeleniyordu.

Sakura:Shisui abi gerçekten gidicek misiniz?

Shisui:Malesef Sakuracığım. Sasuke uzun bir süre boyunca buradan uzak bir yerlere gitmek istiyor.

Sakura:Hayır Sasuke de gitmek için bula bula benim ona ihtiyacım olduğu zamanı seçti.

Shisui:Sasuke ile ne işin var ki?

Sakura:Biliyorsun bu aralar Hinata ve Naruto'nun arası iyi değil bende fırsattan istifade Hinata'ya açılmayı denicektim. Beni reddetse bile.

Shisui:Bu yüzden Sasuke'den yardım istiyorsun.

Sakura:Evet.

Shisui:Ee telefonda konuşarak da yapabilirsiniz.

Sakura:Aynısı olmuyor. Reddederse ağliyacağım bir kardeş omzuna ihtiyacım olucak benim.

Shisui:Ee Naruto var.

Sakura:Shisui abi Naruto'nun sevgilisine çıkma teklifi edicem diyorum.

Shisui:Ayy doğru. Unuttum biran.

Sakura:Ayh neyse artık bu işleri uzaktan halledicez.

Shisui:Bir şey olursa bize haber ver haa.

Sakura:Ne olabilir ki?

Shisui:Ne bilim her şey olabilir.

Sakura:Tamam merak etme haber veririm.

Shisui abi ile olan konuşmamız bitince gözlerimi ondan çekip Naruto'ya çevirdim. Cidden şu sıralar Sasuke ile fazla ilgileniyor ama bu ona yaşattığı şeyleri örtmüyor. Yani en azından Sasuke ile ilgileniyor ona bakılırsa hastaneye kaldırıldığı ilk seferde yanına bile gelmemişti.

Sakura:Naruto.

Oturduğum yerden kalktın ve Naruto'nun yanına gittim. Yanına gittiğimde Naruto bana kızarmış gözleri ile bakmaya başladı.

Naruto:Efendim Sakura.

Sakura:İyi misin?

Naruto:Evet neden soruyorsun ki?

Sakura:Yani göz altındaki morlukları ve kızarmış gözlerini görmüyorsun sanırım.

Naruto:Hiç sadece şu sıralar biraz fazla kabus görüyorum.

Sakura:Nasıl şeyler görüyorsun?

Naruto:Kaza anı ile ilgili....

Sakura:Tamam yani kendini fazla yıpratma tamam mı?

Naruto:Nasıl yıpratmayayım. Gözümün önünde oldu. Bana attığı o çaresiz bakış. Sonra o şerefsizin acımadan ona çarptığı an. Gitmiyor aklımdan.

Sakura:Yani evet o anı unutman zor ama lütfen yapma. Bak kardeşlerimden biri içeride ölüm kalım savaşı veriyor öbürüde gözlerimin önünde eriyor. Lütfen kendini düşünmüyorsan aileni, bizi, özelliklede Sasuke'yi de mi düşünmüyorsun?

Naruto:Tamam denicem!

Sakura:Aferi işte benim tanıdığım Naruto budur!

Neden? -Sasunaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin