-7-

754 34 75
                                    

Naruto'ya sorduğum sorunun üzerinden 5 dakika geçmişti ama hala ondan bir cevap alamamıştım.

Sasuke:Evet sorumu cevaplıyacak mısın?

Naruto:Evet....

Diyip yine sustu. Beynim onun bu sessizliğini evet olarak algılasada kalbim hayır olarak algılıyordu. Ne kadar beynimi dinlemek istesem de kalbimi de dinliyorum.

Naruto:Seviyorum.

Sasuke:Efendim.

Naruto:Seviyorum yani Hinata'ya aşığım.

Durmuştu. Her şey durmuştu saat durmuştu, beynim durmuştu ama en önemlisi kalbim durmuştu. Kalbimde güzel şeyler hissedemiyordum. Tek hissettiğim şey acıydı.

Naruto:Sasuke orda mısın?

Sasuke:H-ha n-ne?

Naruto:Daldın gittin diyorum.

Sasuke:H-ha fark etmemişim.

Naruto:Ee ne düşünüyorsun?

Sasuke:H-hiç s-sadece güzel bir çift olucağınızı. *ve benim acı çekiceğimi.*

Naruto:Cidden öyle mi düşünüyorsun!?

Sasuke:Evet.*Sen ve benden daha iyi bir çift olucaksınız. O olmadı en azından toplumun kabul edeceği bir çift kız-erkek ilişkisi.*

Naruto:Sakın Hinata'ya söyleme tamam mı?

Sasuke:Neden?

Naruto:Çünkü onun beni sevdiğinden emin değilim.

Sasuke:Merak etme söylemen.

Naruto:Teşekkür ederim ve biliyor musun Sasuke sen çok iyi bir arkadaşsın.

Sasuke:Sende çok iyi bir arkadaşsın. *arkadaş... *

Naruto:Neyse hadi gel yeter bu kadar konuştuğumuz. Biraz oyun oyniyalım.

Sasuke:Tamam.

Bitirdiğimiz ramenlerin kaplarını çöpe attık ve oturma odasına gittim, Naruto da odasından bilgisiyarını getirmeye gitmişti. Ben oturma odasında tekli koltuklardan birine oturuken Naruto da odasından aldığı diz üstü bilgisiyarını getirmiş ve ortadaki masaya koymuştu.

...

Naruto:Gitmek zorunda mısın?

Sasuke:Evet abim eve çağırıyor. Eğer eve gitmezsem 1 hafta boyunca okul dışında buluşamayız.

Naruto:Haksızlık bu.

Sasuke:Bir şey olmaz. Başka zaman buluşuruz.

Naruto:Tamam. Dikkatli git, eve gidince de mesaj at.

Sasuke:Tamam sende annenler gelene kadar yaramazlık yapma.

Naruto:Hey!!

Sasuke Naruto'nun tepkisine kıkırdayıp yavaş adımlarla kendi evine gitmeye başladı.

Evden biraz uzaklaşınca neredeyse 5 saattir tuttuğu göz yaşlarını azar azar da olsa bıraktı.

Neden? -Sasunaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin