-4-

856 47 97
                                    

Naruto:Ama anneeeee ben Sasuke ile oyun oynamak istiyorum.

Kushina:Yarın oynarsın şimdi eve gidip yemek yemen gerek.

Naruto:Sasuke de bizimle gelsin.

Kushina:Ama onun eve gitmesi gerek ailesi ile vakit geçirmesi gerek.

Naruto:Off tamam.

Naruto üzgün suratını annesinden çekip Sasuke'ye çevirdi.

Naruto:Yarın tüm gün birlikte oyun oynicaz, tamam mı?

Sasuke:Tamam.

Naruto:Söz ver. ' diyip serçe parmağını uzatmıştı.

Sasuke:Söz. ' diyip Sasuke de serçe parmağı ile Naruto'nun serçe parmağını tuttu.

Naruto:Yarın görüşürüz!!!

Sasuke:Görüşürüz.

Naruto va annesi Sasuke'den uzaklaştıkları zaman Sasuke'nin yanına siyah saçlı ve kahverengi gözlü bir erkek geldi.

Adam:Sasuke.

Sasuke:Efendim abi?

Adam:Ben Shisui'nin arkadaşıyım onun işi varmış bu yüzden seni eve ben götürücem.

Sasuke:Ama ben seni tanımıyorum.

Adam:Beni tanımaman normal çünkü seni en son 1 yaşında görmüştüm. Hemde bende bir Uchiha'yım.

Sasuke:Gerçekten mi!?

Adam:Evet, hadi gel gidelim.

Sasuke:Tamam.

Adam elini Sasuke'ye uzattığında Sasuke de adamın elini tuttu.

...

Sasuke:Abi burası bizim evin yolu değil.

Adam:Kestirme yol burası. O yüzden bilmiyorsun.

Sasuke:Haaa tamam.

Adam ve Sasuke bir süre yürüdükten sonra bir tane tenha ve çıkmaz sokağa gelmişlerdi. Sasuke bu karanlık olan sokaktan çok korkuyordu.

Sasuke:Abi neredeyiz biz?

Adam:Senin cehennemindeyiz' diyip Sasuke'yi yere fırlattı ve onun üstüne doğru yürümeye başladı.

Sasuke:Y-yaklaşma bana.

Sasuke korkudan titrerken bir yandanda adamdan kaçmaya çalışıyordu. Ama en sonunda sırtı duvara çarpınca kaçıcak yeri kalmamıştı.

Adam:Nereye kaçıyorsun? Birlikte oyun oynicaz.

Adam pislik gibi sırıtırken Sasuke'nin üstüne çıkmıştı. Sasuke adamı ittirmeye çalışsa da adamdan hem yaş olarak hemde cüsse olarak çok küçüktü.

Sasuke:YARDIM EDİN!!!

Adam:Kapa o çeneni.

Adam o iğrenç eli ile Sasuke'nin ağzını kapatmıştı ses çıkarmasın diye.

...

Adam:Birilerine güvenmeden önce 2 kere düşün.

Demişti adam pantolonunun düğmesini kapatırken. Sasuke ise cansız, ölü ve bitkin bir şekilde karşısında ona iğrenç bir şekilde sırıtan adama bakıyordu.

Neden? -Sasunaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin