Sabah gözlerime gelen güneş ışığı yüzünden uyanmaya çalışırken koluma sarılan iki kişi hissettim. Gözlerimi azıcık da olsa açıp sağ tarafıma baktım. Sağ tarafımda gördüğüm şey Sarada'nın siyah saçlarıydı. Bir süre Sarada'ya baktıktan sonra sol tarafıma döndüm. Bu sefer ise bana bakan mükemmel sevgilimin siyah gözlerini gördüm.
Naruto:Günaydın canım.
Diyip Sasuke'nin burnuna küçük bir öpücük bırakıp yüzüme tatlı bir gülümseme kondurdum. Sasuke bu hareketime hafif bir şekilde gülümserken konuşmaya başlamıştı.
Sasuke:Günaydın bir tanem. Hadi gel Sarada uyanmadan kahvaltıyı hazırlayalım.
Sasuke'yi başım ile onaylayıp Sarada'yı uyandırmamaya çalışarak yatakta oturur pozisyona geldim. Sasuke yataktan inerken bende Sarada'nın saçlarının arasına onu uyandırmicak bir öpücük bıraktım ve yavaşça yataktan kalktım. Arkamı döndüğümde yatarken üstünü açmış olan Sarada'nın üstünü örtüp odadan çıktım. İlk önce banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Banyoda işim bittiğinde hızlıca aşağı inip Sasuke ile kahvaltı hazırlamaya başladım.
Sasuke:Naruto nikah tarihini ne zaman alıcaz?
Sasuke'nin bana yönelttiği soru ile bir kaç dakika duraksadım. Sasuke bu sessizlikten hoşlanmamış olucaktı ki homurdanmaya başlamıştı. Onun homurdanmaya başlaması üzerine bende onu cevaplamaya başladım.
Naruto:Bugün alalım bence. Hatta çok yakın bir tarih olsun. Nasıl fikir?
Sasuke benden bu cevabı beklemiyomuş gibi yüzünde şaşırmış bir ifade vardı. Bir kaç saniye daha öyle kaldığımız sıra onun o mükemmel yüzünü izlemeye başlamıştım. Cidden harika ve pürüssüz bir yüzü vardı. Nasıl beceriyordu her zaman bu kadar yakışıklı olmayı. Ben Sasuke'nin yüzünü izlerken o bir anda bana sarıldı ve konuşmaya başladı.
Sasuke:Harika bir fikir!
Onun bu haline gülerken bu seferde o beni izliyordu. Ben gülmeye devam ederken gülmemi kesen şey ise dudaklarıma değen Sasuke'nin dudaklarıydı. Hiç beklemediğim bir anda beni öptüğü için bir kaç saniyeliğine ne yapıcağımı şaşırmıştım. Kendime geldiğim an hızlıca Sasuke'ye karşılık verdim. Onun elleri belime doğru giderken benim ellerim onun boynuna doğru ilerliyordu.
Beni tezgaha yasladığı sıra belimdeki elleri bacaklarıma gitmişti bu sefer. Hızlıca beni kaldırıp tezgaha oturttuğu sıra elleri tekrardan belime gelmiş ve beni kendine doğru çekmişti. Bu ani hareketi yüzünden ağzımdan küçük bir inilti çıkmıştı. Bir süre sonra nefessiz kaldığım için hiç istemesem bile dudaklarımızı ayırmıştım.
(Bunun devamında smut bekliyordunuz dimi hadi itiraf edinn ( ͡° ͜ʖ ͡°) evlenmeden olmaz ayıp ayıp.)
Naruto:Daha fazlasına evlenmeden izin vermem bu yüzden naş naş kahvaltı hazırlicaz.
Sasuke:Tüh çok güzel inlemiştin oysaki.
Sasuke'nin kurduğu cümle ile deli gibi kızardığım sıra ayağım ile onun o organına vurmuştum. Acı ile hızlıca yere çöktüğü sıra konuşmaya başlamıştı.
Sasuke:Çocuğumuz olmicak artık.
Naruto:Sasuke ben erkeğim istesek bile biyolojik çocuğumuz olamaz. (Nerden biliyonnn.(눈‸눈))
Sasuke:Biliyorum ama yinede olmicak.
Naruto:Ah ah ne yapıcam ben seninle.
Oturduğum tezgahtan inip Sasuke'yi yerden kaldırdım ve sandalyeye oturttum. Ben tekrardan kahvaltıyı hazırlamaya başladığım sıra Sasuke'de beni izliyordu. Yani masun masum baksa eyvallah ama her an üstüme atlicakmış gibi bakıyordu.
.....
Sarada:Anne şimdi biz bugün sizin düğün tarihinizi mi alıcaz.
Naruto:Evet annecim.
Sarada:Yaşasın!
Sarada oturduğu yerden kalkıp heyecanla koşuşturmaya başlamıştı. Onun bu haline gülerken içeri Sasuke girmişti.
Sasuke:Ee gitmiyor muyuz düğün tarihimizi almaya?
Naruto:Şimdi mi gidicez?
Sasuke:İstersen evet.
Naruto:O zaman şimdi gidelim.
Sarada etrafta koşmayı bırakıp hızlıca dış kapıya doğru gitmeye başladı.
Naruto:Sarada yavaş ol düşüceksin!
Sasuke ile Sarada'nın arkasından gittiğimizde kapıda hazırlanmış bizim gelmemizi bekleyen küçük kızıma baktım. Cidden çok tatlı ve güzel bir kızdı. Hissediyorum gelecekte çok fazla erkeğin canını acıtıcak. Eh yanına benim gibi mükemmel annesi, tüm kızlardan gelen aşk mektuplarını okumadan çöpe atan babası ve çoğu erkeğin aşık olduğu canım kankalarım yani teyzeleri Sakura ve Hinata vardı.
Sasuke:Naruto hadi gidelim.
Naruto:Tamam geliyorum.
Hızlıca kendime gelip ne zaman arabanın yanına gittiklerini bilmediğim Sarada ve Sasuke'nin yanına gittim. Sasuke sürücü koltuğuna binerken ben Sarada'yı arka koltuğa oturttum ve emniyet kemerini taktım ardından kendime ön koltuğa binip Sarada'ya yaptığım gibi emniyet kemerimi taktım.
.....
Düğün tarihimizi almıştık ve en güzel şey ise düğünümüz 1 hafta sonra olucaktı. Zaten aile içinde küçük bir düğün yapıcağımız için yakın bir tarihe almıştık yani kesinlikle Sasuke ile hemen evlenmek istediğim için değil. Normalde şuan eve gidip temizlik yapmam gerekiyordu ama bunun için çok yorgundum.
Naruto:Sasuke bir yerlere gidelim mi?
Sasuke:Bilmem gideceğimiz yere bağlı.
Naruto:Sakura'lar ile buluşup sinemaya gidelim.
Sasuke:Sarada'ya uyarsa neden olmasın?
Diyip ikimizde Sarada'ya döndük. Onunda bize baktığını gördüğümüzde ikimizde hafif bir şekilde gülümsemiştik.
Naruto:Ee Sarada cevabın ne? Sakura teyzeler ile sinemaya gidelim mi?
Sarada:Olur!!
Sarada'nın sevinç ve heyecanla çıkan sesi bana enerji verirken cebimdeki telefonumu çıkardım. Telefonumda Sakura'nin numarasını bulup üstüne tıkladım. Telefonum çalmaya başladığı zaman sadece 1 defa çalmıştı ardından ise telefon açılmıştı.
Bölüm Sonu
Yazım hatalarım varsa üzgünümmm ಥ_ಥ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden? -Sasunaru-
FanfictionSasuke kötü olaylar yaşadığı zaman sadece küçük bir çocuktu. Seme:Sasuke Uke:Naruto