Kushina:Nerdeymiş benim güzeller güzeli torunummm.
Diyerek beni yok sayarak eve girip hızlıca salona doğru gitmeye başlamıştı. Yani insan çocuğu hamile olunca ilk ona bakar bir sıkıntısı var mı yok mu diye ama benimki fıs yani gelir gelmez direk torununa gidiyor. Tamam eyvallah torununu seviyon ama burda hamile bir birey var lütfen
Sarada:Anneanem gelmişşş!
Bende diyordum bir şey eksik. Sebebi bulunmuş oldu. Al iki deli buldu kendini harika. Kapıyı kapatıp annemin asarım diye kafam attığı hırkayı alıp askılığa astım. Gönül isterdi ki onun benim kafama attığı gibi bende onun kafasına atayım ama acı gerçekler bir tokat gibi saniyesinde yüzüme çarpıyo o benim annem ve terliği çok canımı acıtıyo.
Oturma odasına gittiğimde tabikide beklediğim bir görüntü vardı. Yastıklar yerde bir koltukta annem diğer koltukta ise Sarada vardı ve ikisi de elini silah şeklinde tutuyorlardı. Acaba annem 5 yaşında falan mı yaa biz mi yanlış biliyoruz.
"-Bugün yorulcakmışım gibi gözüküyor. "
Naruto:Eee anne sen buraya ne için gelmiştin?
Kushina:Haa ben Sasuke'nin tepkisini merak ettiğim için geldim.
Diyip bana doğru döndüğü sıra Sarada ağzından "bam" sesi çıkararak sanki silah ateşlemiş gibi bir hareket yapmıştı.
Kushina:Yaa al vuruldum ama senin yüzünden, lafa tuttun beni al kız vurdu beni yaaaa.
Diye söylenirken kısa bir iç çektim ve elimi ağrıyan karnıma koyup hafif bir şekilde masaj yapmaya başladım.
"-Yine mi yaa. Şimdi kızları iyi anlıyorum. Hamile olmak cidden zor bir şey. "
Karnımdaki ağrı geçmek bilmezken tekli koltuklardan birine oturdum. Elimi karnımdan ayırmazken istemsizce kaşlarımı çatmaya başlamıştım. Hay Sasuke ben sana güvenip niye o şeyi yaptım ki!? Ben benimkinin kütük olduğunu unutmuşum.
Sarada:Anne iyi misin?
Gözlerimi açtığımda karşımda bana endişeli gözlerle bakan Sarada ve annem vardı.
Naruto:İyiyim canım merak etme. Sadece küçük bir ağrı.
İkisi de dediğime inanmamış gibi bir surat ifadesi takındığı zaman kapı çalmıştı.
Kushina:Biri mi gelicekti?
Naruto:Hayır bugün sadece sen gelicektin. Dur ben bakayım.
Diyip oturduğum yerden kalktığım gibi annem omuzlarımdan tutup yavaşça beni koltuğa geri oturtmuştu.
Kushina:Canın acıyo inadına iş yapmaya devam ediyon. Otur sen ben bakarım.
Annem kapıya bakmaya gittiğinde Sarada koltuğun kenarına oturmuş elini karnıma koyarak kendince masaj yapmaya başlamıştı.
Sarada:Acıyor mu anne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden? -Sasunaru-
FanfictionSasuke kötü olaylar yaşadığı zaman sadece küçük bir çocuktu. Seme:Sasuke Uke:Naruto