-38-

335 25 5
                                    

Sasuke:Naruto seni bir yere götürebilir miyim?

Naruto:Ama yeni yıla girmemize az kaldı.

Sasuke:Ya hadi kırma beni. Hem senin çok seviceğin bir şey.

Naruto:Ama ben ylbaşına Sarada ile girmek istiyorum.

Sasuke:Naruto lütfen. Bak sonra pişman olacaksın.

Naruto:Tamam hadi gidelim.

Sasuke ile annemlere haber verip dışarı çıktık. Arabaya doğru ilerlerken aklıma bir soru soru takıldı. "Acaba Suigetsu ile konuştuğu şeyi mi yapacak yoksa başka bir şey mi? Umarım Suigetsu ile konuştuğu şeyi yapar. Eğer onu yaparsa Sasuke güzel bir hediye alacak benden. "

"Ayyyy çok heyecanlandım acaba ne yapacak Sasuke. "

Naruto:Hadi ama Sasuke nereye götürüyorsun beni?

Sasuke:Süpriz.

Naruto:Ama merak ediyorum!

Sasuke:Hiç zorlama Naruto söylemicem.

Naruto:Ayhh tamam beğğ.

Dedim ve Sasuke'nin benim için açtığı kapıdan arabaya bindim. Sasuke kapımı kapatınca arabanın etrafından dolandı ve sürücü koltuğuna oturdu.

Naruto:Hızlı sür bari arabayı merak ettim nereye götürüyorsun beni.

Sasuke:Sen iste yeterki sarışın.

Demiş ve arabayı çalıştırıp hızlı bir şekilde götüreceği yere doğru sürmeye başladı.

.....

Sonunda gelmiştik arabadan indiğim gibi Sasuke elimden tuttu ve beni ormanın içine doğru götürmeye başladı. Orman ne kadar korkunç gözükse de içeri taraflarından hafif sarı bir ışık geliyordu.

Naruto:Sasuke çok ciddiyim nereye götürüyorsun be-

Cümlemi tam tamamlicakken Sasuke'nin beni getirdiği yeri net bir şekilde görmüştüm.

Berrak bir göl ve gölün üstüne yansıyan bir ay, arkamızda orman ve yerler ise kar yağdığından dolayı bembeyazdı. Hava karanlık ve bulutsuz olduğu için yıldızlar çok güzel gözüküyordu.

"Çok güzel... "

Sasuke beni tekrardan bir yere doğru götürmeye başladığında başımı o tarafa çevirdim ve bu sefer daha güzel bir şey gördüm.

Bir masa üstünde mum ve yemekler vardı. Arkasında sarı balonlarla
"S❤N"  yazısı vardı. Yerler ise sarı led ışıkları ile süslenmişti. Hem burası hemde manzara çok güzeldi.

Naruto:Sasuke burası çok güzel.

Sasuke:Hadi gel.

Diyip sandalyeyi benim oturmam için çekti. Bende daha fazla vakit kaybetmeden sandalyeye oturdum. Ardından hızlıca o da karşımdaki sandalyeye oturdu.

Naruto:Hayırdır ne oldu da biranda beni buraya getirme isteği doğdu içine.

Sasuke:Hiç sadece bugün yani bizim için önemli bir gün olacak.

Naruto:Diyorsun.

Sasuke:Hn.

.....

Naruto:Hahaha sen ciddi misin Sasuke!?

Sasuke:Tabikide.

Naruto:Ayh tamam karnım ağırdı. Daha fazla gülersem karın ağrısından duramicam.

Sasuke:Neyse Naruto ben seni buraya başka bir şey için getirdim.

Dediğinde sustum ve Sasuke'ye bakmaya başladım.

Naruto:Evet ne için getirdin beni buraya.

Dediğim sıra Sasuke oturduğu yerden kalktı ve yanıma gelip beni oturduğum yerden kaldırdı.

Naruto:Sasuke ne-

Diyeceğim sıra önümde diz çöktü ve cebinden kırmızı bir kutu çıkardı. Gözlerim şaşkınlıkla açılırken kalbim heyecandan hızlı hızlı atmaya başlamıştı.

Sasuke:Naruto geçmişte kötü şeyler yaşamış olabiliriz ama ben o günleri geride bırakıp sen ve Sarada ile birlikte bir aile oluşturmak istiyorum.

Derken kırmızı kutuyu açtı ve tekrardan konuşmaya başladı.

Sasuke:Naruto benimle evlenir misin?

Naruto:S-Sasuke...

Kalbim çok hızlı atıyordu. O kadar hızlı atıyordu ki kalbim neredeyse ağzımdan çıkıcaktı.

Sasuke:Ee Naruto cevabın ne?

Naruto:Sonsuza dek evet evet EVET!

Dediğimde Sasuke yüzüğü parmağıma taktı ve ellerini belime sarıp beni kaldırdı ve etrafında döndürmeye başladı.

Naruto:Sasuke sakin ol!

Sasuke:Olamam.

Diyip birkaç tur daha döndürdükten sonra durdu ve beni yere indirdi.

Sasuke:Naruto beni sevdiğin için teşekkür ederim.

Naruto:Hayır Sasuke asıl ben teşekkür ederim. Sana yaptığım onca şeyden sonra beni sevmeye devam ettiğin için.

Dediğimde parmak uçlarıma çıktığım Sasuke'de biraz eğilmişti bu sayede ise dudaklarımız birleşmişti.

                   Bölüm Sonu               
Bugün depremin 6. günü ve tek diyebileceğim şey "Geçmiş olsun Türkiyem" Çünkü deprem konusunda konuşunca duygulanmaya başlıyorum ve biraz zor sakinleşiyorum. Allah ölenlerin ailelerine sabır yaralılara ise şifa versin diyorum.

Neden? -Sasunaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin