Sasuke annemlere geldiği zaman annem beni unutmuş ve damadı ile konuşmaya başlamıştı. "Çok teşekkür ederim annecim damadını görüp beni unuttuğun için hıhh. Hayır yani bir insan oğlu varken neden damadı ile ilgilenir. Tamam damadı yakışıklı, zeki, mükemmel biri ama oğluda öyle."
Sarada:Babaaaaaa!
Sarada hızlıca Sasuke'nin kucağına atladığı zaman ona hepimiz ona bakmaya başlamıştık.
Sasuke:Efendim bir tanem.
Diyip Sarada'nın yanağından öptü. "Neden tek onu öpüyor." Valla yalan söylemicem kocamı kendi kızımdan kısmandım ama ben ne yapayım sizinde Sasuke gibi bir kocanız olsa sizde kıskanırdınız. "Haksız mıyım?"
Sarada:Oyun oynayalım mı?
Sasuke:Benim bir tanem oyun oynamak isterde ben hayır der miyim.
Diyip Sarada'yı kucağından indirmeden ayağa kalktı ve oyuncakların olduğu köşeye gitti.
...
Naruto:Sasuke ve Sarada yeter artık!
Dediğimde ikiside beni dinlememiş ve evi dağıtıp eğlenmeye devam ettiler.
Kushina:Naruto bırak eğlensinler aaaa.
Naruto:Anne eğlensinler ben eğlenmesinler demiyorum ki. Sadece evi dağıtmasınlar. Yani farkındaysan evin içine ettiler.
Kushina:Ya sanki sen toplicaksın. Bırak dağıtsınlar babana toplattırırım ben.
Naruto:Babama yazık ama.
Kushina:Ayh zaten kırk yılın başı bir iş yapıyo.
Dediğinde başımı Sarada ile oyun oynayan Sasuke'ye çevirdim. Yani yalan yok bu halleri çok tatlı ama evi dağıtmasalardı hayat daha iyi olucaktı.
Naruto:Neyse anne biz artık eve gidelim.
Kushina:Biraz daha oturun.
Naruto:Yarın Sarada okula gidicek bu yüzden erken kalması gerek. Başka zaman daha uzun süre otururuz tamam mı?
Kushina:Öyle diyorsan öyle olsun.
Naruto:Sasuke ve Sarada oyun oynamayı bırakın ve hazırlanmaya başlayın.
Dediğimde ikiside bir süre yüzüme baktı sonra ise ayağa kalkıp hazırlanmaya başladılar. Bende oturduğum yerden kalktım ve anneme sarılıp dış kapıya doğru gitmeye başladım.
.....
Sabah yüzüme vuran güneş ışığı ile uyandım. Elimle yatağın diğer tarafını yokladım fakat orada kimse yoktu . Gözlerimi açıp sol tarafıma baktığımda Sasuke'nin çoktan kalktığını gördüm. İstemeye istemeye yataktan kalktığım zaman komodinin üstünse bir not olduğunu gördüm.
-Unuttuysan diye hatırlatıyorum abimin iş yerine gittim ve malesef geç gelicem. Sarada'yıda okuluna götürdüm merak etme-
-Yakışıklı kocan-
Notu okuduktan yüzümde küçük bir tebessüm oluştu ama çok kısa bir süreliğinde. Elimdeki notu aldığım yere geri koydum ve banyoya gittim.
"Harika bugün yanlızım. "
Suya açıp hızlıca elimi ve yüzümü yıkadım. Havlu ile yüzümü kurularken bir anda aklıma dün annem ile olan konuşmamız geldi.
"Evde yanlızken şu işi bitreyim bari. Umarım tahmin ettiğimiz şey değildir. "
Banyodan çıkıp odama gittim ve hızlıca üstümü değiştirdim. Eğer aklımdaki soruların cevaplarına ulaşmak istiyorsam hızlı olmalıydım. Telefonumu alıp odadan çıktım ve merdivenlerden aşağı indimki inmez olaydım. Çünkü Sarada'nın lego parçalarından birine basmıştım. Acıdan dolayı kıvranırken telefonum çalmaya başladı. Kimin aradığına baktığım zaman aramayı hızlıca cevaplım.
Naruto:Alo. Efendim Sakura.
Sakura:Naruto müsait misin?
Naruto:Evet neden soruyorsun ki?
Sakura:Hinata ile yanına gelmeyi planlıyoruzda ondan bir sorim dedim.
Naruto:Haa anladım ve müsaitim gelin. Hem sizinle konuşmak istediğim şeyler var.
Sakura:Tamam o zaman kapatıyorum ben şimdi.
Naruto:Tamam gö- bir dakika kapatmadan önce Sakura sizden bir şey istiyebilir miyim?
Sakura:Tabiki ne isticeksin?
Naruto:Gelirken şey alır mısınız?
Sakura:Ney alır mıyız?
Naruto:....
Sakura:Naruto? Orada mısın?
Naruto:Şey....
Sakura:Ney?
Naruto:Gelirken hamilelik testi alır mısınız?
Bölüm Sonu
Umarım güzel olmuştur. Çünkü benim içime pek sinmedi ama daha fazla zorlamicam çünkü nasıl becerdim bilmiyorum ama cümle kurmayı unuttum. Neyse umarım beğenmişsinizdir. Herkese iyi günler/iyi geceler. (*´˘'*)♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden? -Sasunaru-
FanfictionSasuke kötü olaylar yaşadığı zaman sadece küçük bir çocuktu. Seme:Sasuke Uke:Naruto