Ben geldim!!!
Nasılsınız aşklarım, nasıl gidiyor???
Bana ulaşmak, gelişmelerden haberdar olmak için Instagram'dan @_susundelikonusuyor_ hesabını takibe alabilirsin. Orada sürekli anket yapıyorum.
Buna ek olarak beni Wattpad'ten de takip edebilirsin , yani artık etmiyorsan da kırılırım yani...
Buna da ek olarak beni ve boş hayatımı merak ediyorsanız da @_simayys hesabını takibe alabilirsiniz. Ama benim real hesabıma istek attığınızda bana mesaj atıp, 'Simay ben okuyucunum." derseniz sizi daha rahat tanıyıp isteği kabul eder, yakın arkadaşlarıma da alabilirim.
AYRICA( OKU BURAYI GÜZELİM)
Bu ara bir gün sizinle @_susundelikonusuyor_ hesabımdan canlı yayın yapacağım. Tarihi ve saati hem Instagram'dan hem de buradan paylaşacağım. Beraber sohbet ederiz bazılarınızı ortak olarak alırım canlı yayına, sırayla. Sorularınızı cevaplarım. Bence çoookk eğleneceli olur!
Bana bu bölümden sonra isterseniz DM'den, isterseniz buradaki KONUŞMALAR kısmından ya da buradaki mesajlardan bana soru sorabilirsiniz. Ben hepsini not alıp isim vererek canlı yayında cevaplayacağım!
BU BÖLÜM VAR YA BU BÖLÜM... BUNDAN SONRAKİ BÖLÜM SEZON FİNALİ !
Lütfen satırları dolduralım. Boşluğa yazdığımı hissetmek istemiyorum.
Dört yüzü geçelim. Yorum sayıları az gelince kendimi çok kötü hissediyor ve bu işi yapamadığımı düşünüyorum 😔 tüm kitapları pat diye silesim geliyor...Lütfen paragrafları boş geçmeyip düşüncelerimizi paylaşalım!
BÖLÜM 4700 KELİME ONA GÖRE YORUM YAPIVERİN!
Cem Adrian- Kül.
Toygar Işıklı- Kızım.
Fazıl Say- İnsan İnsan.
Gripin- Durma Yağmur.
Guns N' Roses- This I LoveBölüme bir balon bırakır mısın? N'OLUR! 🎈
İyi okumalar❤️
...
2 AY SONRA
TARİH: 16/02/2023
Acım, acılarımı; kaybettiklerim, yenilgilerimi doğuruyordu. Elimi bir muma uzatıyordum ama ne ateş elimi yakıyor ne de canım acıyordu. Saçlarım kötülüğün külüne kurban gitmiş, yanmıştı. Uçlarında hâlâ ayıklanmayı bekleyen ölü, kül tellerin olduğunu, o telleri boynuma dolamak istediğimi biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOMRİS
Teen FictionBir balon aldım, rengi olabildiğine aldı. O balonu sıkı sıkı tuttum, benliğim ruhumdan kayıp gidecekmiş gibi, zayıf beyaz ipi idam ipi gibi parmaklarıma sardım. O balonu bırakmamalıydım, bırakırsam onun gidişinin ardından gözlerim su dökecekti. Hay...