İtachi:Sasuke üzülme artık.
Sasuke:Ya abi nasıl üzülmiyeyim yaa ben bu çocuğa 13 yıldır deli gibi aşığım ama o gelmiş sırf sevgilisi ile yanlız kalmak için beni kovuyo. Biliyor musun beni kovmadan önce ona uzun süredir istediği bilekliği almıştım. Hemde param olmasına rağmen gittim yarı zamanlı bir işte çalıştım kendi paramı biriktirdim ve o pahalı bilekliği aldım ama o ne yaptı sırf sevgilisi ile yanlız kalmak için kovdu beni.
Shisui:Sasuke biliyorum zor ama böyle yaparak kendini yıpratıyorsun.
Sasuke:Ya Shisui abi tek istediğim azıcıkta olsa beni sevmesi. Çok zor bir şey mi istiyorum. Aczık bile minnacık bile olsa beni sevse ne olur?
İtachi:Sasuke bak zor ama üzülme lütfen. Sen üzülünce bizim canımız acıyo.
Sasuke:Acı mı? Sizin acınız kağıt kesiği peki benim acım ne? Heh söylesene!? Kalbim acıyo. Sevdiği kişi tarafından karşılık bulamadığı için acıyo bu kalbim. Bunun bir çözümü var mı!? Bu acının bir değeri var mı!? Söylesene!!
Shisui:Sa-
Sasuke:Yok. Bu acı bizim bilmediğimiz sayılardan bile fazla. Bu acının değerini kimse yaşamadan bilemez! Bu yüzden yanlız bırakın beni!
En sonunda abim ve Shisui abi odamdan çıkınca yanlız kalmıştım. 1 ay geçmişti onlar sevgili olalı ve ben bu 1 ay nasıl dayandığımı bilmiyorum. Ne kadar ayrılsınlar diye dua etsem de ayrılmak yerine daha da yakınlaştılar. Gözlerimden yaşlar gelmeye başladığı sırada kapı çalmıştı.
Sasuke:Abi yanlız kalmak istiyorum dedim!
Dediğimde kapı yavaş yavaş açılınca burnuma azda olsa kadın parfümü gelmişti.
Sakura:Aaaa beni de mi istemiyorsun?
Sasuke:Aa Sakura sen miydin.
Sakura:Evet. Belki bugün neden okuldan kaçtığını anlatırsın diye gelmiştim ama görüyorum ki pek iyi durumda değilsin.
Sakura yatağıma doğru yürümeye başladığında bende yatakta biraz kenara çekildim ve ona oturacak yer açtım.
Sasuke:Gel otur.
Sakura yanıma oturduğunda elini omzuma koydu ve ne olduğunu sordu.
Sasuke:Bu sabah Naruto'nun yanına gitmiştim.
......
Sasuke:Naruto ne yapıyorsun?
Naruto:Hinata'yı bekliyorum. Sen?
Sasuke:Hiç duruyorum bende. Ya şey ben sana bir şey vericektim.
Naruto:Ne vericeksin?
Sasuke:Şu-
Elimdeki hediye kutusunu uzatıcakken Hinata geldi ve Naruto'nun sırtına atladı.
Naruto:Aa canım seni mi geldin?
Hinata:Evet!!! Ben geldim!!
Hinata Naruto'nun sırtından inerken bende elindeki hediye kutusunu saklıyordum. Hinata Naruto'nun sırtından indiği zaman beni fark etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden? -Sasunaru-
FanficSasuke kötü olaylar yaşadığı zaman sadece küçük bir çocuktu. Seme:Sasuke Uke:Naruto