-6-

795 42 86
                                    

-Şimdiki zaman*Lise 3*-

Naruto:Saaaasuuuukeeeeee!!!

Naruto zıplaya zıplaya okul bahçesinde bankta oturmuş telefonu ile uğraşan arkadaşının yanına gitmişti

Sasuke:Ne var Naruto.

Naruto:Yaa insan düzgün cevap verir. Sen hemen sinirleniyorsun.

Sasuke:Ne istiyorsun söyle.

Naruto:Ya şey dicektim, anamlar bir akrabaya gidiceklermiş bu yüzden evde yanlız olucam.

Sasuke:Benden sana bebek bakıcılığı mı yapmamı istiyorsun?

Naruto:Hee çocuk bakıcılığı yapmanı istiyom. Allah'ım yaaa. Oyun oynarız dicektim. İstemiyom gelme.

Sasuke:Tamam gelirim.

Naruto:İstemiyorum gelme dedim.

Naruto kollarını birleştirip kafasını da başka tarafa çevirmişti. Bu onun dilinde "küstüm" demekti.

Sasuke:Ramen alırım.

Naruto hızlıca kollarını çözüp kafasını Sasuke'ye çevirmişti ve heyecanlı bir şekilde bakmaya başlamıştı.

Naruto:Gerçekten mii!?!?

Sasuke:Hayır.

Sasuke'nin verdiği cevaptan dolayı yüzü hemen düşmüştü.

Naruto:Ağğğğ

Sasuke:Tamam bakma o yavru köpek gözleriyle. Alırım eve gelirken.

Naruto:Yaşasınn!!!

Naruto sevinçten hızlıca Sasuke'ye sarılmıştı. Naruto Sasuke'ye sarıldığı zaman Sasuke'nin yanakları kızarmaya ve kalbi deli gibi hızlıca atmaya başlamıştı. Tabi Naruto'nun kızarmış yüzünü görmesini istemediği için yüzünü başka bir tarafa çevirmişti.

Sasuke:Tamam yeter bu kadar sarıldığın.

Naruto:Ayh tamam beğğ.

Naruto Sasuke'den ayrıldıktan sonra yanlarına Sakura ve Hinata gelmişti.

Sakura:Ne yapıyorsunuz beyler?

Naruto:Hiçbir şey. Eee neden gelmiştiniz.

Hinata:Sizi burada sarılırken gördük. Sonra ne olduğunu merak ettiğimiz için geldik.

Hinata konuşurken Naruto gözünü ondan alamamıştı ve yüzü kızarmaya başlamıştı.

Naruto:Sadece Sasuke bana ramen alıcak o yüzden.

Sakura:Klasik Naruto ve ramen aşkı.

Sasuke:Aynen. Ben evine geliyom yanlız kalmasın diye bu kadar sevinmedi.

Naruto:Yoğğ sevindim bir kere.

Sasuke:Ben niye fark etmedim.

Naruto:O senin so-

Naruto konuşurken zil çalmıştı.

Sasuke:Hadi gidelim.

Naruto:Konuşuyorduk ama.

Neden? -Sasunaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin