-4 Ay Sonra-
Sarada:Nasıl yani anne şimdi kardeşimin cinsiyetini öğrenmeye mi gidicez?!
Naruto:Evet canım benim.
Sarada:Yupppiiiii!
Sarada oturduğu koltuktan heyecanlı bir şekiklde kalkıp odada koşuşturmaya başladı. Sarada'nın bu tatlı haline gülmeye başladığım zaman içeri Sasuke girmişti.
Sasuke:Eee gitmiyor muyuz?
Naruto:Hazırlanman bittiyse gidelim.
Sarada:Hadi gidelimmm!!!!
Sasuke:Sakin ol Sarada.
Sarada:Olamam kardeşimin cinsiyetini merak ediyorum.
Sasuke ile birlikte Sarada'nın bu haline gülmeye başladığımız zaman Sarada bize sinirli bir şekilde bakmaya başlamıştı.
Naruto:Bence hemen gidelim yoksa Sarada bizi çıldırtıcak.
Oturduğum yerden yavaşça kalktığım zaman Sasuke yanıma gelip koluma girmişti. Tam bir panik yani tek başıma yürüsem bir şey olmayacak ama beyefendi beni dinlemiyor.
.....
Hastaneye geldiğimiz zaman Sasuke yine koluma girmişti. Ah ah bu çocuk cidden tam bir panik. İçeri girdiğimiz zaman doktorun odasına doğru gitmeye başladık.
Sarada hızlıca doktorun odasına giderken bizde arkasından yavaşça geliyorduk. Keşke şu çocuğun enerjisinin çeyreği bende olsa cidden bu nasıl bir enerji yaa.
Naruto:Sasuke.
Sasuke:Efendim hayatım.
Naruto:Sence çocuğumuzun cinsiyeti ne olacak?
Sasuke:Hiç farketmiyor biliyor musun. Yeterki sağlıklı bir şekilde doğsun.
Sasuke'nin bu cevabı yüzümde tatlı bir gülümseme oluşmasını sağlarken tekrardan konuşmaya başlamıştım.
Naruto:Sana bir şey diyim mi?
Sasuke:De bakalım.
Naruto:Bence Sarada'nın erkek kardeşi olucak.
Sasuke:Anne hisleri diyorsun.
Dediği gibi kısık sesle kıkırdamıştım.
Naruto:Evet anne hisleri...
Sarada:Anneeeee hadi yaaa birazzz hızlıı olunnnn!!!!
Naruto:Kızım burası bir hastane sakin ve sessiz ol biraz.
Dediğimde hemen eliyle ağzını kapatmış ve yavaş adımlarla yanımıza doğru gelmişti.
Sarada:Özür dilerim anne.
Naruto:Sorun değil bir tanem bir sonrakine daha dikkatli ol ama tamam mı?
Sarada:Tamam.
.....
Doktor:Evet Naruto bey kendinizi hazır hissediyorsanız sedyeye yatıp karnınızı açın lütfen.
Dediğinde oturduğum yerden kalktım ve sedyeye doğru gittim. Doktor ultrason cihazını sedyeye doğru yaklaştırırken bende yatmış ve karnımı açmıştın. Doktor yine o soğuk jeli karnıma sürüp cihazı hafif bastırarak yavaşça karnımda gezdirmeye başladı. Sasuke ise sol tarafıma gelip elimi tuttuğu gibi gözlerini ekrana dikmişti."Eeee tabi o anlıyo İtachi abi sağ olsun öğrendi bu tarz şeyleri ama ben öyle salak salak ekrana bakayım."
Doktor yavaş yavaş kaşlarını çatmaya başladığında yüzümü Sasuke'ye çevirdim o da sanki ne olduğunu anlamaya çalışıyormuş gibi duruyordu. Yüzümü bu seferde Sarada'ya çevirdim yazık o da benim gibi anlamamış bir şekilde ekrana bakıyor.
Naruto:Biriniz bir şey mi dese artık. Yani bu sessizlik pek iyi değil.
Dediğimde üçüde bana bakmaya başlamıştı. Bir süre bana baktıktan sonra yine yüzlerini ekrana çevirmişti. "Evlatlık çocuk muyum lan ben niye cevaplamıyonuz beni!? "
Kendi kendime mızmızlanırken doktor bir anda konuşmaya başlamıştı.
Doktor:Evet Naruto bey çocuğunuzun cinsiyetini öğrenmeye hazır mısınız?
Naruto:Evet.
Sasuke:Doktor bey bebeğin cinsiyetini ben söyleyebilir miyim?
Doktor:Anlıyor musunuz bu tarz şeyleri Sasuke bey?
Sasuke:Karşınızda doktor adayı var.
Doktor:Tamam o zaman siz söyliyin.
Sasuke derin bir nefes almış ve sol elimi iki avucunun arasına alarak konuşmaya başlamıştı.
Sasuke:Naruto hani demiştin ya "Ben Sarada'nın erkek kardeşi olacağını hissediyorum" diye.
Dediğinde kaşlarımı çatmıştım evet demiştim ama ne alaka- gözlerim yavaş yavaş sonuna kadar açılırken doktora bakmıştım Sasuke doğru mu söylüyor diye. Doktor kafasını evet anlamında yukarı aşağı salladığında gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.
Doktor:Üstüne çocuğunuz çok sağlıklı hiçbir sıkıntı yok. Ama yinede klasik bir kaç test yapalım.
Yattığım yerden kaltığım gibi doktorun uzattığı bezi aldım ve karnımı temizleyip kazağımı geri indirdim. Oturduğum yerden kalktım ve vakit kaybetmeden her zaman testlerimin yapıldığı odaya gittim. Evet yanlız gittim çünkü buraya Sasuke ve Sarada'yı almıyorlar.
.....
Naruto:Ayhh insanın kendi evi gibi yok cidden.
Sakura:Naruto sadece 2 saattir hastanedeyiz.
Naruto:Olsun, evim evim güzel evimmm.
Sarada:Anne.
Dediğinde yüzümü Sarada'ya çevirmiştim.
Naruto:Efendim canım benim.
Sarada:Kardeşimin ismi ne olucak?
"Evet çok mantıklı bir soru. "
Yüzümü Sasuke'ye çevirdiğimde onunda bana baktığını gördüm. Bir süre öyle salak salak bakıştıktan sonra yüzümü tekrardan Sarada'ya çevirdim.
Naruto:Eeeee bilmem. Kardeşinin ismini sen koymak ister misin?
Dediğim gibi Sarada'nın gözleri parlamaya başlamıştı. "İyi en azından ne isim koyucam diye strese girmicem."
Sarada:O zaman anne kardeşimin adı Menma olsun mu!?
"Menma... Güzel isim aslında haaaa. "
Naruto:Tabi canım benim sen istersinde olmaz mı. Dimi babası?
Sasuke:Tabikide benim güzel kızım istiyor sonuçta.
Sasuke salondan çıkıp mutfağa yemek yapmaya giderken Sarada'da oyuncaklarını almak için odasına gitmişti.
"Yine yanlız kaldım ya cidden ben üvey evlat mıyım yaa anamda böyle. Niye yanlız bırakıyonuz kardeşim beni zaten duygusalım hormonlardan dolayı daha beter oluyom. Neyse en azından oğlum yanımda hıhh kalmadım size. "
Kendi kendime atarlandıktan sonra elimi karnıma koyup masaj yapmaya başladım.
Bölüm Sonu
BENNN DÖNDÜMM BEBEKKK. Ara bölüm yanş ona benzer bişi oldu buu yaaa. Abii cidden insanın kendi evi gibisi yokk o neysi yaa ben çocukla mı uğraştım yoksa başka bir şeyle mi anlamadım onlar ne biçim çocuktuu ciddenn. Aslınndaa bu bölüm dün gelicekti ama ne olduysa ben dün bu sıcakta hasta oldum yataktan kalkamicak şekilde ama şuan bayaa iyiyimm vee geri döndüm!!!Neysehh herkeseee iyii günlerrrr/İyii gecelerrr. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden? -Sasunaru-
FanfictionSasuke kötü olaylar yaşadığı zaman sadece küçük bir çocuktu. Seme:Sasuke Uke:Naruto