Ben geldiydim ha!
Nasılsın, nasıl gidiyor?
KÜÇÜK BİR AÇIKLAMAM VAR! LÜTFEN OKUYUN!
Bu sene tekrar sınava hazırlanacağım ve bu sefer daha sıkı tutmam gerektiğinin farkındayım ama kitapları yazmayı bırakmıyorum. Asla. Bir hafta TOMRİS bir hafta EZEL olmak üzere bölümler gelmeye devam edecek. BUNA GÖRE BÖLÜMLER DE UZUN YAZILACAK TABİ. ŞİMAL YILDIZI zaten çok arada bölüm gelecek bir kitap. Bunun sebebini de açıklamıştım, uzun sürecek. Onun dışında ikisine de Sezon Finali geldiğinde LÂL'deki gibi ertesi gün bölüm atmayacağım. Biraz zaman geçecek. Umarım beni anlarsınız...
Paragrafları doldurursan çok sevinirim, yorumlarını okudukça mutlu oluyorum.
Bölüme Tomris için bir balon bırak🎈
Medya: Tomris Akyel.
Sezen Aksu- Yalnızca Sitem. (Medyaya koydum. Hemen açın, şarkıyı açmazsanız ölürmüşüm.)
İyi okumalar güzel çiçek ❤️
•••
TOYGAR AKYEL
KAYBOLDUĞU KARANLIKTAN DAHA KENDİNİ BULAMADAN, KARDEŞİNİ BULMAYA ÇALIŞAN GENÇ BİR ADAMIN ACI DOLU GÜNLERİNDEN BİR GÜN...
Hayatta herkesin bazı öncelikleri vardır: Kiminin önceliği kendisidir, kimininki çocuğudur...
Benim önceliğim kardeşlerimdi. Ben, kendimin umurunda bile değildim. Kardeşlerim için dayak yemiştim, kardeşlerim için elime silah almıştım ve kardeşlerim için içimdeki adamı öldürmüştüm.
Belimdeki silahın bana verdiği bir güven vardı ama güvendiğim asıl şey o değildi. Cesaretim benim en büyük güvencemdi.
"Toygar," dedi az önce tipini dağıta dağıta tekrardan modifiye ettiğim adam. "Kadınlar birazdan gelecek." Neden bu işe girdi bilmiyorum. Umurumda da değil. İşim bittikten sonra kafasına sıkacaktım zaten.
İçim acıyordu. Ciğerlerim parçalanıyordu ama ben öylece duruyordum.
Yutkundum. Onu görürsem tanıyacağım, biliyorum. Kardeşim o benim. Saçının telinden anlarım ben.
Büyük bir gemi limana yaklaştı, birazdan o gemiden inen adamların hepsini öldüreceğim ama benimle beraber buraya gelen jandarma ve polisler bunu görmemeli.
Son çarem buydu. Bir fuhuş operasyonundan medet ummuştum. Kardeşim için son çarem buydu.
Doymadım, doyamadım seni sevmelere ben Çirkin Ördek. Kimseyi koyamadım yerine yeniden..
İçim acıyordu, ciğerlerim parçalanıyordu ama gözlerimi limana yaklaşan gemiden almıyordum.
Kadınlar tek tek indirilmeye başladı, gözlerim hepsinin üzerinde tek tek gezindi. Orospu çocukları, kadınları getirdikleri hâle bak.
Dayanamadım, olduğum yerden çıktım ve kadınların arasına karıştım. Dudaklarım ve kalbim tek bir ismi bağırıyordu: "Tomris!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOMRİS
Teen FictionBir balon aldım, rengi olabildiğine aldı. O balonu sıkı sıkı tuttum, benliğim ruhumdan kayıp gidecekmiş gibi, zayıf beyaz ipi idam ipi gibi parmaklarıma sardım. O balonu bırakmamalıydım, bırakırsam onun gidişinin ardından gözlerim su dökecekti. Hay...