-5-

819 44 39
                                    

O iğrenç olay yaşanalı 2 hafta olmuştu. Bu 2 haftada Sasuke'yi tecavüz eden adamın gerçekten bir Uchiha olduğu ve İtachi'nin eski en yakın arkadaşı olduğu öğrenildi. Bu bilgiler sayesinde adam çabuk yakalanmıştı ve tuttukları avukatları sayesinde müebbet hapis cezası aldı. Sasuke olayı üstünden atabilmesi için 1 hafta okula gitmemişti tabi Naruto arkadaşının neden gelmediğini sormak için annesi ile onlara gittiğinde yaşadığı olayı öğrenmişti ve çok üzülmüştü. Öbür hafta ise Shisui Sasuke'nin öğretmeni ile konuşup yaşadığı olayı anlatmıştı. Bundan dolayı öğretmen Sasuke'ye diğer öğrencilerden daha dikkatli ve farklı davranıyordu, tabiki de öğretmenin Sasuke'ye olan farklı davranışları öğrenciler tarafından kendi velilerine anında iletilmişti. Ve yine her zamanki gibi veliler bu olaya sinirlenmişlerdi. Öğretmen ise velilerin olayı bilmeden böyle konuşmalarına artık sessiz kalmak istemediği için bir veli toplantısı yapıp velilere gerçeği söylemeyi planlamıştı. Tabi Shisui izin verirse diyebilirdi. Çünkü mantıken o Sasuke'nin velisiydi yani onun izni olmadan çocuğun yaşadığı özel olayı birine anlatamazdı.

Öğretmen:Evet şimdiden gelen tüm velilere şu değerli vaktinizin bir kısmını bize ayırdığınız için teşekkür ediyorum. İlk önce sizin sorularınız  ya da söylemek istediğiniz bir şey varsa sizi dinleyip sonra ben konuşmak istiyorum.

Öğretmen böyle dediğinde bir veli elini kaldırıp konuşmaya başlamıştı.

Veli (1):Hocam ben oğlumdan Uchiha Sasuke diye bir öğrenciye bizim çocuklardan daha dikkatli ve daha farklı davrandığınızı duydum. Doğru mu bu?

Veli (2):Benimde kızım aynısını söyledi. Neden öğrenciler arasında ayrımcılık yapıyorsunuz.

Öğretmen:Bakın size nedenini söylemek isterdim ama bunun hem öğrencinin hemde o öğrencinin velisinin izni olmadan söyliyemem.

Veli (3):Durun ben söyliyeyim sebebini. O Sasuke denen çocuğun büyük babası bu ülkenin başkanı olduğu için mi? Ya da okula öbür çocuklardan 2 ay daha sonra başladı diye mi?

Kushina:Hayır ondan değil.

Veli (4):O zaman ne?. Bu çocuk ne yaşadı da ona farklı davranıyor?

Veli (5):Kesin annesi istediği oyuncağı almadığındandır.

Veliler gülmeye başladığında oldukları sınıfa başından beri onları dinliyen Shisui girmişti.

Shiui:Evet kesin annesi istediği oyuncağı almamıştır. Aaa pardon ölen annesi demeliydim.

Veliler Shisui'nin sesini duyduklarında susmuşlardı.

Veli (6):Haklı çıkmak için ölen annesi dediğini biliyoruz.

Kushina:Nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsunuz acaba?

Veli (7):Çünkü haklı olmak için kendilerini acındıran kişileri çok gördük.

Kushina:Seni varya-

Shisui:Kushina-san ben hallederim. Söyleyin bakalım neden bilip bilmeden konuşuyorsunuz. Sizin o kesin büyük babası başkan olduğu ya da okula 2 ay sonra başladığı için farklı davranılan çocuğun ne kadar acı çektiğini biliyor musunuz?

Veli (8):O yaşta nasıl bir acı çekmiş olabilir.

Shisui:Dur söyliyeyim, kendi doğum gününde anne ve babası öldü, abisi anne ve babası öldüğü günden beri yani 3 ay boyunca kardeşine ne sevgi gösterdi ne de yüzüne baktı. Ha birde o küçücük yaşta kandırılıp tecavüz edildi o çocuk. Aa tabi siz olanları bilmeden konuşmayı çok sevdiğiniz için.

Veli (9):Ne?

Kushina:Ne oldu. Daha yeni bik bik bik ötüyordunuz. Gerçekleri öğrenince vicdan mı yapmaya başladınız.

Shisui:Gerçeği öğrendiniz ve kimseye söylemiceksiniz. Üstüne o çocuklarınıza söyleyin Sasuke'ye zorbalık yapmayı bıraksınlar. Zaten fazla bir şey yaşamamış gibi onlarda daha fazla berbat etmesin.

Kushina:Hadi gel Shisui bunları daha fazla dinlemeye gelmez.

Kushina oturduğu yerden kalktı ve elini Shisui'nin omzuna koyup sınıftan çıkmışlardı.

Kushina:Boşver sen onları. Hadi gel eve gidelim de çocukların ne yaptığına bakalım.

Shisui:Aynen. Hadi gidelim Kushina-san.

...

Naruto:Yaa anne bu gece burada kalsam ne olur ki.

Kushina:Olmaz Naruto, işleri falan vardır.

Sasuke:Kushina teyze bizim hiçbir işimiz yok. Kalsın burada.

Shisui:Kushina-san zaten yarın okulları yok, kalsın burada. Oyun falan oynarlar.

Kushina:Ayh tamam kalsın hadi.

Naruto:Yaşasığğnn!!

Naruto bir anlık sevinçle Sasuke'ye sarıldığında Sasuke'nin yanakları saniyesinde kırmızılaşmaya başladı.

Kushina:Ben bunları shipledim gitti.

Shisui:Bende shipledim.

Kushina ve Shisui karşılarındaki çocuklara bakarken Naruto Sasuke'den ayrıldı. Sasuke de Naruto'ya çaktırmadan elini kalbine götürdüğünde eli hızlıca inip kalkmaya başladı. Sasuke'nin bu hareketini gören Kushina ve Shisui anında kıkırdamaya başladılar.

Naruto:Sasuke, senin odana gidelim mi?

Sasuke:Bencede, hadi gel gidek.

Sasuke Naruto'nun elinden tutup kendi odasına götürdüğünde oturma odasına İtachi girmişti.

İtachi:Neden gülüyorsunuz? Hayırdır bir şey mi oldu?

Shisui:Yok bir şey. Sadece Sasuke'nin Naruto'ya aşık olduğunu anlamış olabiliriz.

İtachi:Sasuke aşk meşk olayları için daha çok küçük. Katiyen izin vermiyorum.

Kushina:Ama çok tatlılardı görmen lazım. Böyle Naruto sevinçten Sasuke'ye sarıldığında saniyesinde yanakları kızarmaya başladı. Üstüne Naruto ayrıldığında ona çaktırmadan elini kalbine götürdü ne kadar hızlı atıyordu görmen lazım.

Shisui:Çok minnoşlardı.

Kushina ve Shisui yine birbirine bakıp gülmeye başladıklarında İtachi onlara "Bunlar kafayı sıyırmış" bakışı atıyordu.

İtachi:Kafayı yemişsiniz siz.

Shisui:Hıhı eminim.

                    Bölüm Sonu                   

Neden? -Sasunaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin