-16-

646 33 116
                                    

Kushina teyzeler 1 haftanın sonunda bugün geliyorlardı. Yani benim için iyi mi desem kötü mü desem bilemiyordum. Kötü olmasının nedeni ne güzel Naruto ile yanlızdım, iyi olmasının sebebi ise Naruto her zaman Hinata hakkında konuşuyor ve bundan kurtuluyor olmam.

Naruto:....o harika biri Sasuke.

Sasuke:H-heh evet. Neyse ben gidip yemek yapayım Kushina teyzeler aç gelir şimdi.

Naruto:Tamam. Kolay gelsin.

Sasuke:Sağol.

Olduğum yerden kalktığım gibi hızlıca kapıya yöneldim. Odadan çıktığımda kısa bir nefes verdim ve mutfağa gitmeye başladım. Mutfağa girdiğimde buzdolabını açtım ve ne yapabilirim diye bakmaya başladım. Bir süre daha buzdolabına baktığımda çorba, pilav falan yapmaya karar verdim. Buzdolabının kapağını kapattığım sonra telefonum çalmaya başlamıştı. Cebimde olan telefonu aldım ve ekrana baktım kim arıyor diye. Arayn kişi abimdi. Daha fazla vakit kaybetmeden telefonumu açtım.

-Sasuke-:Efendim abi.

-İtachi-:Sasuke biz oraya geliyoruz. Bir istediğin var mı diye sorucaktım.

-Sasuke-:Et ya da tavuk alırsa sevinirim.

-İtachi-:Oooo yemek mi yapıyon sen.

-Sasuke-:Evet. Neyse hadi hızlı olun.

-İtachi-:Tamam hadi kapat.

Telefonu kapattığım gibi masaya koydum ve kollarımı sıvayıp işe koyulmaya başladım.

...

Kushina:Yemekleri sen mi yaptın Sasuke?

Evet Kushina teyzeler geldi. Şimdi ise benim onca saat uğraltığım yemekleri yiyorduk.

Sasuke:Evet Kushina teyze.

Diyip Kushina teyzeye sıcak bir gülümseme sundum. Biliyorum gülümsemek benlik değil ama garip bir şekilde kendimi mutlu hissediyorum.

Naruto:Hinata gibi güzel yemek yapıyorsun.

Al bozmasan olmaz dimi. İki dakika mutlu oluyorum hemen bozuyon göt. Bari insan acır bir iki dakika mutlu olsun gariban der. Ama yok Naruto'ya göre ben asla mutlu olamam bence. Yüzümde olan gülümseme anında düşerken yemeğimi yemeye devam ettim. Ortamdaki garip havadan rahatsız olmuş olucaktı ki Minato amca konuşmaya başladı.

Minato:Ee Sasuke Naruto hastayken seni yordu mu?

Sasuke:Yani bir gün dışında hiç yormadı.

Minato:Neden bir gün?

Sasuke:Yani deli gibi ateşi çıktı ve düşürmek için çok uğraştım hatta uyumadım bile.

Kushina:Sasuke cidden çok teşekkür ederim sen olmasan ne yaparık biz.

Demiş ve içten bir şekilde gülümsemişti.

Sasuke:Teşekküre gerek yok Kushina teyze.

Diyip bende ona içten bir şekilde gülümsedim.

Naruto:Anne bir şey dicem Sasuke olmasa Hinata var hatırlatırım.

Ben bunu cidden döverim. Ya bi sal mutlu olayım göt. Hayır ya bende insanım benimde mutlu olmam gerek. Hayır Naruto senin benim mutlu olmam ile bir sıkıntın mı var. Söyle o zaman sen yokken mutlu olayım ben.

Neden? -Sasunaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin