En sonunda hastaneden taburcu olmuştum. O korkunç yerde 4 gün durmuştum ve bu 4 gün içinde Naruto sadece 2 defa geldi onlarda ise yarım saat durup "Hinata beni çağırıyor. " diyip kalkmıştı. Hayır beni sevmiyorsun biliyorum ama arkadaşında mı değilim ben? Sevgilini hastanede yatan arkadaşına tercih ettin. Bumu senin küçüklüğünden beri beni bırakmak istemediğin halin. Ne kadar güzelmiş yaa. Hiç ayrılmadın yanımdan. Kushina teyze ve Minato amca ondan bana daha çok baktılar. Abimler işe gittiği zaman yanımdan hiç ayrılmadılar.
İtachi:Sasuke orada mısın?
Sasuke:Ne oldu abi?
İtachi:Yaa biz Shisui ile konuştuk ve karalarştıdık ama yinede sanada soruyorum. Kafanı dağıtmak için yurtdışına mı gitsek?
Aslında mantıklıydı onları görmessem üzülmemde ama ben olmadığımda onlar daha fazla yakinlaşabilirdi.
Sasuke:Hayır, istemiyorum. Ama isterdeniz siz gidebilirsiniz.
İtachi:O günden sonra seni asla yanlız bırakmam.
Sasuke:Kendin bilirsin.
Abim arabayı durdurduğunda kendi evimizde değildik. Burası Kushina teyzelerin eviydi. Abim arabadan inince bende indim ve eve doğru yürümeye başladık.
İtachi:Hadi gel mükemmel kayınvalideni görelim.
Sasuke:Abartma abi. Onun asla olamiyacağını sende biliyorsun.
İtachi:Nereden biliyorsun belki olucak.
Sasuke:Hn.
Kapıyı çaldığımızda içeriden "Geliyoruummm." sesi gelmişti. 1-2 dakika sonra kapı açılınca önümüzde mutfak önlüğü ile duran Kushina teyze vardı.
Kushina:Hoşgeldiniz gençler. Girin içeri.
İtachi:Hoşbulduk Kushina teyze.
Abim ile içeri girdiğimizde gözümüze tekli koltukta oturmuş gazete okuyan Minato amca takılmıştı. Bir süre sonra kafasını gazeteden kaldırınca bizi gördü ve sıcak bir şekilde gülümseyip konuşmaya başladı.
Minato:Hoşgeldiniz çocuklar.
Sasuke:Hoşgeldik Minato amca.
Kushina:Çocuklar ayakta kaldınız geçin oturun.
Kushina teyze hafifçe bizi omuzlarımızdan salona doğru itti ve koltuğa oturmamızı sağladı.
Kushina:Bir şey içer misiniz?
İtachi:Yok ben içmicem. Sen içicek misin Sasuke?
Sasuke:Su alabilirim.
Kushina:Emin misin? Kahve yapabilirim istersen.
Sasuke:Midem yıkandığından beri su dışında pek bir şey içemiyorum.
Kushina:Hmm anladım.
Kushina teyze mutfağa tekrar gittiğinde Minato amca elindeki gazeteyi bıraktı ve bize döndü.
Minato:Çocuklar sizi çağırmamızın bir sebebi var. Normalde Sasuke dinlene bilsin diye çağırmicaktım.
İtachi:Ne isticeksin Minato amca?
Minato:Biz Kushina ile evlilik yıl dönümümüzü kutlamak için bir yere gidicez ve Naruto şu son zamanlar hasta gibi bayağı halsiz bu yüzden evde yanlız kalmasını istemiyoruz ve ne kadar onun bir sevgilisi bile olsa size ondan daha çok güveniyoruz.
Haahhh çatla Hinata sevgilinin babası senden daha çok bana güveniyor. Ağlahhh.
Sasuke:Siz gittiğinizde ben bakabilirim. Okul tatil olduğu için bir sıkıntı olmaz.
Minato:Çok teşekkürler Sasuke. Tam bir kurtarıcısın. Umarım Naruto yakında yaptığı hatayı fark eder ve doğruyu seçer.
Sasuke:Umarım.
Evet Kushina teyze ve Minato amca benim Naruto'ya aşık olduğumu biliyordu hatta bizi sevgili yapmak için uğraşmışlardı ama Naruto Hinata ile sevgili olunca pek bir şey yapamıyorlardı.
Sasuke:Ne zaman gidiceksiniz?
Minato:Yarın gidicez.
Sasuke:Tamam o zaman çıkmadan önce bana haber verirsiniz.
Minato:Tamam.
Bölüm Sonu
Evet biliyorum kısa oldu amaa bugün yoğundum ve şuan çok yorgunum cumartesi daha uzun bölüm atarımmmmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden? -Sasunaru-
FanfictionSasuke kötü olaylar yaşadığı zaman sadece küçük bir çocuktu. Seme:Sasuke Uke:Naruto