Naruto:Yemek yemeyi ve dinlenmeyi unutma bak yoksa düşüp bayılırsın.
Derken Sasuke'nin takmayı beceremediği gravatı bağlıyordum. Yani sen gel o kadar iş becer. Harika yemekler yapıp hasta bak ama bir gravat bağlamayı becereme. Cidden bu çocuk garip diyom inanmıyonuz.
Sasuke:Naruto, bir tanem ben sınavlara çalıştığım zaman hem uyumuyordum hemde yemek yemiyordum hatırla bu yüzden bünyem alışkın merak etme. O zaman bayılmadıysam şimdide bayılmam.
Naruto:O zamanla şimdi aynımı salak. Dersten düşük alsan bir şey olmaz ama hastaya bakarken hıqıq diye bayılırsan ve hasta ölürse napıcan.
Diyip gravatı sıkıca boğazına kadar ittirdim. Sanırım fazla sıkmıştım çünkü yazık garibim zor nefes alıyordu. Accık acıdığım için yavaşça gravatı gevşettim ve yatağa oturdum.
Sasuke:Bence ben orada bayılmicam sen beni burda öldürücen onun yerine.
Naruto:Altı üstü gravatı fazla sıktım abartma sende haaa.
Verdiğim cevap pek benlik olmadığı için Sasuke bana bakmaya başlamıştı. Bir şey mi oldu diye.
Sasuke:Naruto canım ne oldu sana sen bi garip davranmaya başladın. Daha eve geldiğim zaman mutluydun, ne olduda bir anda değiştin?
Naruto:Modumun değişmesi için bir şey mi olması gerekiyor.
Sasuke:Evet çünkü senin modun öyle kolay kolay değişmez söyle ne oldu benim minik sarışınıma.
Diyip yavaşça önümde diz çöktü. Önce yüzüme baktı ve bir süre yüzümü inceledikten sonra ellerimi avuçlarının arasına aldı.
Naruto:Hiçbir şey olmadı.
Sasuke:Na- haa ben anladım senin derdini. Sen ben gidiyorum diye böylesin.
Naruto:*🍅*N-ne alakası var be!
Yüzümü hızlıca başka tarafa çevirirken onun bana o her zamanki gıcık gülümsemesi ile baktığına emindim. Bir süre daha bana baktıktan sonra ellerimi bıraktı ve ayağa kalktı. Ben ne yağıcağını anlamazken yavaşça omuzlarımdan itip yatağa yatırmıştı beni. Bu hareketinden dolayı kafamı ona doğru çevirdim ve konuşmaya başladım. Kesinlikle başka şeyler anlamadım lütfen.
Naruto:*🍅*N-ne yapıyorsun!?
Bana cevap vermeden üstüme eğildi ve yüzüme bakmaya başladı ben ne yapıcak diye merak ederken dudağımda hissettiğim baskı beni kendime getirmişti. Tam karşılık vericeğim sıra benden ayrıldı ve yüzüme bakıp gülümsemeye başladı.
Sasuke:Merak etme bugün son bundan sonra hergün yanında olucam.
Bir kere daha öpüp üstümden kalktı ve alması gereken eşyaları aldığı gibi odadan çıktı.
"-Ne oldu lan daha yeni? Ne yaşadım ben? "
Diye füşünüp daha yeni ne yaşafığımı idrak etmeye çalışırken elim istemsizce dudaklarıma gitmeye başladı. Dudaklarıma dokunduğum sıra sanki ilk defa beni öpmüş gibi yüzümde salak bir gülümseme oluştu. Bu salak sırıtışın verdiği etkiyle heyecanlı bir şekilde bir sağa bir sola dönmeye başladım.
"-Pislik ama seviyom ben yaaa. "
Yatakta yuvarlanmaya devam ederken odanın kapısı çalmıştı. Hızlıca kendime geldim ve yatakta oturur pozisyona geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden? -Sasunaru-
FanfictionSasuke kötü olaylar yaşadığı zaman sadece küçük bir çocuktu. Seme:Sasuke Uke:Naruto