20. Muutos

19 2 0
                                    

AVAN POV
Olen asunut nyt melkein kaksi viikkoa yksin. Tämän aikana olen onnistunut muuttamaan kaikki tärkeät kamani ollin luokse, ja onnistunut melkein murtamaan peukaloni. Olen tähän mennessä saanut vain satunnaisia viestejä pojilta. Heillä todellakin tuntuu olevan kiirett
ä pameininkiä. Useimmiten nään päivityksiä vain heidän insta stooreistaan. No, kyllä minullakin oli omat menoni radiojuontajana. Erittäin ihanaa olla ahdistelevan samin kanssa koko viikko putkeen töissä. Jee! Useimmiten hän on koittanut kosketella tai flirttailla kanssani, niinkuin se seksistinen sika yleensäkkin tekee. Minun pitäisi tosissaan odottaa jouluukuhun asti että voisin kertoa samista. Voi vi- Olin juuri päässyt töistä, ja päätin siivota. Imuroidessani kuulin jonkun tippuvan eteisen postiluukusta. Sammutin imurin ja menin katsomaan mistä oli kyse. Lattialla oli läjäpäin kirjeitä. Nostin ne ja aloin samaan aikaan kävelemään keittiöön selaten niitä. "Pukusuunnitteljia, pankki, saara, lasku- hetkinen?" Kuka on saara? Kirje oli kohdistettu ollille, joten en uskaltanut avata sitä. Siinä vain luki saara.(sydän sydän) Olli ei tietääkseni tunne ketään saaraa. Minulla oli hirveä kiusaus avata se. Soitin kaverilleni lotalle. Hän kehotti avaamaan sen. "No ihansama, eise mulle kuulu" mietin ja päätin mennä ulos kävelemään. Oli syksy, ja olin puistossa. Maa oli kostea ja taivas oli pilvinen. Puista tippui keltaisia ja oransseja lehtiä. Syksy oli aika lopuillaan, mutta kauneimmillaan. Istuessani hiljaisen puisto aukion penkillä ottaen happea, saan ilmoituksen. "Blind channel aloitti live videon" Innostuneena menin heti katsomaan sitä. Joel ja niko esittelivät tämän päivän keikka lavaa. Samalla porko hyppi taustalla." Voi että" iloisesti ajattelin. "Guys we can show you the back stage now" niko sanoi. Bäkkäri oli telttamainen. Siellä oli useita sohvia, ja yhdellä sohvista istui Olli. Hymyilin näytölleni, kunnes näin jonkun blondin istumassa hänen vieressään, selvästi lähellä. Sitten akkuni loppui. "Voi eieiei vittu nyt tää saatanan puhelin!" Minun kiroaminen ei loppunut siihen. Kuka ihmeen blondi oli ollin kanssa? Sillä oli pitkät vaaleat hiukset. Menin kotiin rivakkaasti, että saisin puhelimen päälle. Päästyäni kotiin live oli jo loppunut. En viitsinyt pistää viestiä ollille, joten soitin lotalle. "Oikeesti lotta sä et usko mitä- Selitin hänelle kaiken. Puhuttuamme varmaan tunnin, näin blind channelin postaavan uuden kuvan. Siinä hän oli. olli ja se blondi. Blondi olikin vain heidän amerikkalainen kiertue vastaava. Mies jolla oli pitkät blondit hiukset. "Hei ava sä tarttisit kyl vähä raikasta happea, tuu munkaa juomaan tänä iltana. Ja sit vaiks tyttöjen ilta meillä" "Kuulostaa ihan hyvält lotta mut-" hän keskeytti minut. "Mut mitä? Ei sulla oo enään mitää tekemistä, nähään baarin edes seittemält! Juuri ennenkuin olin lähdössä katsoin vielä itseäni peilistä. Minulla oli nahkatakki, mustat sukkahousut, ja tummansininen vartaloani muotoileva mekko. Pitkät hiukseni olivat auki. Nappasin vielä viimeiseksi avaimet pöydältä, ja lähdin menemään baaria kohti. Päästyämme sinne minä ja lotta tajuttiin että oli ehkä enemmän kyse yökerhosta. No, eise haitannut. Lotta asui suhtkoht lähellä, joten kummankaan meistä ei tarvinnut ajaa. Emme kuitenkaan juoneet aivan hirveitä määriä, mutta tanssilattialla olimme paljon. Pitbullin fireballin soidessa minä ja lotta menimme aivan hulluiksi. "Hei mä käyn nopee vessassa pärjääks sä" lotta koitti huutaa kaiken musiikin ja melun läpi. "Joojoo mee vaa!" Ja jatkoin tanssimista. Yhtä äkkiä tunsin käden lantiollani. Ja sitten toisen. Käännyin ympäri nähdäkseni ketä oli kyseessä. Jahas. Joku tuntematon mies. Mitä oikeestaan oletin. "Hei voisiksä päästää irti musta!" "Minnes noin nätillä tytöllä on asiaa" "Hei ihan oikeesti nyt!" Hän veti minua lähemmäs. Tuo outo mies veti meidät lähelle tanssilattian reunaa. Koitin rimpuilla ja vaikka mitä, mutta kukaan ei huomannut. Tässä kohtaa tajusin olevani oikeasti aivan yksin. Ei Ollia tai joonasta pelastamassa minua. Ei nikoa mottaamassa tuota idioottia naamaan. Ei helvetti. missä lotta on?

OLLIN POV
Kello oli lähemmäs kahtatoista ja keikkabussissa oli kova meno. "Nevö!" Kuulin Alen huutavan bussin toisesta päästä. "Noniin hyvät matkustajat nyt pidetään pieni tauko tässä huoltoasemalla, jos ette ole vartin päästä takaisin niin jätän teidät tänne" tommi kuulutti. Astelimme keskellä ei mitään sijaitsevalle huoltoasemalle. Ajattelin ostaa vain vähän juotavaa loppumatkalle ennen hotellia. Kaivaessani korttiani esiin lompakostani, huomasin minun ja avan kuvat. Hän oli ilmeisesti pistänyt ne sinne, niin ihana<3 "Umm sir?" Sanoi kassanainen "Ah yeah sorry" olin aivan ajatuksissani. Päästyämme keikkabussiin takaisin ajattelin ottaa pienet tirsat. Toivottavasti ava voi hyvin:)

Love of mine | Olli matela x Ava |Where stories live. Discover now